Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

فاصله های رنگی

تبلیغات رنگی ... فاصله های رنگی 

 

سلام به همه دوستان گلم . می دونید که تک تک شمابرای من عزیزید.   

درسته من طرفدار هیچ رنگی نیستم. فقط دنبال حقیقتم و استقبال می کنم از اینکه کسی بدون هیچ ترسی حقیقت رو به مردم بگه و طرفدار اینم که کسی بخواد واسه مردم کار کنه ، طرح و برنامه ایی برای این دوره که رئیس جمهور میشه داشته باشه !  

 

باور کنید اگه بخوایم روی کاندیدای خودمون تعصب داشته باشیم چیزی برامون نمی مونه جز کینه و دشمنی ،جز فاصله بین دوست و قوم و خویش .  

 

انتخابات که یه مسابقه ورزشی یا فوتبال نیست که من طرفدار این رنگ باشم ،شما طرفدار یه رنگ دیگه . کاش خودمونو درگیر این بازی های سیاسی نکنیم . حالا بخواد آقای x  رای بیاره یا آقای y !  

چه فرقی می کنه؟ هر کسی رای بیاره رئیس جمهور همه ما هست . 

هر کسی آزاده که تصمیم بگیره به کی رای بده و نظر همه محترمه !  

 

ارزش دوستی های ما خیلیییییییییییییییییییی بیشتر از تعصب داشتن روی یه رنگ یا روی یه کاندیدا هست . 

 

همتونو از ته دل دوست دارم.  به هر کسی دوست دارید رای بدید ولی تعصب و حساسیتی نداشته باشید و دوستی هاتونو به خاطرش نابود نکنید . امیدوارم خوب و خوش و پایدار باشین.  

 

 

ارداتمند شما .... دردونه!

نظرات 12 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://mohammadhadi.blogsky.com

هادی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://mohammadhadi.blogsky.com

دردونه خانوم
تو مطالبی که اسم نویسندشون هادی نظر بدین.
میخاستم جواب جناب آقای ابطحی را بدهم اما دیدم که بهتره بحث نکنم.آخه من شنبه این هفته ریاضی۲ دارم و یکشنبه بعد از انتخابات مدار۱.من هم مثل خودتون الکترونیکم.همین امروز به طور همزمان با چند نفر دارم مناظره می کنم.هنوز درسامو نخوندمشون.حیفه که مناظره رو ول کنم.پاک هنگ کردم.شما که خودتون چند سال بزرگترید و این دوران را گذروندید یه چی بگید از سردرگمی رها شم. بابت آقای احمدی نژاد من ۴ مناظره دیگر رو خواهم دید و بعد تصمیم خواهم گرفت.سایت احمی نژادو به من بگید از هرچی احمدی نژادیه که پرسیدم بهم نگفتن.گرچند صداسیما خودش رسمی ترین عرصه تبلیغاتیه احمدی نژاده ولی به من سایت احمدی نژاد رو بگید همونطور که من قلم را معرفی کردم.
این سایت هم بهتون معرفی می کنم.تو وبلاگ من رو گوشه ها صفحه کلیک کنید وارد میشید.

سلام . ببخشید چون نتونستم اونجانظرمو بنویسم توی مطلب بالایی نوشتم.

درک می کنم الان چه وضعیتی دارین. منم دقیقا ۴ سال پیش در زمان انتخابات امتحان ریاضی داشتم و چون از بحث های سیاسی خوشم میامد و بی خیال اونها نمی شدم امتحانمو خراب کردم. امیدوارم شمااین اشتباه رو نکنید چون این دوتا درس خیلی مهم هستن.مخصوصا درس مدار۱ که پایه بیشتر درسهاتون هست .واگه درست یاد نگیرید توی خیلی از درسها می مونید .

من طرفدار احمدی نژاد نیستم و می خوام بعد از مناظرهها تصمیم بگیرم به کی رای بدم و متاسفانه سایت ایشون روندارم. و این سوال برام پیش اومد: ایشون واقعا سایت دارن؟

آزاده پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://amical.blogsky.com

سلام دردونه
به نظر من این مهم است که ما روحیه‌ی انتخاب داشته باشیم.
انسان در تمام طول زندگیش در حال انتخاب کردن و انتخاب شدنه٬ اما لحظاتی ارزش بیشتری دارند که آگاهانه انتخاب می‌کنیم.

پیروز باشی

سلام آزاده جان . بله منم دقیقا موافقم که باید انتخابمون آگاهانه باشه نه باتعصب و کور کورانه! مرسی از حضور گرمت .

هادی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ

من الان متوجه شدم شما کی هستید.همونی که گفتم بهتون دادا.به مرد یا زن بودنتون دقت نکرده بودم و فقط مهندسی الکترونیک توجه منو جلب کرد.
من برا نظر اول گفتم بلا شک مرده بعد نظر دادنم پروفایلو دیدم.
حالا شما تو مطلب اون یارو که نظر داده بودین یکی از طرفهای مناظره من بود فقط بی اسم بود.من هم که از طرز برخورد مامورین نیروانتظامی ناراحت بودم.متاسفانه بدجور وارد مناظره شدم و طرفو بدجور کوبوندم.حالا چه طور از دلش در بیارم؟
بالاخره شماها(!) اخلاق همو خوب بلدید.
واقعا راست گفتید زود قضاوت نکنید.
اما آنچه مسلمه اینه که من به احمدی نژاد رای نمیدم.چون به انقلاب توهین کرد مگر اینکه ابراز پشیمونی کنه و عذر بخاد.

ببخشید وبلاگ کدوم یارو؟ یعنی چی " شماها "اخلاق همو خوب می فهمین؟ چند بار این نوشته ها رو خوندم ولی متوجه منظورتون نشدم.

هادی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://mohammadhadi.blogsky.com

بحمدالله اون مورد اونطور که فکر میکردم نبوده و معلوم با چه کسی برخورد کرده ام.اما فرمایشات جنابعالی را گوش می کنم و از برخوردهای کوبنده پرهیز می کنم.تو وبلاگ من نظر بده.

به نظر من آقا هادی کسی که تعصب داره نمی تونه درست فکر کنه و تصمیم بگیره و برخوردهای کوبنده هم ناشی از تعصب بی جاست . شاید حرف شمابه حق باشه ولی با تعصب بیجا ممکنه نتیجه برعکس بگیرید .

خیلی خوبه که برخورد کوبنده با کسی نداشته باشید و به عنوان خواهر بزرگتر یا دوست بزرگتر شما پیشنهاد می کنم که از درس خوندن هم دور نشید .

نوید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان درست مییگی دوستی ها خیلی بیشتر از این مسائل اهمیت داره ، و همیشه دوستی و احترام باید اولویت داشته باشه .منم قضیه ای که گفتی مشابهش برام پیش اومده اما چه میشه کرد هرکسی فکر میکنه عقیده ی خودش درست و .. مثل خودم ! مثل خودت ! مثل اونی که میخوای بهش رای بدی ! مثل اونی که میخوام بهش رای بدم !

سلام نوید جان . من هنوز نمی دونم چی درسته چی اشتباه . فقط می دونم به کسی که اطلاعات و آگاهیش کمه و لااقل اطلاعاتش به روز نیست و برنامه کاربردی برای این دوره نداره رای نمی دم . مثل آقای فلان و فلان !

زهرا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.zistshenasi-aghili.blogfa.com

سلام دردونه جونم...
خوبی؟
ممنونم که سر زدی همین قدر که لطف کردی و اومدی ازت ممنونم...
امیدوارم موفق باشی عزیزم!!
بازم پیشـــــــم بیا...
بای بای

هادی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

همون بهتر که نفهمیدید.یک قضیه ای بود در مناظره ها.یک مورد اسم ننوشته بود و من هم به شدت باهاش برخورد کردم.اشتباها فکر کردم یکی از همکلاسی ها بوده اما بعد متوجه شدم نبوده.اما با این اتفاق پی به درستی حرفتان که متعصب نباشید بردم.البته من متعصب نیستم اما از اینکه ببینم آدمهای متعصب کم آورده اند خیلی خوشحال میشوم.من هم به عنون یک برادر کوچکتر حرفتان را گوش کرده و به درس هایم هم میرسم.اگر هم ناراحت میشوید که دانشگاهتان را پرسیدم میخاستم ببینم کجا درس خوندین و محیط چه جور بوده و محیطمون را با محیط شما مقایسه کنم.از مقایسه دانشگاه اصفهان با صنعتی اصفهان پی بردم که زیاد فرقی با هم ندارن.و فقط تجربه دانشگاه صنعتی بیشتر بوده.شما فقط لیسانسو گرفتید؟الان دارید فوق لیسانسو میگذرونید؟آقای ابطحی و سایر دوستانتون هم برقی هستند؟
این سؤالا رو میپرسم که در صورت نیاز از تجربه شماها که برقی بودید نیز بتونم استفاده کنم.

ببخشید آقای ابطحی دوست من نیستن . برام عجیبه شما در بحث های سیاسی شرکت می کنید ولی نمیدونید آقای ابطحی کی هستن ؟!!!!!!!!

من معتقدم کسی که می خواد در یک بحث شرکت کنه باید اطلاعات خودش رو در اون زمینه بالا ببره !

هیچ کدوم از دوستان برقی من این وبلاگ رو نمی خونن و آدرسشو هم ندارن و نوشته های این وبلاگ مطالب شخصی هست . ولی به دلیل علاقه ایی که به بحث های سیاسی دارم این روزها سیاسی می نویسم .

ولی اون دوستی که باهاش در این مورد بحث کرده بودم و اونها رو نوشتم ، مثل خودم مهندس برق- الکترونیک خونده.

محمدرضا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

خبر فوری:
بانک مرکزی اعلام کرد: کاهش 14و نیم درصدی تورم در مدت 8 ماه
http://adalate9.blogsky.com/
خرداد 1388

اره شنیدم که بانک مرکزی چیزهایی رو اعلام کردن . جهت اطلاع بچه ها این آدرسش هست:

http://www.cbi.ir/showitem/6243.aspx

http://www.cbi.ir/showitem/3484.aspx

قضاوت با دوستان !

سلام همسایه های ۵ دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://rezatehranii5.blogsky.com

سلام.ممنون سر زدی
من برای خیلی ها که از پیشم به هر صورت رفتند شعر می گم/
گاهی هم خواب هایم را شعر می کنم.

سلام . چه جالب . خیلی خوبه که این استعداد رو دارید . قدرشو بدونید .من خیلی از شعر خوشم میاد .موفق باشید.

علی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

تورم 14.5 که آقای دکتر گفتن رو همه فهمیدیم ایشون تورم نقطه ای رو گفتن و آقای میرحسین تورم سالانه ، پس آمار هردو صحیح هست و ایرادی به این قسمت نمیشه گرفت .
که البته معیار تورم ، تورم سالانه هست . این وسط اگر همون اول آقای احمدی نژاد نمی گفتن که ما تورم 25 درصد رو کردیم 15 درصد همه "چیز" درست میشد . متاسفانه الان همه سایتهای دولتی از روغگویی تورمی میرحسین میگن و سایت های غیر دولتی از دروغ گویی احمدی نژاد که البته با کمی فکر می فهمیم هردو هم راست می گن هم دروغ . اما این وسط باید ببینیم چه کسی اومد ابتدایا این آماری رو که همه ی مردم میدونست و همنیطور بانک مرکزی هم اعلام کرد 25 درصد ، را به نحوی دیگیر(نقطه ای = مقایسه با فصل های گذشته) اعلام کرد و ادعای کاهش اون رو داشت . در حالی که با اینکه در ماههای اخیر این نرخ کاهش داشته( آقای رضایی اشاره کردن که به دلیل انجام طرح ها و وظابف دولت که حق مردم بوده بیشتر و بیشتر در ماههای اخیر هست ) اما بازهم میانگین تورم سالان 23 درصد هست که با مقایسه ای ساده میشه فهمید که تورم 13 درصد افزایش یافته . قصد طرفداری یا تخریب کسی رو نداشتم فقط به این دلیل که دیدم کسی نظرش در این مورد بود گفتن اطلاع رسانی کنم .
ضمنا برای آگاهی بیشتر با رئیس جمهور فعلی پیشنهاد می کنم سی دی 90 سیاسی رو تهیه کنین .

نوید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان نیستم چون نمی تونم عصابم خورده دستم به قلم نمیره خلاصه ببخشد، آخه ، البته به چندتا از دوستام هم گفتم، توی این عالم وبلاگی چیزی از دوستام نمی خوام حالا یک درخواست دارم ، دردونه جان دوستم رومینا که خدا خیلی دوستش داره و خیلی مشکلات داشته، خودکشی کرده بیمارستانه دعا کن که از من هیچ کار دیگه ای بر نمیاد دعا کن خواهشا دعا کن براش

سلام نوید جان. به خاطر دوستت متاسفم نوید جان . آخه چرا خودکشی کرده؟

امیدوارم خدا بهش کمک کنه و فرصت دوباره ایی برای بهتر زندگی کردن بهش بده . واقعا ناراحت شدم . ان شالله حالش زودتر خوب شه .و خبر سلامتیشو هر چه زودتر از شما بشنویم .

به خدا توکل کن . خدا هیچ وقت بنده هاشو تها نمی ذاره . حق یارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد