Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

نمی دونم ... شاید دیگه...!

  

 

                        دیگه نه!

  

 

 I don’t know maybe…!                                  

 

نمی دونم هنوز تو دلم جایی داری یا نه؟  نمی دونم چرا دیگه دلم برات تنگ نمیشه؟  دیگه تو تنهایی فکر و خیالم تو نیستی... دیگه وقتی تصویر خنده هات از جلوی چشمام رد میشه بغض نمی کنم... دیگه جای پاهاتو تو خواب رو قلبم حس نمی کنم... دیگه با یادآوری خاطراتت بلند بلند گریه نمی کنم... دیگه تو خلوت دلم رازهامو باهات در میون نمی ذارم... دیگه وقتی میای به خوابم نمی خوام تا ابد بخوابم... دیگه دلم نمیگه که از دور مراقبمی.. دیگه با شنیدن اسمت دلم نمی لرزه و اشک تو چشام حلقه نمی زنه....

 

شاید دیگه دوست ندارم .... شاید دیگه تو دلم جایی نداری... شاید واسه من و دلم, مردی!

 

                                   

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام
این هم عالی ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد