Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

به کی گیر ندم آخه؟

    باز میگی گیر ندم؟  

 

سکوت!

 

فکر می کردم تاپ می شم . زبان رو می گم . ولی ... 

 

 با اینکه نمره امتحان فاینال من از بقیه بیشتر بود ولی استاد محترم نمره فعالیت کلاسی یکی از بچه ها رو 3 نمره بیشتر از دیگران داده بود ،و من به خاطر یه نمره تاپ نشدم!  

 

بی خیال. به قول دوستان ... ان شالله ترم بعد ! 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

دختر خالم از سه چیز خیلی خوشش میاد و تازه خیلی روی اونها تعصب داره :  1- گاو  2- آقای کروبی 3- باراک اوباما  

 

به قول یکی از پسر خاله هام شباهت هر سه تاشون اینه که : ما ما می کنن!   

 

*** کاملا جدی می گم ! 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^  

چقدر دلم می خواد زودتر این درگیری ها و آشوب ها تموم بشه و کشورمون دوباره روی آرامش رو ببینه ! 

و مهمتر از همه اینکه دوباره اس ام اس ها فعال بشه ! 

 

 زندگی بدون اس ام اس خیلی سخته ... بدتر اینکه این روزا اینترنت ایرانسل هم قطع شده ( عجب مصیبت بزرگی!!!)  

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

درسته من هدفم اینه که حسابی پولدار بشم ولی تا وقتی که بتونم با پولم کمکی به دیگران بکنم و کار خیری انجام بدم .در غیر اینصورت پولداری به چه دردی می خوره؟  

 

من الان هر چیزی که احتیاج دارم و می خوام رو دارم ولی به کم راضی نیستم و از خدا خیلی بیشتر از این چیزا رو می خوام . و می دونم که بهم میده !  

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

کی میگه بهترین تکیه گاه پاهای خودمونه؟ 

 

 گاهی آدم به یه تکیه گاه عاطفی احتیاج داره ! و گاهی من با وجود همه محبت خانوادم بازم کمبود این تکیه گاه رو حس می کنم . البته هر کسی لیاقت اینو نداره که تکیه گاه و مونس آدم باشه . انتخابش خیلی سخته! خیلی خیلی سخت تر از انتخاب یه رئیس جمهور...

 

 اگه این حس نیاز رو در خودم از بین ببرم ، احتمالا تا آخر عمرم مجرد می مونم! 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

چطور می شه به پسری فکر کرد و تکیه کرد که تو رو برای دوستی می خواد؟ به پسری که فقط شوخی وخنده هاتو می خواد و تحمل بد اخلاقی هاتو نداره؟ این تکیه گاه محکمی نیست .  

 

خیلی مهمه که بتونی به دوستت یا شریک زندگیت تکیه کنی ! و خیلی مهمه که توی ناراحتی ها تنهات نذاره و بتونه کمکت کنه و آرومت کنه !

 

^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

دیشب با پسر خاله ها و دختر خاله هام بحث سیاسی راه انداختیم و هر کسی نقش یکی از کاندیدا رو بازی می کرد .

 

 کلی شوخی کردیم و اونا رو مسخره کردیم و خندیدیم . منم تا جایی که می تونستم از لحظه های خوبی که داشتیم فیلم گرفتم . خیلییییییییییی خوب بود ، کاش همیشه این لحظه های عالی تکرار بشن!  

 

^^^^^^^^^^^^^^^ 

  

والسلام

مرا کم اما همیشه دوست بدار!

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

                                             این وزن آواز من است 

 

 

   

  

 

عزیزترینم کاش می توانستم مثل تو بی نهایت باشم

 

تو بی هیچ چشم داشتی نثار می کنی

                                                       

                                            و من خودخواه خود خواهم 

 

 کاش لحظه ای محبتت را دریغ می کردی  

 

                          تا شاید بیشتر قدر خوبی هایت را می دانستم 

 

امیدوارم روزی تمام ناسپاسی های مرا ببخشی

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار 

                                              این وزن آواز من است

 

عشقی که گرم و شدید است

    

                                        زود می سوزد و خاموش می شود

 

عشق پایدار ، ثابت و همیشگی ست

 

من سرمای تو را نمی خواهم

                           

                                         و نه ضعف و گستاخی ات را

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

 

                                                این وزن آواز من است

 

پس کمتر دوست بدار تا عشقت ناگهان به پایان نرسد

 

 من به کم هم قانعم

 

اگر عشق تو اندک اما صادقانه باشد

                                            

                                                   مرا از سر زیادست

 

دوستی پایدار از هر چیزی بالاترست

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

 

                                                این وزن آواز من است

 

بگو تا زمانی که زنده ای، دوستم داری! 

 

ومن نیز تمام عشق خود را به تو پیشکش میکنم 

 

و تا زمانی که زندگی باقی است  

 

                                      هرگز ترا فریب نمیدهم

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

 

                                              این وزن آواز من است

همانگونه که وزن زندگی ست ... ..

 

برای عاشقی دیره!

              It's too late                                                                                                                                                                                      

این ترانه رو رضا صادقی خونده که خیلی زیباست. با اینکه متنش غمگینه ولی آهنگ شادی داره ! اگر بشنوید حتما خوشتون میاد. 

  

 

 

برای عاشقی دیره ، ولی باز دست تقدیره

تا دستامون نره بالا ،جایی بارون نمی گیره   

دلی که دادمش دستت دیگه از زندگیش سیره 

نیومد وقتی هم اومد فقط گفت که داره میره  

نگی تو اونی که رفته خودش هم غرق تقصیره

فدای اونکه تو خوابم منو تحویل نمی گیره    

                          ××× 

 

چرا تنهام گذاشتی؟ تو سینه تو دل نداشتی؟!!!

قلبمو شکستی و رفتی حالا اومدی منت کشی و آشتی؟  

ااااه ، دیگه شیطونی بسه ، برو دیگه شدم ازت خسته

دلی که دادمش دستت بدون خیلی وقته که شکسته   

                         ×××   

نگفتم من خداحافظ آخه قلبم هنوز گیره

بدون این قلب دیوونه دیگه محتاجه زنجیره  

بمون این قلبو بدتر کن عجیب محتاجه شمشیره

بریزم اشکامو شاید ،آخه این آخرین تیره!  

   

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ 

پیوست : در آپ بعدیم می خوام یه شعر خیلی زیبا رو بنویسم. البته باید کمی مختصرش کنم. چون خیلی زیاده !  

  

نمی خواهم بمیرم!

  

من این شعر رو به رومینای عزیزی که نمی شناسمش ولی وضعیت الانشو رو می دونم تقدیم می کنم . امیدوارم هر چه زودتر خبر سلامتیش رو از نوید بشنوم .خدا جون کمکش کن!

 

 

نمی خواهم بمیرم ،با که باید گفت؟

کجا باید صدا سر داد؟

                           در زیر کدامین آسمان ،

                                                روی کدامین کوه؟

 

که در ذرات هستی ره برد توفان این اندوه

 که از افلاک عالم بگذرد پژواک این فریاد !

 

کجا باید صدا سر داد؟

 

**

فضا خاموش و درگاه قضا دور است

زمین کر،آسمان کور است  

نمی خواهم بمیرم ،با که باید گفت؟

  

 

**

اگر زشت و اگر زیبا

اگر دون و اگر والا  

من این دنیای فانی را

هزاران بار از آن دنیای باقی دوست تر دارم .

 

**

به دوشم گرچه بار غم توانفرساست

وجودم گرچه گردآلود سختی هاست

 

نمی خواهم از این جا دست بردارم !

 

**

 

تنم در تارو پود عشق انسان های خوب نازنین بسته ست . 

 

دلم با صد هزاران رشته ،با این خلق

                                           با این مهر ، با این ماه

                                            با این خاک با این آب...

                                                                       پیوسته ست . 

 

 

مراد از زنده ماندن ،امتداد خورد و خوابم نیست  

توان دیدن دنیای ره گم کرده در رنج و عذابم نیست

هوای همنشینی با گل و ساز و شرابم نیست .

 

 

جهان بیمار و رنجور است .  

دو روزی را که بر بالین این بیمار باید زیست  

اگر دردی زجانش بر ندارم ناجوانمردی ست

 

 

**

نمی خواهم بمیرم تا محبت را به انسان ها بیاموزم  

بمانم تا عدالت را برافروزم ،بیفروزم

خرد را ،مهر را تا جاودان بر تخت بنشانم   

به پیش پای فرداهای بهتر گل برافشانم

                                      چه فردایی ،چه دنیایی! 

جهان سرشار از عشق و گل و موسیقی و نور است...

 

**

 

نمی خواهم بمیرم، ای خدا !

                                  ای آسمان!

                                                 ای شب!

نمی خواهم

                نمی خواهم

                                 نمی خواهم

 

مگر زور است؟

 

  

*^*^*^*^*^*^*^*

شاعر: فریدون مشیری

فاصله های رنگی

تبلیغات رنگی ... فاصله های رنگی 

 

سلام به همه دوستان گلم . می دونید که تک تک شمابرای من عزیزید.   

درسته من طرفدار هیچ رنگی نیستم. فقط دنبال حقیقتم و استقبال می کنم از اینکه کسی بدون هیچ ترسی حقیقت رو به مردم بگه و طرفدار اینم که کسی بخواد واسه مردم کار کنه ، طرح و برنامه ایی برای این دوره که رئیس جمهور میشه داشته باشه !  

 

باور کنید اگه بخوایم روی کاندیدای خودمون تعصب داشته باشیم چیزی برامون نمی مونه جز کینه و دشمنی ،جز فاصله بین دوست و قوم و خویش .  

 

انتخابات که یه مسابقه ورزشی یا فوتبال نیست که من طرفدار این رنگ باشم ،شما طرفدار یه رنگ دیگه . کاش خودمونو درگیر این بازی های سیاسی نکنیم . حالا بخواد آقای x  رای بیاره یا آقای y !  

چه فرقی می کنه؟ هر کسی رای بیاره رئیس جمهور همه ما هست . 

هر کسی آزاده که تصمیم بگیره به کی رای بده و نظر همه محترمه !  

 

ارزش دوستی های ما خیلیییییییییییییییییییی بیشتر از تعصب داشتن روی یه رنگ یا روی یه کاندیدا هست . 

 

همتونو از ته دل دوست دارم.  به هر کسی دوست دارید رای بدید ولی تعصب و حساسیتی نداشته باشید و دوستی هاتونو به خاطرش نابود نکنید . امیدوارم خوب و خوش و پایدار باشین.  

 

 

ارداتمند شما .... دردونه!

مناظره جنجالی!

مناظره جنجالی   

 

چند روز قبل با دوستم صحبت می کردم که بحث انتخابات شد .  

 گفت به کی رای میدی؟ گفتم نمی دونم ، احتمالا رای سفید می دم . چون هیچ کدوم از کاندیدا رو بهتر و شایسته تر نمی بینم .  

 گفت : خب دیوونه به موسوی رای بده . گفتم چرا؟  

 گفت : برای اینکه احمدی ن‍ژاد رای نیاره . گفتم فقط برای همین؟  

 گفت : از وقتی احمدی ن‍ژاد اومده گشت ارشاد توی خیابون ها به دختر پسرها گیر میده و به شخصیت جوونا توهین میشه . مگه این کمه؟   

 گفتم: به نظر من مسئله حجاب و داشتن و نداشتن اون اونقدر مهم نیست که به خاطرش به کسی رای بدم یا ندم!  

گفت : خاتمی پشت سر موسوی هست وازش حمایت می کنه ! لاقل دولت خاتمی که بهتر از این دولت بود.   

گفتم: مگه خاتمی برای ما چه کار کرد که حالا موسوی بخواد بکنه؟  آزادی اندیشه؟ شعار قشنگیه ولی این آزادی رو که همه دارن . کی می تونه جلوی فکر و اندیشه مارو بگیره؟ تازه شکر خدا این روزا آزادی بیان هم زیاد شده تا حدی که به رئیس جمهور کشور هم توهین میشه و هر حرفی که بتونن بهش می زنن! پس از این نظر ما مشکلی نداریم .  

گفت پس چی برای تو مهمه؟ گفتم : باتوجه به اینکه درسم تموم شده الان اولویت من کاره . من از هیچ کدوم از کاندیدا نشنیدم که برنامه خوبی برای این مسئله داشته باشن!  اصلا اینو بگم که هیچ کدوم برنامه ندارن ، و فقط دارن از این دولت انتقاد می کنن . خب اگه برنامه ایی برای تغییر دادن دارن چرا چیزی نمی گن؟ من منتظرم که برنامشونو بشنوم ولی چیزی ندارن ... به خاطر همین نمی خوام به هیچ کدوم رای بدم .   

گفت : اصلا نمی شه با تو بحث کرد . هر کاری دوست داری  انجام بده ! به من ربطی نداره . 

 گفتم: عزیزم تو اگه فقط به خاطر گشت حجاب می خوای به موسوی رای بدی واقعا فکرت محدوده ! سعی کن بدون تعصب به کاندیدای خاصی تصمیم بگیری و به مسائل مهمتری فکر کنی .  

××××  

بعد از این بحث دیگه با هم صحبت نکردیم چون یه جورایی رابطمون بد شده بود . تصمیم گرفتم یه مطلب توی وبلاگم در این مورد بنویسم که :

 

 " هر کسی رای بیاره زیاد مهم نیست چون رئیس جمهور همه مردم میشه نه فقط قشر خاصی ! این وسط تنها چیزی که برامون می مونه رابطه دوستی بین ماست و نباید به خاطر تعصب روی کاندیدای خاصی این رابطه خراب بشه و از بین بره " . 

×××× 

تا شب مناظره احمدی نژاد و موسوی !

 

آخرای مناظره بود که همون دوستم یه sms زد و گفت : مناظره احمدی نژد و موسوی رو دیدی؟ احمدی نژاد داره می ترکونه!

 

گفتم : آره دیدم . ای ول داره . خوشم اومد . دست همه رو رو کرد .

 

گفت وای خیلی باحاله . چه جراتی داره !

 

گفتم آره . موسوی هم کم اورده . دیگه حرفش نمیاد .

 

گفت: وای حالا دیگه نمی دونم به کی رای بدم ! حیف که احمدی نژاد به دختر پسرها گیر میده . تو هنوزم نمی خوای رای بدی؟

 

گفتم : وقتی همه مناظره ها رو دیدم تصمیم می گیرم. در ضمن گشت ارشاد هم ربطی به رئیس جمهور نداره . گشت ارشاد و نیروی انتظامی ٬ زیر نظر قوه قضاییه هستند و هیچ ارتباطی با قوه مجریه (رئیس جمهور) نداره!

 

گفت : از کجا می دونی؟ مطمئنی؟ میشه کاملتر برام توضیح بدی ؟ آخه می خوای توی بلاگم بنویسم.

 

گفتم : توی وبلاگ یکی از دوستان خوندم . مثکه آقای موسوی و کروبی ادعا کرده بودند که گشت ارشاد رو جمع میکنند! روز بعد اقای ابطحی انتقاد کردند که چرا وعده ای میدید که از مسولیتتون خارجه؟!

 

گفت: خب شاید کسی که اینو نوشته از طرفدارای احمدی نژاد بوده  و حرف مفت زده . می تونی امشب آنلاین شی؟

 

گفتم : چون چند ساعت پیش آن بودم احتمالش کمه که آن شم ! می خوام بخوابم . ولی اگه بتونم لینکشو واست می فرستم که کامل تر نوشته شده .

 

گفت  می تونم الان زنگ بزنم خونتون؟ گفتم آره .

 

کمی با هم در مورد دو کاندیدای دیگه (کروبی و رضایی‌) صحبت کردیم و نظرمونو بهم گفتیم . بعد من لینک مطلبی که می خواست رو واسش فرستادم و شب خوش و بوس و بای.

  

×××× 

اینم از لینک مورد نظر:   

رجوع شود به پست ۱۹ فروردین ۱۳۸۸  وبلاگ اقای ابطحی:  

 

http://www.webneveshteha.com/weblog/?m=01&y=1388&page=2

شوخی های سیاسی

اس ام اس های انتخاباتی! 

  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

"به میر حسین موسوی رای بدهید " این اس ام اس را برای 10 نفر بفرستید حتما امشب خواب خاتمی را خواهی دید .یک نفر بی توجهی کرد خواب احمدی نژاد را دید!

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

سیدی تنها به رنگ سبز نیست /هیچ دانی مادر سادات کیست؟

سبز یعنی عاشق مولا شدن /پشت درب حیدری ، زهرا شدن

سبز یعنی ،عشق تا شور و بلا/با حسین فاطمه در کربلا

طالب سبزم ،نه این سبز ریا /سبز هم بازیچه شد ،مهدی بیا

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

دلسوز و شجاع و کاردان محمود است / با منطق و پر شور و جوان محمود است

اوصاف وی از کلام رهبر روشن/ چون مالک اشتر زمان محمود است

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

میر آمد و میر آمد ، از نسل امیر آمد

در سلسله اصلاح ، شایسته وزیر آمد

ایران که همه درد است ،محتاج یکی مرد است

آن درد نشان آمد ، آن مرد دلیر آمد

 

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

 خدایا به جد میر حسین ، به قداست لباس کروبی ، به دلاورمردی های همرزمان رضایی در 8 سال دفاع مقدس  ، احمدی نژاد را در انتخابات پیروز فرما ! 

 

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

 انگشت رو تو دماغت نکن ، تو قراره با این انگشت حماسه بیافرینی ... *ستاد انتخابات*

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

5 بار بگو یا احمدی نژاد ، این اس ام اس رو برای 5 نفر بفرست . امشب صد لیتر به سهمیه بنزینت اضافه میشه ؛ یکی بی اعتنایی کرده کارتش سوخته ! 

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

هفت سین احمدی نژاد : سهام عدالت . سفرهای استانی . سوخت هسته ای . سهمیه بندی بنزین . سفینه امید . سر بلندی غزه . سیب زمینی  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

صحبتی شد که خدا باب نجاتی بفرست / تلخی ذائقه را شاخه نباتی بفرست

میرسد با علم سبز صلابت بر دوش / از چه خاموش نشستی صلواتی بفرست.

  

*^*^*^*^*^*^*^*^*

ما طالب پاکی و صفاییم هنوز / ایرانی و مرد کارزاریم هنوز

در حمله قدرت طلبان نامرد / ما حامی احمدی نژادیم هنوز

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*  

فوری/ توطئه اصلاح طلبان برای انتشار عکس های بی حجاب زهرا رهنورد همسر موسوی بطور گسترده و منسوب کردن آن به ستاد احمدی نژاد .

   

و کمی شوخی با لرهای عزیز:   

 

 

شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس لرستان: 

 1- انتقال برج میلاد از تهران به لرستان 2- لوله کشی نوشابه به منازل 3- افزایش امامزاده های منطقه 4- طرح مسقف کردن کل شهر 5- احداث اتوبان خرم آباد_نیویورک  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*  

 پیامک عاشقانه یک لر: ای کاش مغز داشتم تا مرگ مغزی شوم و قلبم را به تو اهدا کنم .  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

 به لره میگن تا حالا شراب عشق نوشیدی ؟ میگه نه مو فقط دوغ ایخورم.  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*  

 به لره میگن آرزوت چیه؟ میگه دکتر بشم بیام بیرون بگم متاسفم ! 

 

 *^*^*^*^*^*^*^*^*  

 

به لره میگن زیباترین پایتخت دنیا کجاست؟ میگه قستنطنیه . میگن بنویس . میگه غلط کردم ،قم. 

 

 *^*^*^*^*^*^*^*^*

 

نکته، پیوست، تبصره، تذکره: لطفابه خاطر این مطالب منو ترور نکنید .گناه دارم . به خدا جوونم ! من هیچ نظری در مورد این اس ام اس ها ندارم و طرفدار هیچ کس نیستم . فقط اونها رو نوشتم . همین!