Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

از پری دلخورم!

 

از دست پری هم دلخورم هم عصبانی!  

  

 

باورم نمی شه همچین دختری باشه . هم خبر چینه ! هم دورو ! هم بی حیا! هم پررو ! و... 

 

ماشالله خصوصیات بد زیاد داره . ازش دلخورم ... خیلی خیلی زیاد!    

 

پری دختر خالمه. چند هفته پیش که خونه ما بود، من ، آبجی مریم و یکی از دختر خاله هام و  این خانم خبر چین محترم به اسم پریسا داشتیم درباره پسرخالم و دوست دخترش صحبت می کردیم !  

 

مریم از این قضیه بی خبر بود وقتی شنید جا خورد . چون دوست دخترش( دختر حاج مرتضی) یه هیولاست! وقتی می گن دختر حاج مرتضی خیلی دهن پر کنه ! ولی خودش هیچی نیست. 

  

دیروز فهمیدیم که پری جان رفته همه حرفای ما رو گذاشته کف دست مهسا جان( همون دختر حاج مرتضی که قبلا معرفی کردم) و دقیقا خبر داده که هر کدوم از ما چی گفتیم!!  

  

حالا واسه من که بد نشده ! مثکه ار زبون من چیزی نگفته بوده ولی واسه دختر خاله اون یکی خیلی بد شده بود ! چون مهسا جان همه چیزو به پسرخالم گفته بود اونم از دختر خالم گله کرده بوده که چرا رازشو فاش کرده و به همه این قضیه رو گفته و می خواسته آبروی اونو ببره.... 

  

هی روزگار! امشب چندتا از عکسای پری رو داخل پروفایل و چندتا سایت دیدم ... خیلی ناراحت شدم ... چرا عکساشو همه جا پخش کرده ! دختری که چند هفته پیش رفته اعتکاف حالا .... 

خیلی ناراحت شدم . این یعنی چی؟ دو رویی تا چه حد!!! نه به اون نماز و روزه و اعتکاف نه به این عکسایی که رو سایت ها گذاشته !!! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
m2 شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

ay pari var b paria tarafe mn bsh bgoooo

باشه متین بهش میگم . :)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد