Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

پیامک و دیوار نوشته ۳

 

پیامک و دیوار نوشته   

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~  

× اگر در صحنه زندگی به ناگاه یکی از سیم های سازت پاره شد ,آهنگ زندگی را چنان ادامه بده که هیچکس نداند بر تو چه گذشته است . 

   

× منتظر کسی باش که حتی اگر در ساده ترین لباس بودی ,حاضر باشه تو رو به همه دنیا نشون بده و بگه که این دنیای منه. 

  

× آدمها خیلی نمی تونن از هم دور بشن ,بالاخره یه چیزی جا می مونه که مجبورن برگردن و برش دارن . سعی نکن از من دور بشی ... دلت اینجاست!

   

× تنها راهزنی که دار و ندار آدم را به یغما می برد ,اندیشه های منفی خود اوست .  

× ساقه شکستن ,قانون طوفان است . تو نسیم باش و نوازش کن . 

  

× گفتن از دوست چه دیدی که چنین بی تابی؟ گفت از دوست همین بس که زما یاد کند. 

  

× دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریایی ات کنم ,تا بدانی دلتنگم ! 

  

× میدونی معنی 721 چیه؟ یعنی میان 7 آسمون و 2 عالم یه نفرو دوست دارم, اونم تویی! 

  

× تکرار همه چیز توی دنیا خسته کننده است ,اما تو مثل نفسی ... تکرارت تضمین زندگی منه!!! 

  

× خاک جان یافته است, تو چرا سنگ شدی؟ تو چرا این همه دلتنگ شدی؟ باز کن پنجره ها را و بهاران را باور کن . 

  

× باز دلم یاد شما می کند ,یاد همان لطف و صفا می کند .این دل بی کینه همیشه تو را ,بر سر سجاده دعا می کند .گرچه درون دل من جای توست ,باز دلم یاد شما می کند . 

  

× امروز روز جهانی دزد بود ,آهای تو که قلبمو دزدیدی روزت مبارک ! 

 

Best - Choice

 

 (["](["](["](["]( انتخاب , انتخاب کردن , انتخاب شدن )["])["])["])["])  

 

  

همیشه فکر می کردم انتخاب کردن کار واقعا مشکلیه . مثل انتخاب یه لباس خوب ,یه کفش مناسب , انتخاب یه ظاهر خوب که مورد قبول خودت و جامعه ات باشه .  

 

ولی شاید سخت ترین انتخاب ,انتخاب یه همسر خوبه ,یه همسفر خوب که تا آخر خط زندگی با تو و در کنار تو باشه .تو خوشی و ناخوشی !  

 

ولی انتخاب شدن چی؟ کسی که در انتظار این باشه که بدونه مورد قبول واقع میشه یا نه؟ انتخابش می کنن یا نه ! که همون حال و روز یه خواستگاره . شاید خیلی از آقایون این حس رو درک کنن (شاید هم بعضی از دخترها !!!)      

 

 

مثل حال و روز یه نامزده , یه کاندیدا . نمی دونم واقعا احساسشون چیه ؟ اگه انتخاب نشن و رای نیارن چی ! یعنی کسی هست که روی انتخاب شدنش حساب باز کنه ولی انتخاب نشه !!! به نظرتون حال و روزش چطوریه؟  

  

 

>">">">">">"<"<"<"<"<"<"<  

نمی دونم چی بگم ! به هر حال خوشحالم که جای اونها نیستم .  

  

>">">">">">"<"<"<"<"<"<"<   

 

راستی مامان دو شب پیش گفت : حتما یه روز برای نمایندگی مجلس کاندید بشو !!! 

موندم چی بگم ... من و نمایندگی! 

خب شایدم بتونم .البته فعلا که شرایطش رو ندارم . بعدا در موردش تصمیم می گیرم .

چشمان من

 

شب در چشمان من است ,به سیاهی چشمانم نگاه کن  

 

روز در چشمان من است , به سفیدی چشمانم نگاه کن  

 

 

 

شب و روز در چشمان من است ,به چشم های من نگاه کن  

 

پلک اگر فرو بندم ,جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت  

 

 

(حسین پناهی )

3m - تری ام

 حالا نوبتی هم که باشه , نوبت آبجی گل خودمه . این شعر رو هم تقدیم می کنم به آبجی گلم .  

ترانه فوق العاده زیبایی هست به نام "مریم" که " آرتین" اونو خونده . 

 

همه دنیای من نگاه مریم

می شینم یه عمری چشم به راه مریم

 منو می رسونه تا شبای رویا

چهره قشنگ و مثل ماه مریم

دلم آروم نداره ,بی قراره

گریه هر شبم بی اختیاره

گل مریم همه ی دارو ندارم

غیر مریم کسی رو دوست ندارم  

*

نگاه کن تو چشام مریم ,عزیز رویاهام مریم

پس کی مال من می شه, من تو رو می خوام مریم 

*

آروزمه که بیاد مال خودم شه

تو نگاهش نشون از عاشقی باشه

دوست دارم دستاشو تو دستم بگیرم

وقتی که چشماشو می بنده بمیرم

دوست دارم زندگیمو براش بذارم

 آسمونمو براش هدیه بیارم

می شینم هر شب و هر شب سر راهش

تا چشام بیفته تو چشم سیاهش  

*

نگاه کن تو چشام مریم ,عزیز رویاهام مریم

پس کی مال من میشه من تو رو می خوام مریم

الهی قربونت برم

 این ترانه رو شهرام صولتی خونده که تقدیم می کنم به مامان عزیزم.  

 

الهی قربونت برم   

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* 

الهی قربونت برم  الهی قربونت برم

خیلی کمه اگه بگم خیلی تو رو دوستت دارم

دلم می خواد که قلبمو از جا واست در بیارم

خیلی کمه اگه بگم  واسه چشات در به درم

آخه تو همتا نداری الهی قوبونت برم

الهی قربونت برم که هیچ کسی مثل تو نیست

اسم منه عاشق تو , گوشه قلبت بنویس

الهی خنده از لبت جدا نشه دلبرکم

 دلم می خواد که عشقمو ساده ی ساده بهت بگم

چی کار کنم بیشتر از این حرفای خوشگل ندارم

خیلی کمه اگه بگم خیلی تو رو دوستت دارم

بذار بگم تا بدونی یه آسمون دوستت دارم

از همه مهربون تری الهی قربونت برم

خدا بهم کمک کنه پیشت خجالت نکشم

آخه می ترسم یه دفعه قربونیه چشات بشم

الهی قربونت برم که هیچ کسی مثل تو نیست

اسم منه عاشق تو ,گوشه قلبت بنویس

الهی خنده از لبت جدا نشه دلبرکم

دلم می خواد که عشقمو ساده ی ساده بهت بگم  

 

تا حالا شده؟

 

  

تا حالا شده فکر کنید که لیاقت لطف و محبت کسی رو ندارین؟  

 

تا حالا شده فکر کنید یه نفر زیادی هواتونو داره و و شما لایق این همه توجه نیستین؟   

 

حالا اگه اون کسی که اینقدر هواتونو داره و بهتون کمک می کنه ,خدا باشه !چه حسی پیدا می کنین؟ یه لحظه تصور کنید... واقعا لایقش هستین؟

 

من واقعا خودمو لایق نمی دونم . من نه تنها شرمنده خوبی و مهربونی و صبوری مامانم هستم .بلکه خدا هم با کمک و توجهش منو شرمنده می کنه . من اصلا بنده خوبی نیستم ولی چرا هر چی از خدا می خوام حتی اگه به زبون نیارم ,برآورده می شه؟ 

 

واقعا دلیلشو نمی دونم .من مثل (عب) " آقای بازرگان " حتی شناخت درستی از دینم ندارم .من ممکنه گاهی از روی تنبلی یا سهل انگاری مرتکب گناه بشم . می دونم که یه مسلمون خوب نیستم و به خاطر این همه لطف خدا نسبت به خودم شرمنده ام . 

 

 چطور می تونم شکر این همه کمک خدا رو به جا بیارم ؟ چطور؟  

 

الحمدلله همونطور که فکر می کردم سال 88 یه سال فوق العاده خوبه . شروعش که خیلی خوب بود . امیدوارم در ادامه همینطور خوب بمونه. 

 

هنوز هم باورم نمی شه که داره تموم آرزوهام برآورده میشه . هر چی که از خدا می خواستم .  

 

 

خدایا خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی بزرگی!