Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

انتظار... منتظر!

انتظار ... منتظر ....

  

نباید از کسی انتظاری داشته باشم . اینو خودم خوب می دونم . اگه هیچ توقعی نداشته باشم شادتر زندگی می کنم . نمی دونم انتظار همون توقعه یا نه! شاید منظور اینه که نباید منتظر کاری یا برخوردی یا یه چیز خوب که یه حس عالی بهم بده از طرف دیگران باشم . مخصوصا اون کسی که خیلی دوستش داریم . (مگه میشه؟!!)

  

 

شکسپیر میگه من همیشه خوشحالم چون از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم! انتظارات همیشه صدمه زننده هستند، زندگی کوتاهه... پس به زندگی عشق بورز!

 

  

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* 

حرف اضافه: انتظار منو به یاد انتظار فرج آقا می ندازه ... دیروز تولد آقا بود. ازش خواستم کمکمون کنه و هر چی که به صلاحمونه اتفاق بیفته ! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

چرا براش هدیه نمی خرید؟ خوب چه عیبی داره؟ خوشحال می شه اگر براش هدیه بخرید! چرا فکر می کنید که ممکنه اذیت بشه؟
باهاش روراست باشید. این همه پیچوندن لقمه چه فایده ای داره؟ اصلا به جای هدیه براش یک نامه بنویسید و توی نامه عشقتون رو براش بیان کنید. این هدیه می تونه بهترین هدیه ی عمرش باشه!

سلام بی نام جون. واسش یه چیزی خریدم . شاید بیشتر یادگاری بود تا هدیه ! چون دلم می خواست هدیه تولدش رو خودش انتخاب کنه !

خیلی خیلی دوستش دارم .

ندا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

تمومش کن. تمومش کن. سخت نگیر. شک نکن بالخره یه روز ولت می کنه. اونوقت فقط تنهایی و دلتنگی نیست که آزارت میده. اینا که میگذره و آروم میشی. چیزی که اذیتت میکنه اینه که احساس حقارت و له شدن وتنفر از خودت به این زودیا دست از سرت برنمیداره. من همین دیروز مثل یه آشغال از زندگی یه آدم پرت شدم بیرون. دقیقا همه احساساتم مث الان تو بود. فک نکن من به درد نخورم یا اون آدم بدیه. تو که منو نمیشناسی که بخوام از خودم تعریف کنم. میشه گفت دختر کاملیم ولی اون گفت عزیزم تو فوق العاده ای ولی من میخوام تنها باشم. منم گفتم چشم. به همین سادگی. هنوز شوکه ام. پسرا پیچیده نیستن که نشه بشناسیشون ولی تو سعی کن دل نبندی بهشون.

آره ندا جون. شاید حق با تو باشه ! سعی می کنم دل نبندم! ولی دوستش دارم و بهش احترام میذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد