Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

به کی گیر ندم آخه؟

    باز میگی گیر ندم؟  

 

سکوت!

 

فکر می کردم تاپ می شم . زبان رو می گم . ولی ... 

 

 با اینکه نمره امتحان فاینال من از بقیه بیشتر بود ولی استاد محترم نمره فعالیت کلاسی یکی از بچه ها رو 3 نمره بیشتر از دیگران داده بود ،و من به خاطر یه نمره تاپ نشدم!  

 

بی خیال. به قول دوستان ... ان شالله ترم بعد ! 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

دختر خالم از سه چیز خیلی خوشش میاد و تازه خیلی روی اونها تعصب داره :  1- گاو  2- آقای کروبی 3- باراک اوباما  

 

به قول یکی از پسر خاله هام شباهت هر سه تاشون اینه که : ما ما می کنن!   

 

*** کاملا جدی می گم ! 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^  

چقدر دلم می خواد زودتر این درگیری ها و آشوب ها تموم بشه و کشورمون دوباره روی آرامش رو ببینه ! 

و مهمتر از همه اینکه دوباره اس ام اس ها فعال بشه ! 

 

 زندگی بدون اس ام اس خیلی سخته ... بدتر اینکه این روزا اینترنت ایرانسل هم قطع شده ( عجب مصیبت بزرگی!!!)  

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

درسته من هدفم اینه که حسابی پولدار بشم ولی تا وقتی که بتونم با پولم کمکی به دیگران بکنم و کار خیری انجام بدم .در غیر اینصورت پولداری به چه دردی می خوره؟  

 

من الان هر چیزی که احتیاج دارم و می خوام رو دارم ولی به کم راضی نیستم و از خدا خیلی بیشتر از این چیزا رو می خوام . و می دونم که بهم میده !  

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

کی میگه بهترین تکیه گاه پاهای خودمونه؟ 

 

 گاهی آدم به یه تکیه گاه عاطفی احتیاج داره ! و گاهی من با وجود همه محبت خانوادم بازم کمبود این تکیه گاه رو حس می کنم . البته هر کسی لیاقت اینو نداره که تکیه گاه و مونس آدم باشه . انتخابش خیلی سخته! خیلی خیلی سخت تر از انتخاب یه رئیس جمهور...

 

 اگه این حس نیاز رو در خودم از بین ببرم ، احتمالا تا آخر عمرم مجرد می مونم! 

 

^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

چطور می شه به پسری فکر کرد و تکیه کرد که تو رو برای دوستی می خواد؟ به پسری که فقط شوخی وخنده هاتو می خواد و تحمل بد اخلاقی هاتو نداره؟ این تکیه گاه محکمی نیست .  

 

خیلی مهمه که بتونی به دوستت یا شریک زندگیت تکیه کنی ! و خیلی مهمه که توی ناراحتی ها تنهات نذاره و بتونه کمکت کنه و آرومت کنه !

 

^^^^^^^^^^^^^^^^ 

 

دیشب با پسر خاله ها و دختر خاله هام بحث سیاسی راه انداختیم و هر کسی نقش یکی از کاندیدا رو بازی می کرد .

 

 کلی شوخی کردیم و اونا رو مسخره کردیم و خندیدیم . منم تا جایی که می تونستم از لحظه های خوبی که داشتیم فیلم گرفتم . خیلییییییییییی خوب بود ، کاش همیشه این لحظه های عالی تکرار بشن!  

 

^^^^^^^^^^^^^^^ 

  

والسلام

نظرات 5 + ارسال نظر
ئاشاِشی ءخاشئئشیه جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.shahabsystem.tk

سلام
صفحه وب زیبایی دارید و حاوی مطالب جالبیست حیف است که دیگران هم نتوانند این مطالب راببینند برای افزایش آمار شما پیشنهادی داشتم
این باکس بسیار سبک و کم حجم میباشد.
ظاهری ساده و در عین حال کامل از دیگر ویژهگیهای این باکس است.
نداشتن تبلیغات گرافیکی و ثبت لینک در سریعترین زمان ممکن نیز از دیگر قابلیتهای این باکس می باشد
دوست من : اگر به دنبال افزایش آمار بازدید سایت خود هستید ، پیشنهاد میکنم که حداقل برای مدت
یک هفته به این لینک باکس اعتماد کنید
در ضمن شما هر تعدادی لینک که بخواهید می توانید ثبت کنید فقط این لینک ها را با فاصله زمانی ارسال کنید
کد لینک باکس را از آدرس زیر دریافت کنید
http://clupshs.blogspot.com/
سپس کد این لینک باکس را در وب خود قرار داده و سپس اقدام به ارسال لینک کنید
از این که در این لحظات با ارزش ، ما را پذیرا بودید ، بینهایت سپاسگذارم.
بدروووووووووووود.
www.onlyshs.blogspot.com
http://freelinkbox.danagig.ir

یک پیشنهاد برای تو شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

navid شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان خوفی ؟ می بینیم که کلی خوشحالی و به همه دنیا می خوندی ، منم خوشحالم خیلی زیاد آخه دوستم خوب شد اونی که خودکشی کرده بود خیلی خوشحالم هووووووورررررررررا
راجع به دوست گفتی آره این قضیه که میگی فقط واسه خنده ها و خوشی نباید باشه درست میگی ، البته امید وارم مجرد نمونی ترشیده بشی خیلی بده خداییییییییییییا خودت کمک این بنده ی خوبت کن تا نرشیده نشه ، شوخی کردم ها ناراحت نشی من الان خیلی خوشحالم چرت و پرت زیاد می گم ، فعلا بای

سلام . خوشحالم که دوستت خوب شد . ناراحت ترشیده شدن من نباش. ازدواج نکنم مگه چی میشه؟ :))

آیتا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

بازی زیبای Gta Iv Lost And Damned
شاهکاری بزرگ از شرکت راکر استار ، پروژه ای عظیم تر از Gta Iv ، زندگی در لوس آنجلس را تجربه کنید
" پیش فروش این بازی در فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ آغاز شد "
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

navid دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

کاری نمیشه دردونه جان خودت غصه می خوری بعدش میای اینجا غمگین مینویسی :))

نوید جان نگران غصه خوردن من نباش. :)) در هر صورت غصه خوردن جزیی از زندگی هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد