Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

از خودم ناراضی ام !

 

 

از خودم ناراضی ام ... چون نمی دونم باید چه کار کنم ... چون سر چند راهی گیر کردم ... چون شهامت زیادی برای تصمیم گیری ندارم!  

  

از خودم ناراضی ام ... چون با این وضعیت کنار اومدم ... چون به این بلاتکلیفی عادت کردم و گله ای ندارم . 

  

از خودم ناراضی ام ...چون سعی نمی کنم چیزی رو تغییر بدم ... چون فکر می کنم قدرت تغییر هیچ شرایطی رو ندارم . 

  

از خودم ناراضی ام ...چون فقط می تونم خودم رو تغییر بدم !  

     

از خودم ناراضی ام ... چون زیاد به مریم تکیه می کنم ...  چون اجازه می دم که به جای من تصمیم بگیرن  ... چون سعی می کنم خوب باشم ...  

   

از خودم ناراضی ام ... از این خوب بودن و خوب موندن ناراضی ام ... ولی منتی سر خدا و بنده هاش ندارم ... فقط و فقط به خاطر خودمه و بس! 

 

  

 

 

 

ولی راضی ام به هر چی تو بخوای! 

 

 ازت کمک خواستم ... ازت کمک می خوام ... بهت نیاز دارم ... ولی تو بهم صبر دادی ... صبور شدم ...می دونم و ممنونم بابتش ...خسته ام ... خودت می دونی...  ناشکرم ... خودم می دونم... منو ببخش... دوستت دارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام. خیلی خوشحالم که می بینم دوباره می نویسید و خیلی ناراحت که اینقدر سنگین هستید. اما هر چی باشه همین که اینجا می نویسید خودش یک انگیزه ی خوب و یک انرژی مثبت بود. ازش استفاده کنید.

سلام . مرسی بی نام جون.

نوشتن انگیزه ایی واسه زندگی نیست. دنبال یه انگیزه مهمترم . دلم می خواد احساس کنم که مفید هستم ! :(

ساناز پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام امروز حالم اصلا خوب نبود از خودم خسته شده بودم احساس تنهایی میکردم از خودم ناراضی بودم که چرا با اینکه میتونم ولی هیچ کاری واسه بهتر شدنم انجام نمیدم ممنونم که با حرفاتون آرومم کردین مطالب وبلاگ واقعا عالیه خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد