Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

تا حالا شده؟

 

  

تا حالا شده فکر کنید که لیاقت لطف و محبت کسی رو ندارین؟  

 

تا حالا شده فکر کنید یه نفر زیادی هواتونو داره و و شما لایق این همه توجه نیستین؟   

 

حالا اگه اون کسی که اینقدر هواتونو داره و بهتون کمک می کنه ,خدا باشه !چه حسی پیدا می کنین؟ یه لحظه تصور کنید... واقعا لایقش هستین؟

 

من واقعا خودمو لایق نمی دونم . من نه تنها شرمنده خوبی و مهربونی و صبوری مامانم هستم .بلکه خدا هم با کمک و توجهش منو شرمنده می کنه . من اصلا بنده خوبی نیستم ولی چرا هر چی از خدا می خوام حتی اگه به زبون نیارم ,برآورده می شه؟ 

 

واقعا دلیلشو نمی دونم .من مثل (عب) " آقای بازرگان " حتی شناخت درستی از دینم ندارم .من ممکنه گاهی از روی تنبلی یا سهل انگاری مرتکب گناه بشم . می دونم که یه مسلمون خوب نیستم و به خاطر این همه لطف خدا نسبت به خودم شرمنده ام . 

 

 چطور می تونم شکر این همه کمک خدا رو به جا بیارم ؟ چطور؟  

 

الحمدلله همونطور که فکر می کردم سال 88 یه سال فوق العاده خوبه . شروعش که خیلی خوب بود . امیدوارم در ادامه همینطور خوب بمونه. 

 

هنوز هم باورم نمی شه که داره تموم آرزوهام برآورده میشه . هر چی که از خدا می خواستم .  

 

 

خدایا خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی بزرگی!

نظرات 2 + ارسال نظر
پری وش سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام
امیدوارم به تمام آرزوهاتون توی سال جدید برسید
ان شاء الله

مرسی عزیزم و همچنین .

مرصاد سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام عزیزم..ممنونم ازکامنتت..درس ۴ یه مشکلی داشت فعلا حذفش کردم که در روزهای آینده بادرس ۵و۶ میزارمش تووبلاگ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد