Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

نمی خواهم بمیرم!

  

من این شعر رو به رومینای عزیزی که نمی شناسمش ولی وضعیت الانشو رو می دونم تقدیم می کنم . امیدوارم هر چه زودتر خبر سلامتیش رو از نوید بشنوم .خدا جون کمکش کن!

 

 

نمی خواهم بمیرم ،با که باید گفت؟

کجا باید صدا سر داد؟

                           در زیر کدامین آسمان ،

                                                روی کدامین کوه؟

 

که در ذرات هستی ره برد توفان این اندوه

 که از افلاک عالم بگذرد پژواک این فریاد !

 

کجا باید صدا سر داد؟

 

**

فضا خاموش و درگاه قضا دور است

زمین کر،آسمان کور است  

نمی خواهم بمیرم ،با که باید گفت؟

  

 

**

اگر زشت و اگر زیبا

اگر دون و اگر والا  

من این دنیای فانی را

هزاران بار از آن دنیای باقی دوست تر دارم .

 

**

به دوشم گرچه بار غم توانفرساست

وجودم گرچه گردآلود سختی هاست

 

نمی خواهم از این جا دست بردارم !

 

**

 

تنم در تارو پود عشق انسان های خوب نازنین بسته ست . 

 

دلم با صد هزاران رشته ،با این خلق

                                           با این مهر ، با این ماه

                                            با این خاک با این آب...

                                                                       پیوسته ست . 

 

 

مراد از زنده ماندن ،امتداد خورد و خوابم نیست  

توان دیدن دنیای ره گم کرده در رنج و عذابم نیست

هوای همنشینی با گل و ساز و شرابم نیست .

 

 

جهان بیمار و رنجور است .  

دو روزی را که بر بالین این بیمار باید زیست  

اگر دردی زجانش بر ندارم ناجوانمردی ست

 

 

**

نمی خواهم بمیرم تا محبت را به انسان ها بیاموزم  

بمانم تا عدالت را برافروزم ،بیفروزم

خرد را ،مهر را تا جاودان بر تخت بنشانم   

به پیش پای فرداهای بهتر گل برافشانم

                                      چه فردایی ،چه دنیایی! 

جهان سرشار از عشق و گل و موسیقی و نور است...

 

**

 

نمی خواهم بمیرم، ای خدا !

                                  ای آسمان!

                                                 ای شب!

نمی خواهم

                نمی خواهم

                                 نمی خواهم

 

مگر زور است؟

 

  

*^*^*^*^*^*^*^*

شاعر: فریدون مشیری

نظرات 3 + ارسال نظر
آقای نون چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://2nafari

سلام. نمی دونم کی هستید و چطور سایت منو دیدید. از توجه شما ممنونم. نوشته های تو سایتتون زیاد و منم وقتم کم. چرا فکر می کنید ما شبیه هم هستیم؟ اصلا شما پسرید یا دختر؟ یه چیزایی فهمیدم. ولی یادتون باشه شهامت تنها راه مقابله با مشکلاته. حالا نتیجش هر چی می خواد باشه. نمی دونم چرا ولی به نظر آشنا می آین. انگار می شناسمتون. اصلا تو کی هستی؟ نکنه اونی؟ می فهمم!!!

سلام .خب منم نمی دونم شما کی هستید .با توجه به نوشته هاتون حدس زدم دخترید! ممکنه حدسم اشتباه باشه. من یه دخترم . خب وبلاگ شما جز وبلاگ های به روز شده بود و من مشتاق شدم وبلاگتون رو باز کنم و بخونم .
منم گاهی مثل شما دلم می خواست کسی که دوستش داشتم بیاد و وبلاگمو بخونه ولی شاید براش مهم نبود... وقتی نوشته هاتو خوندم همشو درک می کردم و احساس نزدیکی بهت می کردم .

حالا فهمیدی یه جورایی شبیه هستیم .. لااقل توی این مورد که هستیم :))

وحید پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://elaheyemehrabuni.blogsky.com

سلام
از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم
شما هم وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم
من اندازه ی یک دنیا تنهام و فکر میکنم شهرایی که مینویسم مخاطب نداره
نمیدونی واسه یه شاعر تلخترین درد اینه که معشوقه نداشته باشه
این دلیل غمگین بودن وبلاگمه البته سعی کردم غمم توی وبلاگ معلوم نشه
چطوری تشخیص دادی غمگینه؟
مخاطب وبلاگ من کسیه که میدونم عاشقم نیست

اگه تمایلی داشته باشی واسه همکاری بیشتر واسه وبلاگ نویسی بیشتر با هم آشنا شیم

سلام . منم یه روزی اولین نوشته این وبلاگ رو برای کسی نوشتم که برام با ارزش بود و دوستش داشتم . چون نمی تونستم همه حرفامو بهش بزنم تصمیم گرفتم که این وبلاگو راه بندازم و نوشته هامو این جا بنویسم ولی روز تولد این وبلاگ روز تموم شدن رابطه ما هم شد .

البته رابطه ما تموم نشده فقط احساس منو کشت و از بین برد. دیگه نمی تونم به کسی اعتماد داشته باشم یا بهش عادت کنم یا وابسته بشم .

PROTOTYPE پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

منم واسش دعا میکنم که خوب بشه در ضمن مطالبت هم قشنگه


اینم یه تیکه از یکى شعرام تقدیم به تو

من نه اینم همینى که توى بیراهه افتاده
من اینم که حالا رو به روى تو ایستاده

نمی دونم اسمتون چیه ولی سلام به یه دوست خوب .
مرسی شعر خیلی زیبایی هست . ( من اینم که حالا رو به روی تو ایستاده ) خیلی با معنیه!!! بازم مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد