Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

الهی دورت بگردم .

 

 سلام ... سلام ... سلام

 

 

بازگشت دوباره خودم رو به این محیط مجازی تبریک و خیر مقدم عرض می کنم . 

 

دلم واسه نوشتن تنگ شده . ولی این بار می خوام از یه جنس دیگه بنویسم. از جنس شادی و خوشبختی.  

 

امیدوارم دیگه غم و غصه ایی داخل این وبلاگ پا نذاره .  

 

به امید یه هوای تازه تر گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر.  به همین امید بودم که می خواستم برم مسافرت ولی کنسل شد!!! 

 

دوتا مسافرت قبل از عید داشتیم که به دلایل غیر امنیتی و قابل پیش بینی کنسل شد.  

 

- ای بابا بازم که خبر بد نوشتی. بسه دیگه گل دختر !  

 

چششششششششششششششم! بوس بوس!

نظرات 4 + ارسال نظر
غزل... شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.memorable7.blogfa.com

زمان برای هیچکس صبر نمی کند. قدر هر لحظه خود را بدانید. قدر آن را بیشتر خواهید دانست، اگر بتوانید آن را با دیگران نیز تقسیم کنید.



شادباشی وموفق

غزل... پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.memorable7.blogfa.com

سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد
وقلب من نیایش می کند:
خدایا! مرا متبرک کن
تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر میدارم



سال نو مبارک...

سعید جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://sites.google.com/site/saeedkeivani

وبلاگ خوبی داری...

قلمت خیلی قشنگه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

اموزش رانندگی قبول شدی. اخه گفتی با خبر شادی برگشتی از وبلاگت خوشم اومد

مرسی. شما وبلاگ ندارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد