Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

عشق اندازه ی آهه!

 

خب کجا بودیم؟!  

 

آهان! وبلاگ الهه خانومم دیدیم ! عجب عشق آتشینی! نمی دونم چرا وقتی اینجور آدمای عاشقی رو می بینم حس بدی پیدا می کنم!  

شاید چون خوب می دونم که نتیجه این احساسش چیه؟! و اگه وابسته بشه و طرفش بفهمه چی سرش میاد! من می دونم ... طرفش میذاره میره! شاید واسه الهه زود باشه این چیزا رو بفهمه ... شاید تجربش کمه!!! امیدوارم آدرس وبلاگشو و عشق آتشینشو به اون بنده خدا نشون نده و رابطشون همیشه پایدار بمونه... 

 

فکرامو جمع کرده بودم یه اینجا بنویسم ولی با دیدن وبلاگ اون دختر و ماجرای عشقش همش از سرم پرید! باور کنید یادم نمیاد چی می خواستم بنویسم!  

 

بذارید یکی از شعرای احسان خواجه امیری رو اینجا بذارم. وقتی گفتم "واسه الهه زوده" یاد این شعر افتادم!   

 

چقد خوبه که تو هستی ،چقد خوبه تو رو دارم  

چقد خوبه که از چشمات می تونم شعر بردارم 

تو که دلواپسم میشی همه دلواپسیم میره  

شاید این واسه تو زوده یا شاید واسه من دیره

واست زوده بفهمی من چرا آواره دردم  

واسم دیره از این خلوت به شهر عشق برگردم  

واسم دیره پشیمون شم چه خوبه با تو شبگردی

واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی

نه اینکه بی تو ممکن نیست نه اینکه بی تو میمیرم  

به قدری مسریه حالت که دارم عشق می گیرم   

>> همه دلشورم از اینه که عشق اندازه آهه << 

تو جوری عاشقی کن که نفهمم عشق کوتاهه