Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

مناظره جنجالی!

مناظره جنجالی   

 

چند روز قبل با دوستم صحبت می کردم که بحث انتخابات شد .  

 گفت به کی رای میدی؟ گفتم نمی دونم ، احتمالا رای سفید می دم . چون هیچ کدوم از کاندیدا رو بهتر و شایسته تر نمی بینم .  

 گفت : خب دیوونه به موسوی رای بده . گفتم چرا؟  

 گفت : برای اینکه احمدی ن‍ژاد رای نیاره . گفتم فقط برای همین؟  

 گفت : از وقتی احمدی ن‍ژاد اومده گشت ارشاد توی خیابون ها به دختر پسرها گیر میده و به شخصیت جوونا توهین میشه . مگه این کمه؟   

 گفتم: به نظر من مسئله حجاب و داشتن و نداشتن اون اونقدر مهم نیست که به خاطرش به کسی رای بدم یا ندم!  

گفت : خاتمی پشت سر موسوی هست وازش حمایت می کنه ! لاقل دولت خاتمی که بهتر از این دولت بود.   

گفتم: مگه خاتمی برای ما چه کار کرد که حالا موسوی بخواد بکنه؟  آزادی اندیشه؟ شعار قشنگیه ولی این آزادی رو که همه دارن . کی می تونه جلوی فکر و اندیشه مارو بگیره؟ تازه شکر خدا این روزا آزادی بیان هم زیاد شده تا حدی که به رئیس جمهور کشور هم توهین میشه و هر حرفی که بتونن بهش می زنن! پس از این نظر ما مشکلی نداریم .  

گفت پس چی برای تو مهمه؟ گفتم : باتوجه به اینکه درسم تموم شده الان اولویت من کاره . من از هیچ کدوم از کاندیدا نشنیدم که برنامه خوبی برای این مسئله داشته باشن!  اصلا اینو بگم که هیچ کدوم برنامه ندارن ، و فقط دارن از این دولت انتقاد می کنن . خب اگه برنامه ایی برای تغییر دادن دارن چرا چیزی نمی گن؟ من منتظرم که برنامشونو بشنوم ولی چیزی ندارن ... به خاطر همین نمی خوام به هیچ کدوم رای بدم .   

گفت : اصلا نمی شه با تو بحث کرد . هر کاری دوست داری  انجام بده ! به من ربطی نداره . 

 گفتم: عزیزم تو اگه فقط به خاطر گشت حجاب می خوای به موسوی رای بدی واقعا فکرت محدوده ! سعی کن بدون تعصب به کاندیدای خاصی تصمیم بگیری و به مسائل مهمتری فکر کنی .  

××××  

بعد از این بحث دیگه با هم صحبت نکردیم چون یه جورایی رابطمون بد شده بود . تصمیم گرفتم یه مطلب توی وبلاگم در این مورد بنویسم که :

 

 " هر کسی رای بیاره زیاد مهم نیست چون رئیس جمهور همه مردم میشه نه فقط قشر خاصی ! این وسط تنها چیزی که برامون می مونه رابطه دوستی بین ماست و نباید به خاطر تعصب روی کاندیدای خاصی این رابطه خراب بشه و از بین بره " . 

×××× 

تا شب مناظره احمدی نژاد و موسوی !

 

آخرای مناظره بود که همون دوستم یه sms زد و گفت : مناظره احمدی نژد و موسوی رو دیدی؟ احمدی نژاد داره می ترکونه!

 

گفتم : آره دیدم . ای ول داره . خوشم اومد . دست همه رو رو کرد .

 

گفت وای خیلی باحاله . چه جراتی داره !

 

گفتم آره . موسوی هم کم اورده . دیگه حرفش نمیاد .

 

گفت: وای حالا دیگه نمی دونم به کی رای بدم ! حیف که احمدی نژاد به دختر پسرها گیر میده . تو هنوزم نمی خوای رای بدی؟

 

گفتم : وقتی همه مناظره ها رو دیدم تصمیم می گیرم. در ضمن گشت ارشاد هم ربطی به رئیس جمهور نداره . گشت ارشاد و نیروی انتظامی ٬ زیر نظر قوه قضاییه هستند و هیچ ارتباطی با قوه مجریه (رئیس جمهور) نداره!

 

گفت : از کجا می دونی؟ مطمئنی؟ میشه کاملتر برام توضیح بدی ؟ آخه می خوای توی بلاگم بنویسم.

 

گفتم : توی وبلاگ یکی از دوستان خوندم . مثکه آقای موسوی و کروبی ادعا کرده بودند که گشت ارشاد رو جمع میکنند! روز بعد اقای ابطحی انتقاد کردند که چرا وعده ای میدید که از مسولیتتون خارجه؟!

 

گفت: خب شاید کسی که اینو نوشته از طرفدارای احمدی نژاد بوده  و حرف مفت زده . می تونی امشب آنلاین شی؟

 

گفتم : چون چند ساعت پیش آن بودم احتمالش کمه که آن شم ! می خوام بخوابم . ولی اگه بتونم لینکشو واست می فرستم که کامل تر نوشته شده .

 

گفت  می تونم الان زنگ بزنم خونتون؟ گفتم آره .

 

کمی با هم در مورد دو کاندیدای دیگه (کروبی و رضایی‌) صحبت کردیم و نظرمونو بهم گفتیم . بعد من لینک مطلبی که می خواست رو واسش فرستادم و شب خوش و بوس و بای.

  

×××× 

اینم از لینک مورد نظر:   

رجوع شود به پست ۱۹ فروردین ۱۳۸۸  وبلاگ اقای ابطحی:  

 

http://www.webneveshteha.com/weblog/?m=01&y=1388&page=2

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

از سایت خوب و قشنگتون تشکر می کنم

یه پیشنهادی هم براتون دارم. این طور به نظر میاد که سایت شما pagerank Google بالایی داره. شما می تونید pagerank رو در سایتتون قرار بدین. این سایتی که بهتون معرفی می کنم خیلی شکل های قشنگی داره. فقط کافیه از هر کدوم که خوشتون اومد کدش رو که در کادر هست در قالب سایتتون کپی کنید.

http://www.glseek.com/googlepagerankchecker/pagerank-display.php

مجید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://pdjet.blogfa.com

سلام
خوبین؟
وبلاگ قشنگی دارین
خیلی زیبا و با سلیقه بود
به من سر بزنید
حتما سر بزنید
راستی اگه میشه مارو جزو پیونهای وبتون بزارید
و به ما هم بگید تا شما رو لینک کنیم
نظر هم یادتون نره

تا بعد

سلام آقا مجید . متاسفانه من کسی رو لینک نمی کنم ولی حتما بهتون سر می زنم . موفق باشی.

هادی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

اتفاقا پاسخ های رئیس جمهور بی پایه و اساس بود و آدمی که ظرفیت پذیرش انتقاد را نداشته و خیالبافی می کند اصلا لیاقت ریاست جمهوری را نداشته.
وقتی من میگم حتما قلم نیوزو ببینید برا همین است.شما عکس ها رو ندیده زود قضاوت می کنید که ما قیافه احمدی نژاد را مسخره کرده در حالیکه منظورم این بود حس پذیرش شکست در چهره احمدی نژاد موج می زند ودر عکس موسوی رضایت در صورتش موج میزند که این عکس را پشت زمینه دسکتاپم کردم.من هم با قیافه کاری ندارم.اینجا انتخاب ریاست جمهوره نه انتخاب همسر!!!

آقا هادی . من تمام عکس ها رو دیدم ولی این ساده لوحی هست که بگیم چون فلانی داره می خنده یعنی پیروز شده؟!!!!!!!! و شکست از قیافه فلانی مشخصه!

هادی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://mohammadhadi.blogsky.com

راستی شما از کجا لیسانس گرفتید؟
دانشگاه ها تهرون
صنعتی اصفهان
راستی من یادم میاد اونوقت مرد بودی.تو پروفایلت دیدم.

من در شهر خودم و در دانشگاه شهر خودم درس خوندم . فقط همینو می تونم بگم. نه تهرانی ام نه اصفهانی . هیچ وقت هم پسر نبودم . چون توی بحث های سیاسی شرکت می کنم تصور کردید که من پسرم؟؟

در ضمن شما آزادید به هر کسی که می خواید رای بدید چون قدرت فکر و اندبیشه دارید. اگه بدون فکر به کسی رای بدید این اختیار و توانایی خودتون رو زیر سوال بردید پس باید به هر کسی که فکر می کنید لایق تره رای بدید !

نوید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

آهام راستی در مورد مناظره ، هرکسی نتیجه ی مورد علاقش رو گرفت ، من خودم به شخصه اخلاق و متانت رو پیروز مناظره می دونم و به نظرما ها (سبزا) اخلاق متانت سبز بر هیجان قرمز پیروز شد. ولی همینجوری که می دونی دردونه جان هرکی نظر خودشو داره واقعا نمیشه با این موارد دوستی ها رو بهم زد .
خیلی خیلی خیلی می خوامت مواظب خودت باش (اینو گفتم فکر نکنی یه موقع اختلاف نظرامون تاثیری تو رفتارم داشته )

من قبول دارم که احمدی نژاد کمی تند روی کرد ولی از طرفی بهش حق می دم چون از خودش در برابر اتهامات دفاع کرد .

مسایلی که ایشون بیان کردن رو "همه مردم ایران می دونستن " ولی هیچ کس جرات به زبان آوردنش رو نداشت . چون آقای فلانی شخص مهم و کله گنده ایی در مملکت هست کسی نمی تونست در مورد ایشون یا پسرانشون چیزی به زبون بیاره.احساس کردم احمدی نژاد حرف دل من و خیلی از مردم رو زد . صدای ما شاید به گوش کسی نرسه ولی اون با جرات جلوی همه گفت.

مرسی نوید جان . حضورت همیشه گرم و مهربونه ... خوشحالم می کنی . قربانت

هادی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

به اس ام اس های انتخاباتی این رو هم اضافه کن:
سه محمود بر خاک ما تاختند
به تخریب این ملک پرداختند
یکی بود از غزنه ترکی عجیب
که داد اوخدای را سخن فریب
دوم بود محمود افغان تبار
که سرها برید و بکردش منار
سوم شخص٬محمودی از گرمسار
که از حرف و کارش شدم شرمسار

خیلی بامزه بود . منم کلی اس ام اس های بامزه و خنده دار این روزها دارم ولی به دلایلی که نمی خوام بحث و کدورتی با دوستان پیش بیاد اونها رو توی وبلاگم نمی نویسم .

مثلا: آقای موسوی بعد از مناظره می گن: رای می رود ز دستم، صاحب دلان خدا را / اکبر بیا که محمود بیچاره کرد ما را . :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد