Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

آدم می تونه بد باشه ولی فرشته نه!

  

 مگه فرشته هم بده؟  

 

این ترانه فوق العاده زیباست , کامران و هومن با ابی اونو خوندن . من که خیلی ازش خوشم اومد , شما رو نمی دونم!

 

  

 

می گن دستای پاک تو مهمون دستای دیگه ست

می گن نگات پیش منه اما دلت جای دیگه ست

می گن دروغ بوده که تو تا آخرش مال منی

چشمای رنگ عسلت دنبال چشمای دیگه ست

آخه مگه فرشته هم  رسم شکستن بلده!

آدم می تونه بد باشه , مگه فرشته هم بده؟!!!

با شب و مهتاب شنیدم این روزا خلوت می کنی

می گن تو خواب و رویاهات خورشیدو دعوت می کنی

چرا دستای عاشقت رنگ تابستون نمی شه ؟

وقتی که نیستم اون چشات خونه ی بارون نمی شه؟!

میون راهت نکنه, قلبتو دادی به کسی !

اون کیه که به جای من شبا براش دلواپسی؟

تو اهل آسمونایی , اون آسمونای بلند

فرشته ی آرزوهام به گریه های من نخند

نظرات 2 + ارسال نظر
freegiftx جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.freegiftx.blogsky.com

سلام خدمت مدیر این وبلاگ بسیار عالی و بازدید کنندگان عزیز .
از شما دوستان که کم و بیش با اینتر نت سر و کار دارید دعوت میکنم به وبلاگ من(گوشی رایگان .::برای اولین بار در ایران::.) هم سر بزنید بی فایده نیست .
به تا آخــر خوندنش می ارزه
هر کی گوشی رایگان میخواد هر چه سریع تر بیاد (توضیحات بیشتر در وبلاگ )
واقعیه
چقدر زود دیر می شود.

www.freegiftx.blogsky.com

پونی خانوم سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://poni.blogsky.com/

منم خیلی باهاش حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد