Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

نامه ای به قلبم...

          نامه ای به قلبم: 

 

 

   

 

 

 

قلب من ، هرگز تو را محکوم و نقد نمی کنم و نیز هرگز از آنچه می گویی شرمنده نمی شوم . می دانم تو کودک محبوب خداوندی و او در تابشی شکوهمند و عاشقانه از تو حفاظت می کند. 

  

  

قلب من ، من به تو ایمان دارم . طرفدارت هستم و در نیایش هایم ، همواره برایت درخواست برکت می کنم . همواره دعا می کنم یاری و پشتیبانی مورد نیازت را دریافت کنی. 

  

قلب من ، به تو ایمان دارم .ایمان دارم که تو عشقت را با هر آن کس که نیازمند یا سزاوارش باشد ، سهیم می شوی . که راه من راه توست و همراه با هم به سوی خدا می رویم. 

  

قلب من ، از تو می خواهم به من اعتماد کنی. بدان که دوستت دارم و می کوشم تمام آزادی مورد نیازت را برای ادامه دادن به تپش شادمانه ات در سینه ام ، در اختیارت بگذارم . برای آن که هرگز از حضور من در گرداگردت احساس نا آسودگی نکنی، هر کاری می کنم!

  

  

 *^*^*^*^*^*^*

توضیح : نوشته پائلوکوئلو - کتاب مکتوب 

 *^*^*^*^*^*^*

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

مرسی دوست گرامی . نظر لطفتونه!

منم برای شما آرزوی موفقیت دارم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

از میان جمع یاران
من چه تک افتاده ام

خب تنها نباش دوست عزیز . بیا تو جمع ! :D

شیما سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://in-rozha.blogsky.com

عالی بود.... بی نظیر....مثل بیشتر نوشته های پائولو....
خیلی این نویسنده رو دوست دارم و عقایدش رو می پسندم....
سعی کردم اکثر کتاباش رو داشته باشم اما این مکتوب رو ندارم.... باید گیرش بیارم....
بهر حال عالی بود

خواهش می کنم شیما جون . قابل شما رو نداشت . من همه کتاباشو ندارم . ولی خیلی دوست دارم همشونو بخونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد