Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

3m - تری ام

 حالا نوبتی هم که باشه , نوبت آبجی گل خودمه . این شعر رو هم تقدیم می کنم به آبجی گلم .  

ترانه فوق العاده زیبایی هست به نام "مریم" که " آرتین" اونو خونده . 

 

همه دنیای من نگاه مریم

می شینم یه عمری چشم به راه مریم

 منو می رسونه تا شبای رویا

چهره قشنگ و مثل ماه مریم

دلم آروم نداره ,بی قراره

گریه هر شبم بی اختیاره

گل مریم همه ی دارو ندارم

غیر مریم کسی رو دوست ندارم  

*

نگاه کن تو چشام مریم ,عزیز رویاهام مریم

پس کی مال من می شه, من تو رو می خوام مریم 

*

آروزمه که بیاد مال خودم شه

تو نگاهش نشون از عاشقی باشه

دوست دارم دستاشو تو دستم بگیرم

وقتی که چشماشو می بنده بمیرم

دوست دارم زندگیمو براش بذارم

 آسمونمو براش هدیه بیارم

می شینم هر شب و هر شب سر راهش

تا چشام بیفته تو چشم سیاهش  

*

نگاه کن تو چشام مریم ,عزیز رویاهام مریم

پس کی مال من میشه من تو رو می خوام مریم

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

:)

سمیرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

نفس نفس نفس خیلی قشنگه قربونت برم

وااااای چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

با باااااااااااااااااااااا .......شیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد