Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

سلام ماه من!

  

 

 سلام به همه دوستان گلم . سلام به خودم ؛ سلام به تو ! سلام به مهر ، سلام به مهربونی! سلام به عشق ؛ سلام به وفا!   

سلام به همه کسانی که دوستشون دارم و دوستشون داریم! 

   

 

 

 

  

 می گن سلام ،سلامتی میاره ! به خاطر همینه که به همه سلام می کنم . چون دلم می خواد همه سالم و سلامت باشن و روزاشون آفتابی و گرم!! 

 

خیلی وقت بود که مطلبی ارسال نکرده بودم .دیگه حوصله وبلاگ نویسی ندارم! دیگه حوصله خیلی چیزا رو ندارم! حتی خیلی از آدمها رو !!! (سوتفاهم نشه دوست گلم؛ منظورم تو نیستی!!  )  

  

نمی دونم اینا از علائم پیری هست یا نشونه عاقل شدنه؟!!!  نمی دونم والا!!!

  

 7 مهر تولد خودمه و 8 مهر تولد وبلاگمه ! یه مشورت کوچولو با وبلاگم کردم و ازش اجازه گرفتم که واسه هر دومون یه تولد بگیریم! اونم قبول کرد!   

 

تصمیم گرفتم به مناسب تولد خودم و وبلاگم یه بخش از نامه های زیبای " نادر ابراهیمی " رو اینجا بذارم که واسه همسرش نوشته ! چیز فوق العاده ایی هست ؛ امیدوارم شما هم خوشتون بیاد...