Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

کاش بدونی دوستت دارم...

  

متن آهنگ " بمیرم و نبینم" از مهدی مقدم: (تقدیم به عزیزترینم) 

 

 

چشماتو می بندی اگه دستامو بگیری 


شاید از لرزش دستام یا از این بارون اشکام
 


که می ریزن روی لبهام بشنوی صدای عشقو 


التماس قلب من رو تو از این دل کویری
 


آخ بمیرم و نبینم تو دلت غصه ای باشه 


عشق من آخه می تونه مرحم زخم تو باشه 

 


اگه خواستی تو یه لحظه غصه هاتو پس می گیرم

من برای تو میمیرم من برای تو میمیرم
 


کاش بدونی دوستت دارم بجز تو عشقی ندارم 


کاش بدونی بیاد تو چشهام رو هم میزارم
 


کاش بدونی رویای من همیشه با تو بودنه 


کاش بدونی که قلب من فقط واسه تو میزنه
  

  

  

 

 

 متن ترانه "همراه" که اندی خونده: (تقدیم به گل مهربونم)

 

 

واسه غمهات آرامشم , واسه خوابت نوازشم  


ای عشق من برای خستگیهات سایه بونم 


ای پرنده واسه پرواز تو من آسمونم 

 



اگه دردی یه همدرد , اگه زخمی یه مرهم 


اگه راهی , من یه همراهم 


اگه بغضی یه فریاد , اگه رودی یه دریا 


اگه اشکی , تکیه گاهم 

 



چشمای تو دو آینه , نگاه تو چه غمگینه 


با من بمون , بذار غمها رو از چشمات بگیرم 


ای مهربون , واسه دلواپسیهات من بمیرم 

 



اگه قلبم اگه اسیره , اگه عشقم حقیره 


اگه جسمم یه کویره 


اگه همیشه تنهام , اگه خالیه دستام 


برات عاشق ترین , عاشق دنیام 


نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام. می خواستم بپرسم عین این حرفا و احساست رو به خودش هم می گید یا غرور جازه نمی ده؟

چه سوال جالبی!!!

قبلا بهش می گفتم . غرور اصلا واسم مهم نبود . راحت زیر پا می گذاشتم!

ولی دیگه بهش نمی گم چون نمی خوام اذیت بشه و یا نمی خوام از دستش بدم!

reza چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://royahayeshirin58.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود .یه سر هم به وبلاگ من بزن نظر بده .اگه لینک کردی خبر بده منم لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد