Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Enrique Iglesias

من آهنگ های انریکو ( یا همون انریکه ) رو خیلی دوست دارم . نمی دونم به خاطر صداش هست یا اون لهجه بامزش! شایدم به خاطر متن زیبای ترانه هاش هست !!!  مخصوصا آهنگ Somebody و Miss you!  . متن دوتا از آهنگ ها با معنیشو اینجا می ذارم. شاید آهنگ Maybe  رو هم بعدا بنویسم ! شاید !  

 

                 

 

    

World crashes

 

 

You make me strong
You make me weak
You lift me off my feet
You give me hope
When all my dreams
Seem like they're out of reach
You make me understand

The way the perfect love
Should be 

 

تو به من نیرو می دی

تو من رو سست می کنی

تو باعث شدی من روی پاهام بایستم

تو به من امید دادی

هنگامی که تمام آرزوهام دست نیافتنی جلوه میکردند

تو باعث شدی بفهمم

یک عشق واقعی باید چطوری باشه

You take me to a place
So high
I never wanna leave
Sometimes I think
All of the things
I should have said
I hope it's not too late 


تو منو به یه جای خیلی والا بردی !

که هرگز نمیخوام ترکش کنم

گاهی به تمام چیزهایی که

باید میگفتم فکر می کنم

امیدوارم خیلی برای گفتنشون دیر نشده باشه 

 

 

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Somebody 

 

you

do you remember me?
like, i remember you?
do you spend your life going back 

 in your mind to that time?

 

تو آیا منو به خاطر میاری

همونطور که من تو رو به یاد می یارم؟

آیا توی ذهنت به گذشته و اون زمان برمیگردی؟


you will always be in my life
even if im not in your life.cause you're in my memory. you, will you remember me? and before you set me free,oh listen please... 


تو همیشه در زندگی منی

حتی اگه من در زندگی تو جایی نداشته باشم

چون تو توی ذهن منی

تو آیا مرا به خاطر خواهی آورد؟

و قبل از اینکه رهام کنی

لطفا گوش کن  ... 

 

somebody wants you,

somebody needs you.

somebody dreams about you every single night.
somebody cant breathe, without you its lonely.
somebody hopes that one day you will see,
that somebody's me.
that somebody's me.
yeaa... 


یک نفر تو رو میخواد

یک نفر به تو احتیاج داره

یک نفر هر شب به تو فکر میکنه

یه نفر نفسش بند اومده

بدون تو تنهاست

یک نفر آرزو داره یه روز تو رو ببینه

اون یه نفر منم

اون یه نفر منم

آره

نظرات 9 + ارسال نظر
اصلان پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://love1374.blogsky.com

سلام دوست عزیز من وبلاگ عالیه . وقت کردی یه سری هم به ما بزن.خوشحال میشم یه یادی از ما بکنی.

بی نام جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

چرا شما دخترا همیشه کسی رو که واقعا عاشقتونه رو آزار می دین. چرا رک بهش نمی گین دوسش دارین یا اینکه ازش متنفرین؟ حکمت این همه رنج و عذاب چیه؟ این حس قشنگ قرار نیست قسنگ تر بشه؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟

من قبلا رک بهش گفتم دوستش دارم ولی چی شد؟
شاید از علاقه زیاد من ترسید !!! اونجوری ناراحتم کرد بعدش هم بهونه آورد که فلان دوستم اینجوری گفته و من به حرف اون گوش کردم و فکر می کردم که اینجوری بهتره و از این حرفها ... !!!
با این وجود هنوزم دوستش دارم ولی دیگه احساسم مثل گذشته نیست . فکر می کنم خانم نون هم احساس واقعیش رو به شما گفته و بهتره شما هم مثل من خودتون رو فریب ندید و واقعیت رو همین جوری که هست قبول کنید . خوش بینی زیاد ی هم خوب نیست ...

الهه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ق.ظ http://myeli.blogsky.com/

جالب بودن عزیزم
مخصوصا somebody
ممنون بابت تبریک
عزیزم من دانشجوی ارشد شبکه(IT) هستم
لیسانسم هم IT بوده
در ضمن جواب CM شما رو هم تو page خودم همیشه میدم.
GOOD LUCK

مرسی گلم . ان شالله صد ساله بشی ... ممنون که سر زدی . تو هم موفق باشی .

نوید شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام دردونه جان ، جوابی که با بی نام دادی رو خوندم ، یعنی چون نظر آخر بود دیگه خوندم ببخشید . می خواستم به عنوان یک مرد جواب بدم به بی نام . دوستی و علاقه چیزی نیست که با ابراز کردن مشخص بشه ، اتفاقا ابراز کردن علاقه زمانی که رابطه جدی نشده نتیجه ی عکس داره، خوب میدونم اگه کسی به کسی علاقه داشته باشه نیازی نیست فریاد بزنه . و همینوطر اگر علاقه ای وجود نداشت باشه یا فقط وابستگی باشه هم نمیشه این قضیه رو فریاد زد .
نمی دونم دردونه جان دقیقا چیزی که گفتی برای منم اتفاق افتاده البته اینجوری که کسی که بهم ابراز علاقه کرد، بیشتر از خودم دورش کردم و برعکس جذب کسی شدم که .... بخدا نمی دونم چرا ولی خیلی دوس دارم فقط در حد معذرت خواهی از دلش در بیارم و ازم دلخور نباشه ، می تونم حس کنم چه احساسی داره .. مشکل بزرگی که بعضی وقتا دلم بخاطرش میگیره همینه و الان چند ماهی هست سعی می کنم نه به کسی وابسته بشم نه کسی رو وابسته به خودم بکنم فقط فقط هم به خاطر کسایی بود که برام تعریف کردن و دخترایی که دیدم که یک شسکت عشقی چقدر می تونه براشون اهمیت داشته باشه . دردونه جان این نکته ای هست که اگه همه بهش توجه کنن دیگه مشکلی پیش نمیاد .
واقعا ببخشید خیلی حرف زدم

خواهش می کنم نوید جان . مرسی از بابت نظرت . شاید اگه ماجرای خودم رو از یه دید دیگه که برام مهمتر بود واست بگم ، من بشم خانم گرگه و سیاوش بشه آقا بره مظلوم و بی گناه !

من می دونستم پسرها عکس العملشون برعکسه یعنی اگه بهشون ابراز علاقه کنی ازت دور می شن و .. . لااقل از نوشته های روانشناسی که زیاد مطالعه می کردم اینو فهمیده بودم .

نمی تونم خودمو گول بزنم ، ولی فکر می کنم به خاطر اینکه از خودم دورش کنم و بهم علاقمند نشه بهش ابراز علاقه می کردم . :( و تا می تونستم مدام عیب و ایرادهامو بهش می گفتم ! اگه واقعا می خواستمش می تونستم بدستش بیارم . :((

خیلی ناراحتم ... چون نمی تونم خودمو برای همیشه فریب بدم که آره اون نامردی کرده و من عاشقش بودم و از این حرفها . خودم خواستم این اتفاقا بیفته و شرایطش رو براش آماده کردم . خودم می خواستم اینجوری تموم بشه ! برای خودم متاسفم . آخه نمی خواستم یه اشکان دیگه بوجود بیاد !

الهه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

http://www.dailymotion.com/video/x3jvvq_enrique-iglesias-somebodys-me_music
این هم ویدئوی آهنگ somebody
من که به حسن سلیقت تبریک می گم عزیزم
حسابی باهاش حال کردم
دستت طلا دردونه جونم!

مرسی عزیزم . خیلی لطف داری !
البته سلیقم که حرف نداره ! عالیه :))
دست تو هم طلا الهه جون که لینک ویدئوی آهنگو گذاشتی .بازم مرسی .

مرصاد یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

شعر جالبی بود...ازین کارا بیشتربکن تووبلاگت..بای.

چشم مرصاد جان . شما هم اگه وقت کردی وبلاگتو زودتر آپ کن . منتظرم!

بی نام یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

ما هممون فکر می کنیم که درست فکر می کنیم. وبقیه اشتباه فکر می کنن. ولی در حقیقت همه دارن اشتباه می کنن. باور ندارید؟ از خودتون سوال کنید الان به عنوان انسان چرا رو زمین وایسادین؟ باید تو بهشت باشین! ولی به خاطر اشتباه فکر کردنتون به زمین فرستاده شدین. ما هممون اشتباه فکر می کینم. هممون.

مگه میشه آدم اشتباه فکر نکنه؟ به قول شما اگه اشتباه نمی کرد که الان تو بهشت بود نه روی زمین !

من که اشتباه زیاد می کنم و همیشه از خدا خواستم کمکم کنه که اشتباهاتم کمتر بشه ...

فرید پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام. تو اون نظر بالاییه نمیشد نظر داد. نیدونم چرا؟؟!!!
خب من واست میفرستم
when the night comes, look at the sky . if U see a falling star, dont wonder why. just make a wish! trust me, it will come true be cause i did it and i fond U

وقتی شب فرا میرسه به آسمون نیگا کن، اگه یه ستاره رو دیدی که سقوط کرد تعجب نکن و فقط یه آرزو کن. به من اعتماد کن ، این واقعیت داره. شک نکن، واسه اینکه من اینکارو کردم تا تو رو پیداکنم.

حالا وقتی برگشتم بازم از اینا میذارم.
فعلا دردونه جون.

مرسی فرید جان . :) عجب بچه مهربونی هستی !‌ ( ببخشید می دونم پسرها دوست ندارن کسی بهشون بگه *بچه * ولی منظورم واقعا بچه نیست . درک کن لطفا !)

راستی من تا حالا هیچ ستاره ایی رو ندیدم که سقوط کنه (شایدم دیدم یادم نیست !) و هیچ آرزویی هم ندارم که وقتی یه ستاره سقوط می کنه بگم ! :(

الهام یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://333ava.blogfa.com

ببخشید دوباره مزاحم شدم.

وای من میمیرم واسه انریکو...

خیلی خیلی دوسش دارم.

اما متاسفانه،اتفاقی پیش اومد که باعث شد یه آهنگ بیشتر

ازش نداشته باشم.







واست امکان داره دانلود آهنگاشو بزاری؟؟؟

نگی این دختره چقد پروست...


خواهش...



بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد