Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

شکر خانوم

فعلا بی خیال اون دوتا جوجوی جنجالی و بحث ازدواج می شم . ولی قول میدم به صحبت ها و نصیحت های همه دوستان فکر کنم . مرسی !   

 

 

 متن یکی از ترانه های مهرشاد رو می نویسم که دیشب واسه مامان جونم خوندمش .( مامی یکم ازم دلخور بود. به خاطر یه قضیه الکی و بی خود !)  

 

 البته فقط یه قسمتشو خوندم ... باور کنید از خود مهرشاد هم بهتر خوندم . 

 

من با تو مشکل ندارم  

                       تو شکر خانوممی  

                                        محاله با تو بلرزه  

                                                          دلم حتی یه کمی 

 

 

متن کامل ترانه " شکر خانوم " با صدای " مهرشاد " یا دردونه!!   

 

 

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

محاله با تو بلرزه دلم حتی یه کمی    

*

من به اون چشمای خوشگل عاشقم یه دل نه صد دل

بی خیال دنیا از تو نمی شم یه لحظه غافل    

*

عزیزم هر جور دلت خواست می زنم حرفامو رو راست

با تو مشکلی ندارم عشق تو واسم یه دنیاست    

*

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

محاله با تو بلرزه دلم حتی یه کمی    

*

همه خاطره هامو مزه قند لبامو

 هر چی دارم از تو دارم حتی این حال و هوامو   

تو که عاشق و اسیری یه نمه بهونه گیری

بعد از این هر چی شنیدی قول بده جدی نگیری   

*

من با تو مشکل ندارم تو شکر خانوممی

محاله با تو بلرزه دلم حتی یه کمی

 

نظرات 11 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

شعر خوشگلی بود عزیزم

نوید سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://قانونشکن.بلاگ اسکای.کام

دردونه گفتی "این جمله شکسپیر رو واقعا دوست دارم . فراموش کن چیزی رو که نمی تونی بدست بیاری و بدست بیار چیزی رو که نمی تونی فراموش کنی !"
شاید درست بگی دردونه جان . اما من برعکس شکسپیر فکر میکنم. باور دارم به هرچی دوست داشته باشم میرسم و تا حالاهم همین شده دردونه . اگر قرار باشه منم نصیحتت کنم میگم که چیزی که فکر میکنی نمیتونی به دست بیاریش رو فراموش نکن چون اگر قرار باشه یک روزی به اون برسی ، با فراموش کردنش به دست نمیاریش .
به هر حال من اینجوری فکر میکنم ببخشید که باز زیاد حرف می زنم .

بذار بیخیال کسی بشم که نمی تونم بدست بیارمش .

بقیه چیزهایی که می خوام رو می سپارم به خدا که اگه ظرفیتی رو واسه چیزهایی که ازش می خوام داشته باشم ؛ اونها رو بهم بده ! در غیر این صورت اول ظرفیتشو بهم بده !

همیشه زیاد حرف بزن . دوست دارم حرفاتو . اینو صدبار گفتم . مرسی به خاطر نصیحت خوبت !

محمد مزده سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://foulex.blogsky.com

منم وقتی مامانم از دستم دلخوره ، براش آهنگ می خونم
با این تفاوت که مامان من همیشه از دستم دلخوره !
بی خیال بچه ها هم نشو ، چون فکر کنم به گوش خودشون هم رسیده و از الان منتظرت هستن !
در رابطه با اون نظری هم که گذاشته بودین باید بگم :
تو نوشته های من کشتن یه نماده
مثل چاقوی دسته کوتاه و سیگار !
مثل رقصیدن
مثل فولکس غورباقه ای
برای همینه که می گم چیزایی که می نویسم داستان نیستن
بعضی واقعیت ها رو نمیشه مستقیم بهشون اشاره کرد چون ما رو خراب می کنند
در هر صورت ممنون که به پیجم سر زدید
موفق باشید

سلام آقا محمد . آره منم حس می کنم که اون بچه ها منتظرم هستن :) . اگه خدا کمکم کنه زیاد منتظرشون نمی ذارم !

خودم حدس زدم که نوشته هاتون پر از نماد باشه . یکم برای درک این نمادها ضعیف هستم . خب البته بهخاطر اینه که واسه هر کسی ممکنه یه مفهوم داشته باشه که با نظر شما متفاوت باشه !

چه جالب گفتی : " بعضی واقعیت ها رو نمیشه مستقیم بهشون اشاره کرد چون ما رو خراب می کنند "

آره درسته! در هر صورت شما نویسنده خوبی هستید و استعدادشو دارید . موفق باشید.

farid سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

bah salam chetory 2r2une khanoon khubi? i
inja moshkele wifi dasht balakhare doros shod\goftam hanmin tory bet sar bezanam/ rasti torkaye inja kheili nafahman faqat torki yad daran manam ye zara yad gereftam\khob bas dg beram yekam tu khiabunash faz bebarim!!!!!!!i
faelen goodbye

اوه سلام آقا فرید ! خوش می گذره اون ورا؟ آب و هوا چطوره؟ چه خبر از دختراش؟ :))
گفتی اونجا مشکل چی داشت؟ متاسفانه متوجه نشدم ! حسابی خوش بگذرون ولی زود برگرد . فعلا بای

مرصاد چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام دردونه جون.حس میکنم از یادگیری زبون ترکی ناامید شدی.یه سری به وبلاگم بزن دوتا درس دستورزبان با لیست افعال پرکاربرد ترکی راگذاشتم.مطمانم بخونیشون پشیمون نمیشی..........بای.

سلام مرصاد جان . نه حست اشتباس . این روزا یکم گرفتارم . یعنی حسابی سرم شلوغه و زیاد وقت ندارم . من عاشق یادگرفتن ترکی هستم . حتما بهت سر می زنم . موفق باشی.

معین پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام درونه.......مرسی که به وب محقر من قدم رنجه کردی و باعث افتخار منه که از دلنوشته هام خوشت اومد.....مرسی سر زدی....مرسی....همیشه گفتم و همیشه خواهم گفت هیچکس تنها نیست.......
اوه راستی دوست گلم با تبادل لینک موافقی؟
اگر افتخار می دی منو با اسم دلنوشته های خط زده بلینک و بهم خبر بده تا بلینکمت.....منتظرتم.....بگی با چه اسمی بلینکمتاااااا
فعلا دوست عزیز من....بای تا های

سلام اقا معین . خواهش می کنم . خوشحالم که به وبلاگم سر زدی.

ببخشید دوست خوبم . من کسی رو لینک نمی کنم ولی اگر جز دوستانم بشی همیشه بهت سر می زنم .:)

موفق باشی.

معین پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

افتخار منه که دوستی مثل تو داشته باشم......خیلی مهربونی دوست عزیز من.....خیلی..... منو با نظرات ارزشمندت یاری کن....خیلی چاکریم.......فعلا گل من بای تا های.

نیروی خلاق جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ http://mypower.blogsky.com/

ممنون از حضورت عزیزم

joker021 جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶
سلام آپم یه سری بزن

الهام جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://333ava.blogfa.com

وای چه جالب...

همین چند لحظه پیش اومدم تو وبلاگت و داشتم

اون پست چرندیات یک فیلسوف رو می خوندم.



تا اومدم تو وبلاگ خودم دیدم کامنت گذاشتی...


تورو نمی دونم اما واسه من مثل یه شوک بود.



فعلا...

سلام . آره برای منم جالب بود . اینجاست که می گن دل به دل راه داره . من داشتم نوشته های شما رو می خوندم و شما نوشته های منو.

واقعا جالب بود . :))

joker021 سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام خوبی میگم
بازم یه مطلب غمگین گذاشتم
سر بزن

راستی انشاالله کارت جور بشه بری سرکار

یه حقوق خوب هم بگیری


ولی نگفتتی سر چه کاری میری

سلام . فعلا که قضیه اش منتفی شده . بخشیدم به یه پسر . حقوقش خیلی خوب بود ! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد