Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

شوخی های سیاسی

اس ام اس های انتخاباتی! 

  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

"به میر حسین موسوی رای بدهید " این اس ام اس را برای 10 نفر بفرستید حتما امشب خواب خاتمی را خواهی دید .یک نفر بی توجهی کرد خواب احمدی نژاد را دید!

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

سیدی تنها به رنگ سبز نیست /هیچ دانی مادر سادات کیست؟

سبز یعنی عاشق مولا شدن /پشت درب حیدری ، زهرا شدن

سبز یعنی ،عشق تا شور و بلا/با حسین فاطمه در کربلا

طالب سبزم ،نه این سبز ریا /سبز هم بازیچه شد ،مهدی بیا

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

دلسوز و شجاع و کاردان محمود است / با منطق و پر شور و جوان محمود است

اوصاف وی از کلام رهبر روشن/ چون مالک اشتر زمان محمود است

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

میر آمد و میر آمد ، از نسل امیر آمد

در سلسله اصلاح ، شایسته وزیر آمد

ایران که همه درد است ،محتاج یکی مرد است

آن درد نشان آمد ، آن مرد دلیر آمد

 

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

 خدایا به جد میر حسین ، به قداست لباس کروبی ، به دلاورمردی های همرزمان رضایی در 8 سال دفاع مقدس  ، احمدی نژاد را در انتخابات پیروز فرما ! 

 

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

 انگشت رو تو دماغت نکن ، تو قراره با این انگشت حماسه بیافرینی ... *ستاد انتخابات*

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

5 بار بگو یا احمدی نژاد ، این اس ام اس رو برای 5 نفر بفرست . امشب صد لیتر به سهمیه بنزینت اضافه میشه ؛ یکی بی اعتنایی کرده کارتش سوخته ! 

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

هفت سین احمدی نژاد : سهام عدالت . سفرهای استانی . سوخت هسته ای . سهمیه بندی بنزین . سفینه امید . سر بلندی غزه . سیب زمینی  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

صحبتی شد که خدا باب نجاتی بفرست / تلخی ذائقه را شاخه نباتی بفرست

میرسد با علم سبز صلابت بر دوش / از چه خاموش نشستی صلواتی بفرست.

  

*^*^*^*^*^*^*^*^*

ما طالب پاکی و صفاییم هنوز / ایرانی و مرد کارزاریم هنوز

در حمله قدرت طلبان نامرد / ما حامی احمدی نژادیم هنوز

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*  

فوری/ توطئه اصلاح طلبان برای انتشار عکس های بی حجاب زهرا رهنورد همسر موسوی بطور گسترده و منسوب کردن آن به ستاد احمدی نژاد .

   

و کمی شوخی با لرهای عزیز:   

 

 

شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس لرستان: 

 1- انتقال برج میلاد از تهران به لرستان 2- لوله کشی نوشابه به منازل 3- افزایش امامزاده های منطقه 4- طرح مسقف کردن کل شهر 5- احداث اتوبان خرم آباد_نیویورک  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*  

 پیامک عاشقانه یک لر: ای کاش مغز داشتم تا مرگ مغزی شوم و قلبم را به تو اهدا کنم .  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

 به لره میگن تا حالا شراب عشق نوشیدی ؟ میگه نه مو فقط دوغ ایخورم.  

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*  

 به لره میگن آرزوت چیه؟ میگه دکتر بشم بیام بیرون بگم متاسفم ! 

 

 *^*^*^*^*^*^*^*^*  

 

به لره میگن زیباترین پایتخت دنیا کجاست؟ میگه قستنطنیه . میگن بنویس . میگه غلط کردم ،قم. 

 

 *^*^*^*^*^*^*^*^*

 

نکته، پیوست، تبصره، تذکره: لطفابه خاطر این مطالب منو ترور نکنید .گناه دارم . به خدا جوونم ! من هیچ نظری در مورد این اس ام اس ها ندارم و طرفدار هیچ کس نیستم . فقط اونها رو نوشتم . همین!  

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://electrical-eng.blogsky.com

دادا تو که لیسانس برقی وبلاگت درباره برق چبزی نداره اونوقت از ما سال اولیا چی توقع داری!!!!!

سلام آقا هادی. دادا یعنی چی؟ :)
خب من که عنوان وبلاگم " مهندسی برق " نیست که! به خاطر همین مطالب وبلاگم ربطی به برق نداره ! :دی

نوید چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جالب بود به خاطر ۵ تا آخر حقته ترورت کنم :))
خوبه باز تو سیاسی می نویسی طرف نمیگیری، آخه من بنویسم صد درصد سبز مینویسم بعدش باز یک یک عده ناراحت میشن ، قضیه ترور پیش میاد . مرسی که اومدی مرسی مرسی مرسی ، سبز سبز آسمونی باشی !!!

سلام نوید . مگه تو " لر" هستی؟ چه جالب . من از ترک ها و لر ها خوشم میاد . جدی می گم. اصلا از همه اقوام و طایفه های ایرانی خوشم میاد . چون فرهنگشون و حتی صحبت کردنشون به نظر من خیلی قشنگه !
اگه می خوای سیاسی بنویسی و طرف بگیری بهتره که ننویسی . آخه نمی خوام ترور بشی. :دی

نوید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام نه "لر" نیستم ولی لرها رو دوست دارم ! :))))
آره اتفاقا دارم مینویسم قراره سبز سبز هم بنویسم ، مناظره هم که دیدم دیگه مصمم شدم که بنویسم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد