Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

نمی دونم ... شاید دیگه...!

  

 

                        دیگه نه!

  

 

 I don’t know maybe…!                                  

 

نمی دونم هنوز تو دلم جایی داری یا نه؟  نمی دونم چرا دیگه دلم برات تنگ نمیشه؟  دیگه تو تنهایی فکر و خیالم تو نیستی... دیگه وقتی تصویر خنده هات از جلوی چشمام رد میشه بغض نمی کنم... دیگه جای پاهاتو تو خواب رو قلبم حس نمی کنم... دیگه با یادآوری خاطراتت بلند بلند گریه نمی کنم... دیگه تو خلوت دلم رازهامو باهات در میون نمی ذارم... دیگه وقتی میای به خوابم نمی خوام تا ابد بخوابم... دیگه دلم نمیگه که از دور مراقبمی.. دیگه با شنیدن اسمت دلم نمی لرزه و اشک تو چشام حلقه نمی زنه....

 

شاید دیگه دوست ندارم .... شاید دیگه تو دلم جایی نداری... شاید واسه من و دلم, مردی!

 

                                   

آرامش رو به زندگیت دعوت کن!

آرامش ذهنی

 

هر که هستید و هر کجا زندگی می کنید، آرامش را به زندگی خویش دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید.


 

اگر کلام و رفتار شما قرین آرامش باشد، بدون شک این ویژگی به دنیای اطراف شما نیزسرایت خواهد کرد. به خاطر داشته باشید برای رسیدن به این وضعیت، لازم است برخی قابلیت های و یژه را در خود پرورش دهید و شرایط خاصی را در زندگی خویش ایجاد نمایید. رعایت نکات زیر مقدماتی است که به شما کمک می کند در این مسیر گام بردارید:

 

  

 

یاد بگیرید که گاه مسائل را رها سازید.   

بدین معنا که به هر مسئله ای دائما گره نخورید. وقتی همیشه و همه جا در فکر مسائل خود هستید و به مرور آنها می پردازید، در واقع همیشه بار اضافه ای را با خود حمل می کنید که این خود سبب ایجاد اضطراب و استرس درشما می گردد. بیاموزید که با یک ذهن رها و آزاد زندگی کنید. این امر به شما کمک می کند که با هر محرک کوچک و یا مانع جزئی آشفته نشوید.

 

  

 

به خود و خدای خود ایمان داشته باشید.
  

اگر به خود و خدای خود ایمان داشته باشید، به راحتی از عهده مشکلات زندگی برخواهید آمد و ثابت قدم و مطمئن در راه رسیدن به اهداف خود گام خواهید برداشت 

 

  

مثبت اندیش باشید. 
 
  

اگر دیدگاه مثبت اندیشی نداشته باشید، همه چیز می تواند بی فایده و بی ثمر باشد. داشتن نگرش مثبت و امید، بهترین سلاح در مقابل ترس و اضطراب است 

    

نسبت به انتظارات و برنامه ریزی های خود واقع بین و منطقی باشید. 

  

 توانایی های خود را در موقعیت های خاص بشناسید و نسبت به عدم توانایی ها و ضعف های خود واقع بین باشید. هرچقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگی منطقی تر باشد، به آرامش بیشتری دست خواهید یافت  

  

  

نسبت به انسان ها ,عشق بی قید و شرط خود را نثار کنید. 

 شما می توانید از دوستان، هم اتاقی ها و هم کلاسی های خود شروع کنید. یاد بگیرید که آنها را بدون قید و شرط  دوست بدارید، درمقابل ضعف های آنها صبور باشید وخطاها و اهمال کاری هایشان را ببخشید. هر چقدر نسبت به دیگران بخشش بیشتری داشته باشید احساس شادی و خرسندی بیشتری را تجربه خواهید کرد 

 

 

معنای فداکاری را لمس کنید. 
 

دست بخشش داشته باشید ولی انتظار بازگشت نداشته باشید. دیگران را به شیوه خودشان خوشحال کنید. به افراد بی پناه ، یتیم و فقیر کمک کنید. برای آنهایی که خواهان یاری شما هستند پشت و پناه باشید و بدون  آنکه منتی بر آنها نهید تکیه گاهشان باشید. هرچقدر بیشتر ببخشایید، از الزامات و قید و بندها بیشتر رها خواهید شد 

 

 

افکار خود را بازسازی کنید.   

در افکار و عقاید خویش نسبت به شخص خود، بازنگری کنید. بیاموزید در مقابل خویشتن صبور باشید و ارزشها، استعدادها و مهارت های خود را ارج نهید. خود را بدون هیچ قید و شرطی دوست بدارید. هرگونه ترس و تردید غیرمنطقی که در مورد خود دارید، کنار بگذارید. اگردیدگاه مثبت و سالمی را در مورد خود داشته باشید یاد خواهید گرفت که خود را بدون قید و شرط قبول داشته باشید.

دیگه تو فال تو نیستم...

  

من دیگه مال تو نیستم...  

 

آزاده آزادم , ببین!

 

 

من دیگه مال تو نیستم    

                                        دیگه تو فال تو نیستم  

واسه پرواز غرورت    

                                        من دیگه بال تو نیستم  

من یه اتفاق تلخم ,   

                                        من یه فنجون شکستم 

 

گریه کردم و از اشکام 

                                      

                                        پر شدم آخر شکستم 

 

من به دست تو شکستم  

                                   من دیگه باور نمی کنم تو رو  

 

حالا هر جا که میخوای بری , برو   

                                    

                                من یه راه ناتمومم یه اسیر نیمه جونم 

 

 

نخواه باورت کنم باز ,دیگه اصلا نمی تونم 

 

 

                               دیگه هیچ وقت نمی تونم ,نمی تونم 

 

من دیگه باور نمی کنم تو رو   

 

                               حالا هر جا که میخوای بری ,برو

پیامک و دیوار نوشته ۲

 دیوارنوشته و پیامک:

 

  • بی مصرف ترین روزها, روزیه که نخندیده باشی!

  • قشنگ ترین لحظه هامو با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدونی چقدر دوستت دارم.

  • مدیونی, به خودت , به خدا , به زندگی! مدیونی به هر چه در عالم هست .باور کن مدیونی دوست من اگر در لحظه لحظه های عمر کوتاهت شاد نباشی!

  • گاهی وقتا آدما در عرض چند ثانیه دل کسانی رو که دوستش دارن می شکنن... منو بابته اون ثانیه ها ببخش!

  • کاش بدونی نبودنت, ندیدنت یا رفتنت هرگز بهونه نمی شه واسه از یاد بردنت.

  • محبت تنها هدیه ایست که نیاز به بسته بندی ندارد.

  • فرداهایی که هیچ وقت نمی رسند هم بهانه خوبی است برای امیدوار بودن, برای زندگی بهتر داشتن, برای یک نفس راحت کشیدن, خدایا شکر!

آدم می تونه بد باشه ولی فرشته نه!

  

 مگه فرشته هم بده؟  

 

این ترانه فوق العاده زیباست , کامران و هومن با ابی اونو خوندن . من که خیلی ازش خوشم اومد , شما رو نمی دونم!

 

  

 

می گن دستای پاک تو مهمون دستای دیگه ست

می گن نگات پیش منه اما دلت جای دیگه ست

می گن دروغ بوده که تو تا آخرش مال منی

چشمای رنگ عسلت دنبال چشمای دیگه ست

آخه مگه فرشته هم  رسم شکستن بلده!

آدم می تونه بد باشه , مگه فرشته هم بده؟!!!

با شب و مهتاب شنیدم این روزا خلوت می کنی

می گن تو خواب و رویاهات خورشیدو دعوت می کنی

چرا دستای عاشقت رنگ تابستون نمی شه ؟

وقتی که نیستم اون چشات خونه ی بارون نمی شه؟!

میون راهت نکنه, قلبتو دادی به کسی !

اون کیه که به جای من شبا براش دلواپسی؟

تو اهل آسمونایی , اون آسمونای بلند

فرشته ی آرزوهام به گریه های من نخند

دنیامو رنگی می کنم!

 

 دنیا با رنگ زیبا ست! 

  

دنیای من!

 

 

میرم تا دنیامو رنگی کنم .من عاشق رنگم و عاشق نقاشی... می تونم این دنیای خاکستری رو برای خودم و دیگران رنگی و زیبا کنم . 

 

اگه کمکم کنی کار سختی نیست . تو قادری و من محتاج توام . می دونم اونقدر کریم و مهربونی که دستمو می گیری و کمکم می کنی ! 

 

می خوام خورشید زندگیم گرم و پر نور باشه , آسمونش آبی و روشن , زمینش سبز و پر از گل های خوشگل , با یه دریای بزرگ و زیبا و زلال! زلال مثل دل همه آدمای مهربونش. 

 

آدمهایی که همشون یه قلب صاف و شفاف دارن ,پرا از عشق و مهر! 

  

 

به امید اون روز ***** فعلا بای بای

با تمام وجود ممنونم!

 

ممنون ,ممنون ,ممنون که منو تنها نگذاشتی!  

 

 

                               خدا جون ممنونم!

  

فقط تو باش , فقط تو ! منو ببخش که حضور تور رو فراموش کردم .منو ببخش که فکر کردم تنها هستم .  

 

ممنون که با همه بدی هام منو تنها نمی ذاری! ممنون که همیشه کمکم می کنی !  

هزاران بار ممنونم ! 

   

 

 

خدایا !

 

بندگانت شکر نعمت های تو کنند ...

 

و من شکر بودن تو

 

چرا که نعمت بودن توست!