Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

I'm a girl

 I’m A Girl

 

من یه دخترم  ؛ نه یه پسرم ، نه یه موجود بی روح . من یه دخترم و پر از احساس. خوشحالم که یه دخترم و خوشحالم که پر از احساسم !  

 

خدا منو اینجوری آفریده و دوست داره که اینجوری باشم. من عاشق این موجود مهربون و دوست داشتنی هستم . از خدا ممنونم که یه دخترم !  

 

 

 

گناه بزرگیه اگه به خاطر احساسم منو سرزنش کنید !  

گناه بزرگیه اگه کاری کنید که به خاطر این احساس ضربه روحی بخورم !  

گناه بزرگیه اگه اذیتم کنید و بهم بگید چرا اینقدر حساسم  ! 

گناه بزرگیه اگه مدام بهم بگید : نمی تونم درکت کنم ،تو خیلی زود وابسته می شی ! 

گناه بزرگیه اگه از این نعمت که خدا بهم داده بر علیه خودم استفاده کنید ! 

گناه بزرگیه اگه کاری کنید که از این حس و از این وجود با ارزشی که دارم متنفر بشم ! 

گناه بزرگیه اگه کاری کنید که احساسمو برای همیشه بکشم و نابود کنم ! 

گناه بزرگیه اگه این احساس رو نقطه ضعف ما بدونید ! 

گناه بزرگیه اگه از ما یه سنگ بسازید و ما رو عصبی و بداخلاق کنید ! 

گناه بزرگیه اگه سعی نکنید ما رو بشناسید تا بتونید بهتر درکمون کنید !

 

  

اگه ما نبودیم ، زندگی شما سرد و بی روح بود . ما مثل شما نیستیم ، نخواید مثل شما باشیم ، چون ما دختریم !   

 

آرزوهای ما رو مسخره نکنید و بهشون نخندید ! آرزوهای شما هم واسه ما مسخره هستن ولی هیچ وقت چیزی نمی گیم و بهتون کمک می کنیم که به همشون برسید . چون دوستتون داریم ، چون واستون ارزش قائلیم ، چون ما پر از احساسیم ، چون ما دختریم !

نظرات 31 + ارسال نظر
صنم شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://anare.blogfa.com

سلام دردونه جون.کاملا باهات موافقم.من خیلی بااحساسم ولی BFم داره احساسمو میکشه و من نمیدونم چیکار کنم!کاملا میفهمم که احساس یعنی چی٬ولی چه کنیم که بعضی پسرا نمیخوان ویا شایدم نمیتونن مارو درک کنن!پیش منم بیا ازت خوشم اومد خواستی باهم تبادله لینک کینم.

سلام عزیزم . پسرها معمولا نمی تونن ما رو درک کنن! چون شناخت درستی از یه دختر ندارن . اگه خصوصیات ما رو بهتر بشناسن و باور داشته باشن که ما مثل اونها نیستیم ، درک کردن ما واسشون راحت تر میشه !

معین شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام دردونه مرسی از اینکه سر زدی خیلی لطف داری .......
خدا........خود آ......واژه جالبه.......خودش اومده.....خود آ
خدا........دوره زمونه ی بدی شده.....شاید باور نکنی......ولی هیچ کس جز خدا دیگه واسم نمونده.....ولی من خوشبخت ترینم.......چون خدا رو دارم......

سلام آقا معین ! شاید نشه گفت : خدا= خودآ هست ! هرچند قبلا هم این رو دیده بودم که اینجوری کلمه خدا را تحلیل کرده بودند!

شاید هم درست باشه . باید به تاریخچه این کلمه برگشت! در هر صورت این کلمه فوق العاده زیباست .

ما آدما معمولا وقتی هیشکی واسمون نمی مونه و حسابی تنها میشیم یاد خدا می افتیم. وقتی سرمون شلوغ بشه و خوش باشیم فراموشش می کنیم.

joker021 یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام فکر کنم اول شدم



راستی من تسلیم


خداییش نمیخواستم این حرفارو بزنم


دیگه شد


این مطلبی هم که گذاشتی

همش بر میگشت یه حرفای من


حالا اگه باعث ناراحتیت شدم


شرمنده


میدونی قبلشم گفتم دیگه دوست ندارن کل کل کنم

آخه تو این نوشتنا وکل کل ها به یه چیزایی دست یافتم


که نظرمو نسبت به دخترا عوض کرد


حالا خلاصه درد دل قشنگی نوشته بودی


یه امید سلامی دوباره

سلام . من که ناراحت نشدم . اینا هم درد دل نبودن. فکرای توی سرم بودن . چند روز پیش نوشته بودمشون ولی تو باعث شدی توی وبلاگم بنویسم !

خوبه که نظرت در مورد دخترها عوض شده !

سایه یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

سلام
کی جرات کرده ما رو به خاطر دختر بودنمون سرزنش کنه؟!!!!
ولی خوب نامردیه بگیم پسرا بی روحن
اونا فقط به دلیل داشتن غرور
میمیرن احساساتشونو بروز بدن
راستی میلینکمت اگه اشکالی نداره؟

فرید یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام.ببخش یکم دیر شد. وقت نداشتم بیام پای نت
00 = Duffer
11 = Unique
12 = Flawless
13 = Good Looking
14 = Jacks of all trades
15 = Romantic
16 = Naughty
17 = Gambler
18 = Sentimental
19 = Strider
بازم معذرت

اوه یعنی من اهل ریسک هستم و احساساتی!

خواهش می کنم عزیزم . مهم نیست.

فرید یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ

من انقد از بدقولی بدم میاد که نگو!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچکس از بدقولی خوشش نمیاد !

فرید یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

یه نظرت. معیارای واقعی دوستی چیه؟

ان شالله معیارهای یه دوست خوب رو در آینده توی وبلاگم می ذارم. بعد از نظر "بی نام" که در مورد ارزش گفته بود بهش فکر کردم و نوشتم. :))

نوید یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

دردونه سلام چطوری ، وای که حس می کنم این پستو از ته دلت نوشتی ، عاشق اینجور درد و دلا ام .
بنظرم هرکی نسبت به تجربه هایی که داشته ، نظر خودشو داره و نوشتت همه و همش می تونه درست باشه .
همونجوری که یک پسر باید اخلاقای دخترانه رو به عنوان کسی که دوسش داره قبول کنه، دختر به نظرم باید اخلاق یک مرد رو در نظر داشته باشه چون جنس مرد یک غرور خاصی داره که البته برای خیلی ها جذابیتی هم ایجاد میکنه . اینجاست نباید از یک پسر انتظار داشت که مثل دخترها احساستش رو همیشه به زبون بیاره . یک کتاب هست
Men are from mars, Women are from venus
خیلی قشنگ تفاوت ها و علت مشکلای دختر و پسر رو توضیح میده . مثلا نحوه ی ابراز احساسات دختو و پسر رو باهم مقایسه میکنه و یا علت اختلافشون و از این جور چیزا ؛ کتابو بخونی خیلی ذهنت نسبت به این مساله باز میشه متوجه میشی که نه ، پسرا یک موجود بی روح نیستن حتی اون کسی که موقع صحبت کردن با نزدیکترین پارتنرش گوشی رو روی ایفون می زاره تا بقیه بخندن ... اونم یک مشکلی داره که قبلا از یک رفتارهای یک دختر ناشی شده .
دردونه جان ببخشید سرتو می خورم همیشه .
فعلا بای مرسی که میای

سلام نوید جان . مرسی به خاطر صحبت های خوب و مفیدت !

اتفاقا منم با غرور پسرها مشکل ندارم و فکر می کنم باعث جذابیت بیشترشون میشه !

کتاب " مردان مریخی و زنان ونوسی!" بعضی از مطالبش رو به صورت پراکنده خوندم . ولی سعی می کنم خود کتاب رو به طور کامل بخونم . مرسی نوید جان .

آزاده یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://sonofstone.persianblog.ir

سلام عزیزم.جریان عشق ما خیلی طولانیه.حالا اگه موقعیت شد تو وبلاگم تعریف میکنم واستون عسیسم

سلام ازاده جون . مرسی که اومدی . خوشحال می شم اگه جریانشو بدونم . :)

الهه یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

همیشه این تحقیر واسه این همه احساس بوده
همیشه وقتی دلت گرفته و قطرات مروارید اشکات میریزه یواش یواش رو گونه هات جای دلداری بهت می گن مگه بچه ای
دوست دارن مثل خودشون با منطق باشی
نمی دونم از این همه منطق، از این همه من من خسته نشدن؟
شاید یادشون رفته تو بدن یه موجودی مثل ما پرورش پیدا کردن
شاید یادشون رفته با اشکها و دعاها و احساسات همون موجود بوده که بزرگ شدن و حالا اینقدری شدن و واسه خودشون کسی شدن
شاید یادشون رفته تفاوت بین روحیه ی یه زن و یه مرد رو
نمی دونم
شاید

آره ، شاید .

محمد مزده یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

گناه بزرگیه اگه یه روز ، یه دختر یا اصلا یه آدم احساساتش رو بکشه و نابود کنه ، حتی اگه دیگران بخواند
و گناه بزرگیه اگه این احساس رو نقطه ضعفش بدونه ...
قشنگ بود ، من این منطق رو دوست دارم
در جواب سوالتون هم باید بگم همه ی ما آدما هم خاصیم و هم حساس
من هم همیشه خیلی خیلی خاص و حساس بودم
برای همین هم بود که نویسنده شدم
راستی عید شما هم مبارک :)
موفق باشید

سلام اقا محمد . مرسی . عید شما هم با کلی تاخیر مبارک .

joker021 دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام دوباره من اومدم


در مورد اون کد هم باید بگم خودش هشدار داده فقط چشم میخواد ببینی



راستی براچی گفتی تو دلم عروسیه ؟


حالا

خلاصه


به امید سلامی دوباره

داداشه حاج سید علی آقا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ق.ظ http://naar.blogfa.com

بسم الله
سلام علیکم

البته نا گفته نماند چراکه فرزندان ایشان (آقای هاشمی) ، افرادی انقلابی و خدوم و .... هستند ، اگر باور نمی کنید می توانید .....



============

وبلاگ "عشق بازی هایم با خدا" به روز شد.

naar.blogfa.com

============

در خدمت و در پناه ثقلین باشید.

جان؟

فرید دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

سللللللللللللللام. من آپم. بدو بیا. دیر نکنی ها . . . .!!:):):)

joker021 دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام چه عجب یه نفر زنده تو این بلگفا اومد




راستی این آهنگ بدبختی منو میرسونه



بی پولی منرو




نه عروسی تو دلم

joker021 دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

یه چیز دیگه کلی این ور اون ور زدم تا تونستم این آهنگ رو برا وبم درست


این آهنگ سفارشی خودمه



البته تو وبلاگ مورد نظر زیرش برا همه گذاشته شده



که غریبه لطف کردن برام درست کردند

تقریرات یک معلم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://ko60.blogsky.com/

سلام

البته متاسفانه این جنس لطیف وقتی پا به پای مردها بر سرکار حاضر می شود کم کم لطافتش را از دست می دهد.

خداحافظتان باد.

محسن یاحقی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://mohsenyahaghi@yahoo.com

سلام
بعد از مدتها فرصتی دست داد در دهکده نچندان کوچک جهانی گشتی بزنم تا اینکه به بلاگ شما رسیدم.
نوشتهات جالبن و احساست خوندنی.
برات آرزوی سلامتی شادی خوشبختی از خدا دارم.
موفق باشی

سلام آقای یاحقی .

متشکر!

بی نام سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

شما که می دونید آدرس وبلاگ من چیه. شما که اصلا می دونید من کی هستم.
کی ژست در جواب به کیه؟ در جواب به چیه؟ تو کی هستی؟

چی می گی؟ اصلا متوجه نمی شم.

ای بابا اینقدر خودتو اذیت نکن و آدرس وبلاگتو بذار دوست بی نام و نشون!

فرید چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

دردونه جون.خدافظ. باید برم اصفهان یه هفته. دلم واست تنگ میشه!!!!!!!!!!!!!!!!11 فعلا بابای

اوه . خوش به حالت. خوش بگذره بهت !

بی نام ( یک مرد واقعی) جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام به همه. این اصلا ربطی به پست مربوطه نداره. یه مطلب که من می خوام بگم. یه مثلا آقا پسری به نام joker021 اینجا یه نظری نوشته بودن که لازم داشت جواب بدم.
جناب عالی سر پیازی یا ته پیاز که شدی نماینده کل پسرها؟ نمردیم بچه تهرون هم دیدیم. البته تابلو که بچه تهرون نیستی. چون 021 که گذاشتی فقط واسه جلب توجه. بچه های تهرون عقده ندارن بگن من تهرونی هستم. ( کرجی هستی ؟)
تو اگه مشکل روانی داری می ذاری رو پخش قرار نیست بقیه هم از این کارا بکنن. شما از طرف خودت و اون 20 نفر عزیز دیگه حرف بزن. این شخصیتی که تو میگی پسر نیست. یه آدمه هرزه ی الافه. من خودم از این جور ادما سراغ دارم. این جور آدما ادعای غرورشون گوش فلک رو کر می کنه. ولی غرور رو بیل میرم. اون اگه غرور داشت جلوی 20 تا پسر دیگه خودشو دلقک نمی کرد. غروری که کلا یه دختر فقط ببینه کشکه داداش. یارو رو تو ده راه نمی دادن سراغ کد خدا رو می گرفت. با عرض پوزش از خانم های محترم. دخترا بهت راه نمی دن دیگه چرا حرکات نمایشی در میاری. افتخاره که با 100 تا دختر بودی؟ اگه اینجوریه بگو یه مدال بندازم گردنت بابا جون. شب درازه عزیزم. تو هر وقت دستت از تو جیبه بابات در اومد بیا ادعای مردی بکن...
باش تا خبرت کنم. یکی تو مردی یکی بلغیس خاتون.

زهرا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://zahrabalea.blogfa.com/

سلام
مر30 سر زدی
آپ کردم
دوست داشتی بیا
خوشحال میشم میزبان دل مهربانت بشم

مرصاد شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

جالب بود ولی اگه به انگلیسی دوبلش میکردی جالبتر میشد.راستی به روز شدم...یه سری بزن...بای.

شهرزاد شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.felfelnamak.blogfa.com

سلام حالت خوبه؟
وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن نظر بزار مرسی

شهرزاد یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.felfelnamak.blogfa.com

سلام دردونه جان
ممنون که اومدی پیشم بعضی معلما واقا......
بهر حال بازم سر بزن مرسی

سلام گلم . خواهش می کنم .

بی نام دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام. یعنی شما واقعا یادتون نمیاد من کی هستم؟ آدرس سایتم رو مگه یادتون نیست؟ راس می گن که آدم ها زود فراموش می شن. بگردید پیدا می کنید.

سلام . به خاطر فراموشیم منو ببخشید . واقعا نمی دونم شما کی هستید و آدرس سایت یا وبلاگتون چیه !

آقای نون شما هستید؟ آدرس آقای نون رو می دونم چیه ! 2نفری :))

محمد مزده سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://foulex.blogsky.com

واقعا ممنونم
بالاخره یکی پیدا شد که این بار خط دلم رو بخونه
داشتم به خاطر نوشتنش خودم رو سرزنش می کردم که شما نظر گذاشتین
کمک خوبی بود
خوشحالم که برگشتین :)

خواهش می کنم . واقعا داستان بامزه ایی بود . من که خیلی خوشم اومد! :)

مرصاد چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

مرسییییییییی.....لطف داری گلم...

دختری با دامن حریر دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام! واقعا متن زیبایی نوشتی! باهات ۱۰۰٪ موافقم! البته به نظر تو کی اینارو می فهمه؟ کی اصلا براش مهمه؟ این فقط ماییم که می شینیم میگیم.وگرنه هیچ کس از جمله پسرا نمی فهمن! قابل توجه بعضی ها!من که دلم خیلی پره!!! همه فکر می کنن...آرزوهای من خیلی زیباتر ار ماله پسراست!
به منم سر بزن! وبلاگت خیلی قشنگه!
ممنون

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام عزیزم.ممنونم که بهم سر زدی.و ج نظرمو دادی!
وبلاگ تو هم خیلی عالیه! اما من این مطلبتو از همه بیشتر دوست دارم! عزیزم آمار قانون شکنا رفته بالا بــــــــدجـــــــور!!!
باهات در این یه مورد عقل و شعور موافقم! خوب اومدی!

بی نام شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

وبلاگ من دیگه خیلی دیر دیر آپ میشه. خیلی در گیر هستم و دسرسی به وب هم ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد