Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

مرا کم اما همیشه دوست بدار!

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

                                             این وزن آواز من است 

 

 

   

  

 

عزیزترینم کاش می توانستم مثل تو بی نهایت باشم

 

تو بی هیچ چشم داشتی نثار می کنی

                                                       

                                            و من خودخواه خود خواهم 

 

 کاش لحظه ای محبتت را دریغ می کردی  

 

                          تا شاید بیشتر قدر خوبی هایت را می دانستم 

 

امیدوارم روزی تمام ناسپاسی های مرا ببخشی

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار 

                                              این وزن آواز من است

 

عشقی که گرم و شدید است

    

                                        زود می سوزد و خاموش می شود

 

عشق پایدار ، ثابت و همیشگی ست

 

من سرمای تو را نمی خواهم

                           

                                         و نه ضعف و گستاخی ات را

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

 

                                                این وزن آواز من است

 

پس کمتر دوست بدار تا عشقت ناگهان به پایان نرسد

 

 من به کم هم قانعم

 

اگر عشق تو اندک اما صادقانه باشد

                                            

                                                   مرا از سر زیادست

 

دوستی پایدار از هر چیزی بالاترست

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

 

                                                این وزن آواز من است

 

بگو تا زمانی که زنده ای، دوستم داری! 

 

ومن نیز تمام عشق خود را به تو پیشکش میکنم 

 

و تا زمانی که زندگی باقی است  

 

                                      هرگز ترا فریب نمیدهم

 

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

 

مرا کم اما همیشه دوست بدار

 

                                              این وزن آواز من است

همانگونه که وزن زندگی ست ... ..

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام. نمی دونم چرا همه ی دخترا فکر می کنن من احساسی هستم؟ یعنی من واقعا این قدر رمانتیکم و خودم خبر ندارم؟ هیچ از خودم خوشم نیومد. لازم شد یه فکری واسه خودم بکنم. البته اصلا آدم احساساتی نیستم. ولی وقتی دلم بگیره یه دفه قفل دلم وا میشه و همه چیز رو می ریزه بیرون . تازه. من یه نویسنده هستم. از اون خوباش. جایزه هم بردم. مطلب جدیدم رو بخون!!!

سلام دوست بی نام من . آخه چرا آدرس بلاگتو ننوشتی؟ من چطور نوشته هاتو بخونم؟

احتمالا آقای نون هستی! پس می تونم بهت سر بزنم. :) 2nafari

نوید چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان شعر قشنگی بود ... این وزن آواز من است ، همانگونه که وزن زندگی است ...
آبی آبی و عاشق آسمونی باشی، فعلا بای

سلام نوید جان . مرسی که بهم سر زدی و کاش بتونم عاشق آسمونی باشم. این بالاترین نعمته.

آقای نون چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://مهم نیست

سلام. از راهنماییت واقعا ممنونم. تا حالا بهش فکر نکرده بودم. واقعا باید همین کار رو بکنم. حتما انجامش می دم. البته امید وارم که نتیجه بخش باشه.

سلام .خواهش می کنم. امیدوارم نتیجه بده . ببین اون چه انتظاری ازت داره و شرایطش رو درک کن. اونوقت می دون یچطور باید باهاش برخورد کنی.

آقای نون چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://حالا

یه سوال ازت دارم به عنوان یه دختر. من یه تصوری دارم که فکر می کنم درسته. ببین واقعا درسته؟ من فکر می کنم دختر ها اگه یه نفر واقعا دوسش داشته باشه و بهشون بگه که دوست دارم خوششون نمیاد. دختر ها از کسی خوششون میاد که کمتر بهشون محل میذاره. فکر می کنم اگه اصلا محل نمی ذاشتم الان این مشکل رو نداشتم. درسته؟

خب من از یه عاشق کشته مرده خوشم نمیاد .از کسی که عشق چشماشو کور کنه و نتونه واقعیت رو ببینه!

دوست داشتن با منطق رو قبول دارم. وقتی یه پسر شناخت درستی از من نداشته باشه و بخواد با یه نگاه عاشق بشه یا تصور کنم که با من هیچ تفاهمی نداره ولی عشق چشماشو کور کرده و اینو نمی فهمه ، خب قطعا ازش دوری می کنم.

پیشنهاد می کنم : زیاد واسش لاو نترکون. اینقدر نیازت رو به زبون نیارو بهش نگو!

دخترها در کنار دوست داشتن دنبال عقل و منطق هم هستن . ولی از طرفی از کسی که نتونه ابراز علاقه کنه هم خوششون نمیاد.

نون پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://آب

سلام. مرسی از راهنماییت. فکر می کنم درست باشه حرفت. البته من خیلی این اخلاق ها رو نمیشناسم. باید یکم تغییر کنم. ولی آخه شما دخترا که جای ما نیستین درک کنین. شده خودتونو بذارین جای ما بد بختا؟ واقعا ما ÷سرا خیلی بد بختیم

سلام . جالبه بعضی وقتها ما دخترها فکر می کنیم که به خاطر احساساتمون خیلی ضعیف و بدبخیتم . همون احساسی که الان شما دارید.

فکر می کنم شما آقای نون نیستید . اینو احساسم میگه :) و آی پی شما !

این نسخه ایی که من دادم فقط برای آقای نون بود با توجه به شرایطی که الان داره نه بقیه دوستان! اگه نسخه اشتباهی استفاده کنید ممکنه وضعیتتون خیلی بدتر بشه.

آقای نون پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://?

نه بابا. خودم بودم. adsl داداشم اومده بودم. من نمیدونم چرا همه به من شک می کنن؟ یه وقت تو خیابون نگیرن منو؟ راستی. هنوز فرصت نشده نسخه ی شما رو پیاده سازی کنم.

:) حالا اگه تو خیابون بگیرنت مگه چی میشه؟ آدم بی گناه که نمی ترسه! حتما نسخمو پیاده سازی کن و نتیجه شو بهم بگو.

ویسنا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://indra.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود .
بهم سر بزن خوشحال میشم:ـ*

نون یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام. یکم پیاده کردم. انگاری بد نیست. البته هنوز خیلی زوده واسه نتیجه گیری. این نظر رو تایید نکن. اون اینجا هم میاد. امیدوار شدم. امیدوارم این امیدواری به ناامیدی منجر نشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد