Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

برای عاشقی دیره!

              It's too late                                                                                                                                                                                      

این ترانه رو رضا صادقی خونده که خیلی زیباست. با اینکه متنش غمگینه ولی آهنگ شادی داره ! اگر بشنوید حتما خوشتون میاد. 

  

 

 

برای عاشقی دیره ، ولی باز دست تقدیره

تا دستامون نره بالا ،جایی بارون نمی گیره   

دلی که دادمش دستت دیگه از زندگیش سیره 

نیومد وقتی هم اومد فقط گفت که داره میره  

نگی تو اونی که رفته خودش هم غرق تقصیره

فدای اونکه تو خوابم منو تحویل نمی گیره    

                          ××× 

 

چرا تنهام گذاشتی؟ تو سینه تو دل نداشتی؟!!!

قلبمو شکستی و رفتی حالا اومدی منت کشی و آشتی؟  

ااااه ، دیگه شیطونی بسه ، برو دیگه شدم ازت خسته

دلی که دادمش دستت بدون خیلی وقته که شکسته   

                         ×××   

نگفتم من خداحافظ آخه قلبم هنوز گیره

بدون این قلب دیوونه دیگه محتاجه زنجیره  

بمون این قلبو بدتر کن عجیب محتاجه شمشیره

بریزم اشکامو شاید ،آخه این آخرین تیره!  

   

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ 

پیوست : در آپ بعدیم می خوام یه شعر خیلی زیبا رو بنویسم. البته باید کمی مختصرش کنم. چون خیلی زیاده !  

  

نظرات 4 + ارسال نظر
50 فیلم جدید و گلچین شده در یک دی وی د جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=74

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

50 فیلم جدید و گلچین شده در یک دی وی د جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=74

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

نوید جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان
شعر قشنگیه اما همراه آهنگش که فوق العادست کارای رضا صادقی بیشترش همینجوری به دل میشینن .
راستی گفتی چرا خودکشی کرده دوستم، می خواستم بگم مشکلایی که داشته اگه یک دهمش هم من و تو داشتیم زودتر از اینا اینکار رو می کردیم ، دردونه به این جمله اعتقاد پیدا کردم : در این بزم هرکه مقربتر جام بلا بیشترش دهند
دوستم یک فرشتست روی زمین ، یک فرشته واقعی ! دعا کن که فکر کنم دعاهای من اثری نداره...

سلام .
آخی . طفلکی! ان شالله که خوب میشه .

آقای نون جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://2nafari

سلام. من پسرم. این اولیش. دوم این که معمولا آدما از غم انتظاراتی دارند. و در ضمن یادتون باشه. عشق رو شما انتخاب کردین. نه کسه دیگه ای. و عشق غم هم داره. حالا از غمگین بودن چه انتظاری دارین؟ که برگرده؟ معمولا پسرا دوس دارن اگه طرف از موضع ضعف وارد شد بیشتر بچزوننش. تازه آدما حق انتخاب دارن. مطمئن باش اگه اوضاع اون طوری می شد که می خواستی . الان این حس قشنگ رو نداشتی. این حس چیز با ارزشیه. من خودم حاضرم به خاطر عشق گدایی هم بکنم. ولی عشقو از کسی گدایی نمی کنم. تجربه ای داشتم باعث شده یکم بزرگتر بشم. گدایی اصلا قشنگ نیست. شرمنده. من زبونم یکم نیش داره. بد حرف می زنم دیگه. خداحافظ.

سلام . اول اینکه : اصلا زبونتون نیش نداره حرفاتون خیلی شیوا و زیباست .دوم : مطالبتون منو به این اشتباه انداخت که با این همه احساس که می نویسید تصور کردم که دخترید !
سوم : من اهل گدایی نیستم و ازش انتظار ندارم که برگرده . برعکس کاری کردم که ازم دور و دورتر بشه ! :)

مرسی به خاطر نظرات جالبتون! آقای نون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد