Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

عاقل مباش...

دیگه مثل گذشته فکرای توی ذهنم منو مجبور به نوشتن نمی کنن.چون دارم سعی می کنم زیاد به چیزای دور و برم و اتفاق هایی که می افته فکر نکنم. 

 

 

آخه به قول شاعر :   

         عاقل مباش که غم دیگران خوری   

                دیوانه باش که غمت دیگران خوردند! 

  

 

 

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^  

 

خوشحالم!  

 

خوشحالم چون تو رو دارم  

                         خوشحالم چون تویی یارم  

                                                خوشحالم چون تویی کنارم  

 

خوشحالم ! 

 

نه نه ؛ به خاطر این چیزا خوشحال نیستم . خوشحالیم به خاطر اینه که ...   

واقعا پارتی چیز خوبیه و من از داشتن این همه پارتی خیلی خوشحالم . منظورم از پارتی "مهمونی" نیستا . منظورم یه شخص مهمه که خیلیا رو حرفش حرفی نمی زنن و کارتو راه می ندازه ! دیروز به خاطر چندتا پارتی در اوج ناباوری خیلی سریع کارم راه افتاد . هیچ کس باور نمی کرد!!! 

 

حتی خودم !  

  

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ 

نظرات 26 + ارسال نظر
الهام جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://333ava.blogfa.com

پارتی خیلی خیلی جذاب و لذت بخشه...


اما من عذاب وجدان بدی می گیرم.


بای...

آره منم مثل تو خیلی اهل عذاب وجدان و از این حرفا هستم .

ولی من حق کسی رو ضایع نکردم . فقط کاری رو که می گفتن حداقل دو هفته باید به خاطرش بدوم تا واسم انجام بدن ؛ یه روزه انجام دادن و این نشون میده که واقعا توی ایران نمی خوان کار مردم رو زود انجام بدن وگرنه میشه !

داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ http://damu.mihanblog.com

سلام رفیق
وبت رو دیدم بدک نیست باید بیشتر بهش برسی بیخیال
با تبادل لینگ موافقی
اگه قابل میدونی منو به اسم
قدرتمند ترین سایت دانلود موزیک ایرانیان
لینگ کن بعد بیا سریع بهم خبر بده تا با چه اسمی لینگت کنم

مرسی که اینقدر تعریف کردید! وبلاگ شما هم بدک نبود :))

داش سامان تا جایی که من می دونم لینک درسته نه لینگ!

داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://damu.mihanblog.com

ولی تبادل لینگ باعث افزایش بازدید میشه

اره باعث افزایش بازدید میشه ولی جوابمو که بهتون گفتم!!! :)

حتما بهتون سر می زنم چون عاشق موسیقی و آهنگ جدید هستم ولی لینک بی لینک!

joker021 جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدی
ای ناقلا پارتییییییییییییییییییییییییییییی
حالا سر چه کاری رفتی
راستی نمیری اون دختر و پسر بی سرپرت را بیاری
دیگه رفتی سر کار به نظر من پسره بزرگ تر باشه بهتره

سلام .خواهش می کنم .چطور از این مطلب به این نتیجه رسیدی که من سر کار رفتم!؟! :))
اون دختر و پسر رو اگر ازدواج نکنم میارم ولی احتمالش زیاده که مزدوج بشم . :))
تازه برنامه آوردن اون دوتا جوجو رو واسه حداقل 10-15 سال بعد ریختم نه الان . آخه باید کاملا مستقل باشم .

به نظر من دختره بزرگتر باشه بهتره تو نظرتو بذار واسه بچه های خودت . :دی

مرصاد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

ok.i remove rightclick just for youگلم حتما برمیدارم.میخاستم یه تنوعی ایجادبشه..............!!!!!!

سلام مرصاد جون . واااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی . مرسی.

محمد مزده شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

یه روز یه نفر پارتی من شد که من نمی شناختمش
من هم هر چی اصرار کردم که من سعید نیستم فقط طرف می گفت خودتو لوس نکن سعید !
عذاب وجدان هم نداشتم
:دی

چقدر باحال . این یعنی اند خوش شانسی. خیلی جالب بوده ها . تا باشه از این سوتفاهما . من که از این اتفاقا استقبال می کنم :))

نوید شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://قانون شکن

دردوننه جان این پستی که در مورد دختر حسود نوشته بودی ،به فکرم برد بدجور احه چجوری میشه اینجور کاری کرد ، چقدر ادم باید دلش سنگ باشه که برای دوستش اینجور چیزی بخواد . نمی دونم
و در مورد اعتماد که گفتی ،
من از سو تفاهم متنفرم یعنی هم بدم میاد هم یک تجربه خیلی ناجور داشتم ، به خاطر همین همیشه میگم ادم اگه قرار باشه با یکی دیگه غیر خودش صادق باشه ، اون پارتنرشه . میدونی که بیشتر وقتا صداقت از سوتفاهم و عدم اعتماد جلو گیری میکنه

اون دختر از دوست خیلی نزدیک تره . متاسفانه دختر داییمه!!! :((
از بچگی هم زیاد واسه من دردسر درست کرده . البته مامانش همیشه ما دوتا رو با هم مقایسه می کرده و می کنه و به خاطر همین این حس حسادت همیشه تو وجودش بوده . وضعیتشو درک می کنم و امیدوارم خدا بهش کمک کنه و خوشبخت بشه !

آره نوید جان . بهتره همیشه با پارتنرمون صادق باشیم وگرنه همیشه سوتفاهم و اینجور مسائل در کمین خراب کردن زندگی هستن ! شاید به خاطر همینه که من همیشه روی دروغ حساسم و اگه بشنوم حسابی عصبانی می شم . :دی

فرید یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام. چطوررری؟ خوفی؟ چه خبرا؟؟؟!!!! چقد تغییر کردی!!!!!!!!!!!!!(جدی نگیر) دلم تنگیده بود.
به توصیه شما با چند تا lady محترم آشنا شدیم. جای شما خالی بود.!!!!!!!!!!!!
راستی آپیدم. خوشحال میشم بیای!!! فعلا . . . .

سلام . رسیدن بخیر . خوش گذشت؟ چه تغییری کردم؟ من یا وبلاگم؟!

فرید یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم!!!!!!!!!! آپت خیلی قشنگ بود. وبلاگت خیلی خوگشله !

محمد مزده یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

در جواب سوالتون باید بگم :
اولش نمی خواستم جاده باشم ...
می خواستم خونه باشم که اگه رفتند ، پیشم برگردند ولی ازم گذشتند
بعد کوله پشتی شدم که همراهشون برم ولی تصمیم به موندن گرفتند و منو کنار گذاشتند
جاده شدم که دیگه انتظار موندن هیچ کس رو تو دلم پرورش ندم و بزرگ نکنم ...
گذر زمان از یه راه جاده نمی سازه ، یه راه وقتی جاده میشه که دیگران بدونن برای رسیدن به به جایی باید حتما از اون بگذرند .
...
تو یه شرکت گارانتی کار می کردم ، اکثر مدارایی که برای تعمیر می آوردند هیچ کس بلد نبود تعمیرش کنه ، یه مشکلی داشتند که هیج کس نمی دونست کجاست ، یه مهندس از خارج آوردند وقتی به مدارات نگاه کرد گفت هر کدوم از این مدار ها که برای تعمیر اینجا اومد خازن و مقاومت فیدبک مدار رو از مدار در بیارید و بریزید دور ، مشکلش حل میشه .
همه فکر کردیم شوخی می کنه ولی واقعا این مشکل فقط همین طوری حل می شد .
حکایت منه ، اگه دست و پا می زنم برای اینه که نمی خوام حکم اون خازن و مقاومت رو داشته باشم .

چه غمگین . اونا نمی خواستن بمونن یا تو نمی خواستی؟ خب هر کسی هم نمی تونه واسه همیشه بمونه . فقط یه نفر می تونه و این لیاقت رو داره که برای همیشه باتو باشه . یه روزی پیداش می کنه. :)

پرستش جوووووووووووووووووون یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.parasteshjon021.blogfa.com

______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
سلام وب خشملی داری پیش منم بیا عسیسم بای

علی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://z-z-z-.blogfa.com/

سلام خوبی دردانه
ممنونم از حضورت
وحرفهای زیبات
خوبه پارتی داری
کارت جلو میافته
ولی سعی کن بیشتر به خودت متکی باشی تا پارتی

سلام علی آقا. چشم. سعی می کنم تا جایی که می تونم به خودم متکی باشم . مرسی . :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://indra.blogsky.com

:)

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

سلام. خوبی؟ چه خبرا؟
میگم چقد آدمای ۲ رو زیاد شدن. هی ۲ رو برتو که نیگا همینطوری مثل مور و ملخ ریختن؟ تو چی فکر میکنی؟

سلام . الحمدلله . خوبم .

آدم دو رو زیاد نشده . ما ادما سعی می کنیم که درون خودمونو و احساسمونو پنهون کنیم و خودمونو قوی نشون بدیم . شاید به خاطر اینه که باطنمون با ظاهرمون فرق می کنه و دیگران که درونمون رو می بینن تصور می کنن ما دو رو هستیم .

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

ببین میگم خیلی قشنگ مینویسی! یه جوری حرفات رو دل ما میشینه. میتونم بپرسم چه رشته ای خوندی؟

این حرفا واقعیته یا یه نوع هندونه هست؟ در صورت هندونه هات شیرینه . مرسی

من مهندسی برق- الکترونیک خوندم . رشته ام ربطی به نوشته هام نداره .

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

دوستم معین( شاید تو قسمت نظرات ،اسمشو دیدی) اونم مثل تو از ته وجودش مینویسه. خیلی کتاب میخونه. حرفاشم مثل تو قشنگه!!!!!

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

میگم ما چقد آدمای بی معرفتی هستیم. حرم امام رضا همین نزدیکیمونه. سال به سال میریم. از خدا میخوام یکم ما رو آدم کنه. راستی تو کجا زندگی میکنی؟

ما هم شاهچراغ و حافظ و سعدی نزدیکمونن ولی دریغ از اینکه یه سری بهشون بزنیم ، متاسفانه !

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ق.ظ

انگار یکم زیاد نظریدم فقط یه چیز دیگه من تو رو با اسم دردونه میخوام بلینکم. تو هم بی زحمت اگه میخوای منو بلینک!

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

ببین داشت یادم میرفت ها . . . . بای تا های ۲باره ۲ر۲نه جون!

سایه سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

بر منکرش لعنت!
فقط باید بعدش دچار عذاب وجدان نشی که کوفتت شه!
توام که با این شدت خوشحالی معلومه اصلا بهش محل ندادی(وجدانتو میگم)
خوب پس خوش بگذره

نه اصلا به وجدانم محل ندادم که . آخه اصلا عذاب وجدان نداشتم . چون حق کسی رو که ضایع نکردم ! فقط کارمو زودتر راه انداختن واسم .

اگه می تونستم بیشتر توضیح می دادم که کاملا متوجه بشید که منظورم دقیقا چیه ! :))

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

ممنون وا۳ جوابات. فقط یه چیز دیگه من پول هندونه گرفتن اونم شیرینش رو ندارم.:)
فعلا بابای

:)) . حیونکی! آخه خیلی سنت کمه که اینجوری میگی ....اشکال نداره گلم تو هم یه روز بزرگ میشی میفهمی که ... ! بقیه شو توی وبلاگ خودت می نویسم! :))

فرید چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

من آپم. بیای ها. منتظرم. . .

مرصاد چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گلم.

فرید چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

تو واقعا فکر کردی متولد ۷۱ ام؟

نمی دونم! :)

بی نام پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

۲۳ نظر! رکورد جالبیه!
سلام. خوبه که تو این زمونه بعضی ها مثل شما هنوزم شاد و خوشحالن. اما از اون شعر اولش هیج خوشم نیومد. انسانیت جاش کجاست تو این شعر بی خود؟

واقعا رکورد جالبیه؟

سلام . آره . الحمدلله خوب و شادم و خیلی هم سرحالم و آروم و ...

اصلا اون شعره بیخود نیستا . خیلی هم خوبه . عاقل بودن یعنی عذاب کشیدن . خودتو به حماقت و دیوانگی بزنی بقیه مجبورن رعایت حال تو رو بکنن! و غصه تو بخورن ! :))

الهه یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

منظور از پارتی همون بند پ هست دیگه انشاا.. خواهر!!!
:دی

نمی دونم . تا منظور شما از بند پ چی باشه ... خواهر! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد