Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

نمی تونم بذارم بری!

اینم از متن آهنگ Maybe! که قولشو داده بودم . امیدوارم از این شعر زیبا هم خوشتون بیاد . راستی چقدر آهنگ های انریکو احساسی هست ! طفلکی فقط داره التماس می کنه...   

من اگه جای انریکو بودم می گذاشتم بره ، برای همیشه ... پس برو عزیزم . برای همیشه !

   

Maybe

                                                               شاید 

If I had one single wish
I'd go back to the moment I kissed
you goodbye. No matter how hard I tried
I can't live without you in my life

اگر فقط یک فرصت داشتم

به لحظه ای برمیگشتم که بوسیدمت

تو خداحافظی کردی

هر چقدر تلاش کردم فایده ای نداشت

نمیتونم بدون تو زندگی کنم


Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
Baby I can't let you go


شاید بگی که هنوز من رو میخوای

شاید بگی دیگه منو نمیخوای

شاید گفتیم همه چیز تموم شده

اما عزیزم نمیتونم بذارم بری


I walk around trying to understand
where we went wrong and I can't pretend
it wasn't me, it wasn't you
 
But I'm convinced we gave up too soon 

من قدم زدم و سعی کردم بفهمم  

کجای کار اشتباه کردیم و نمیتونم تظاهر کنم

این من نبودم، این تو نبودی

اما الان میفهمم که هردومون خیلی زود تسلیم شدیم


Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
Baby I can't let you go

شاید بگی هنوز من رو میخوای

شاید بگی نه

شاید بگی همه چیز تموم شده

اما عزیزم نمیتونم اجازه بدم بری


Nothing left to lose after losing you
There's nothing I can take
When I run to you, when I come for you
don't tell me I'm too late


بعد از تو هیچ چیز برای از دست رفتن باقی نمونده

چیزی نیست که بتونم بپذیرم

وقتی که به سوی تو میام، وقتی میام دنبالت

نگو که خیلی دیر کردم   


Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
Baby I can't let you go


شاید بگی هنوز منو میخوای ...

شاید بگی نه

شاید گفتیم همه چیز تموم شده

اما عزیزم نمیتونم بذارم بری


Can't let you go...
Can't let you go...
Can't let you go...

نمیتونم بذارم بری ...

نمیتونم...

نظرات 13 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

این آهنگو شنیدم دردونه جان الانم اینجا دیدمش می رم دانلودش می کنم . راستی اینقدر راحت که نمیشه بزاریم بره ... یک موقع هایی هم باید جنگید، اینجوری فکر نمیکنی ؟

با کی بجنگم؟ با خودش؟ اون یه دیوونه احمقه ! می خواستم بهش کمک کنم ولی خودش نخواست . بره به درک!

ویسنا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ http://indra.blogsky.com

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالی بود این پست هات:-*

خواهش می کنم عزیزم . قابلی نداشت . :-*

نوید چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

مرسی اینجوری خوبه ، همینو اول میشنفتم بهتر بود ..." به درک !" یک موقع هایی این به درک خیلی به درد می خوره و البته گفتن و عمل کردنش خیلی قدرت می خواد دردونه . اینکه می گفتم باید بجنگی فکر می کردم یعنی از حرفهای قبلیت قبول داشتم که هنو3ز خیلی دوسش داری ... من خودم دردونه قبلا به این نتیجه رسیدم اما بازم فکر می کنم دیر بود چون خیلی بهش فکر می کردم . همین دیگه ببخشید دیگه گاهی اوقات همینجوری زیاد حرف میزنم .

نوید جان خیلی خوبه که بعضی وقتها همینجوری زیاد حرف می زنی . آخه حرفاتو خیلی دوست دارم . خیلی خوشحالم می کنی وقتی نظرتو می گی . مرسی مرسی.

فکر می کنم دیگه دوست داشتن یا نداشتن اون اهمیتی واسم نداره ... اون جراتش خیلی کمه و مدام از شرایط و وضعیت هایی که نمی تونه باهاش روبرو بشه فرار می کنه . من از همچین آدمی خوشم نمیاد !

مرصاد پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام گلم.یادنگرفتن دلیل بر پایان دادن به یه کار ناتمام که نمیشه..من ترکی را ادامه میدم چون دوستداران زیاد ی داره و این مدل آموزش من یک کار نو وجدید توتمام وبلاگهاوسایتهای آموزش زبان ترکی به فارسیه تو اینترنت..اما انگلیسی همه جای اینترنت هست ومن فکر میکنم اصلا دیگه نیازی به آموزش نمیباشه ولی من سعی میکنم ادامه بدم..شمام موفق باشی..بای.

سلام مرصاد جون . حق با تو ئه . حرف حساب جواب نداره ! در هر صورت آموزش هاتو دنبال می کنم حتی اگه درست یاد نگیرمشون . مرسی . موفق باشی.

[ بدون نام ] جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://indra.blogsky.com

خاطراتم همه واقعی هستن.

پس واقعا زندگی جالبی داری! :)

مرصاد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام گلم.خوشم میاد ازروحیه بازی که داری..در آینده نزدیک یک سری قواعد کلیدی ومهم اززبان ترکی میزارم تووبلاگم که امیدوارم بوسیله آنها راحت بتونی این زبان جالب رویادبگیری..مرسی از کامنتت..موفق باشی((پیروز الدین))

:))

اصلان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://love1374.blogsky.com

خوب رای کسی که دوسش دارم.

خوش به حالش!

فرید یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

سلام به تو ای ۲ر۲نه خانوم. وب قشنگ و ناز و پر محتوا و . . . داری. میگم یهو فک نکنی دارم چرب زبونی میکنم ها.
خوشحال میشم بم سر بزنی. بای تا های ۲باره!!!!

سلام به شما آقا فرید . مرسی بابت چرب زبونی هات ! :) حتما بهت سر می زنم !

فرید چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

اول سلام. دوم ممنون که سریدی و ما رو خوشحال کردی. سوم بازم از این طرفا بیا. چهارم که عشق سن و سال نمیشناسه و ما همه جوره عاشقیم. پنچم بازم از اینطرفا بیا. ششم وب تو هم عالیه با این که گفته بیدم. هفتم. بازم از . . . ا ا ا مثل اینکه چندبار گفتم اینو هشتم بای تا های ۲باره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ق.ظ

سلام درئدونه جان ببخشید که نیستم یک مدتی ، چند وقتی هست دنبال یک آرامش حسابی ام ، نمی تونم پیداش کنم دنبال یک جور تنهایی ، اصلا نمیشه این روزها واسه من پیدا کردن تنهایی خیلی سخت شده چیزی که بهش نیاز دارم .

سلام . ببخشید که نمی تونم شما پسرها رو درک کنم . نمی دونم وقتی یه پسر میگه دنبال آرامشم یعنی چی! :)

امیدوارم به تنهایی و آرامشی که می خوای برسی ! و خیلی زود دوباره برگردی... منتظرتم.

فرید پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

با اجازت یه سر تا ترکیه میزنیم و بعد بر می گردیم. فقط ۲عا کن بلایی سر هواپیما نیاد.
برای شکلک ها اگه میخوای برو:
http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://malariasoft.persiangig.com/Themes/comments/Toranj.zip
اول دانلود کن بعد بعد کد رو به جای کد قالب نظرات کپی کن. بعد تو هم شکلک دار میشی. بازم ممنون که سر میزنی. وقتی برگشتم چند تا از اون اس های خارجی واست میذارم.
فعلا ۲ر۲نه جون!!!!

سلام . آخه کی یه سر میره ترکیه و بر می گرده ؟ بهتره یه مدت بمونی و حسابی خوش بگذرونی. زبونشونم یاد بگیر و به ما هم یاد بده :)

خوش بگذره بهت !

الهام یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://333ava.blogfa.com

وای ، نه...

درست مشکلی رو پیدا کردم که تو یه وبلاگ دیگه هم بهش

برخوردم...

می دونی چی؟

من تو هر پستی یه بار بیشتر نمی تونم نظر بزارم!!!!!

نمی دونم چرا...!!؟؟

حالا...

بگذریم...



من غمگین هستم.

درست فهمیدی.


سعی می کنم کنار بیام،البته تا حدی هم موفق میشم.


ولی خب دیگه...

کاریش نمی شه کرد.


بای بای...

سلام گلم . امیدوارم یه روزی مرگ غمهاتو ببینم . واسه اون روز لحظه شماری می کنم . :)

joker021 دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام میگم چرا من نمیتونم روی مطلب آخرت نظر بزارم


نظرشو بستی یا برا من این جوریه


راستی من آپ کردم با یه مطلب طنز


حتما سر بزن


بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد