Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

با تمام وجود ممنونم!

 

ممنون ,ممنون ,ممنون که منو تنها نگذاشتی!  

 

 

                               خدا جون ممنونم!

  

فقط تو باش , فقط تو ! منو ببخش که حضور تور رو فراموش کردم .منو ببخش که فکر کردم تنها هستم .  

 

ممنون که با همه بدی هام منو تنها نمی ذاری! ممنون که همیشه کمکم می کنی !  

هزاران بار ممنونم ! 

   

 

 

خدایا !

 

بندگانت شکر نعمت های تو کنند ...

 

و من شکر بودن تو

 

چرا که نعمت بودن توست!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام من الهام از نیشابورم این اولین باریه که این سایت رو دیدم برام خیلی جالب بود که همه جوره از خدا تشکر کردین خیلی دوست دارم من هم توی این سایت از خدا به خاطر بعضی چیزها ازش تشکر کنم باور کنید بعضی وقتها چیزهایی که فکر نمیکنی رو براتبراوره میکنه .خداجون ازت خیلی ممنونم وتا اخر عمر مدیونتم.سایتتون خیلی عالیه از شماهم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد