Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

یه قلب آسمونی!

یه قلب آسمونی! 

   

  

دیشب خدا خواست که مامان بزرگ بیاد خونه ما  .نمیدونم کار خدا بود یا بابا؟  چند روزی بود که حسابی بهم ریخته بودم. آرامشی که مامان بزرگم و حضورش توی خونه ، بهم داد هیچ چیز دیگه ایی نمی تونست بهم بده . خدایا خیلی دوستت دارم . 

  

^*^*^*^*^*^*^*^   

امروز ظهر با یه خانمی که وضع مالی خوبی نداشت ، غذا خوردیم . اومده بود خونه ما که مامانم برای مریضی دخترش یه پولی بهش بده و کمکش کنه و ... مامان هم که دید ظهر شده و موقع غذا، بهش گفت که بمونه و غذا رو با هم بخوریم . اونم از خدا خواسته قبول کرد. اولش خیلی سختم بود که با اون سر یه سفره باشم ،نه به خاطر اینکه فقیر بود ، به خاطر اینکه احساس می کردم چون ظاهر خوبی نداره حتما کثیفه! بعدش به خودم اومدم و گفتم: دختر تو کجای کاری ؟ مگه تو کی هستی که بخوای خودتو برای بقیه مردم بگیری؟ اونم یه بنده خداست مثل بقیه بنده های خوبش! تو از اون بهتر و برتر و تمیزتر نیستی! 

 

همیشه معتقد بودم از روی ظاهر نمی شه در مورد کسی قضاوت کرد و هنوزم این اعتقاد رو دارم . طفلکی خانمه چقدر از دخترش واسم گفت و ... چقدر به من خانم... خانم... می گفت. دوست نداشتم به من بگه خانم که من احساس برتری کنم. کافی بود فقط اسممو بگه ...  

  

وقتی می خواست بره مامان طبق معمول علاوه بر پول چندتا بسته گوشت هم بهش داد . مامان عادت داره به هر کسی که می خواد کمک کنه در کنار پول ، برنج و گوشت و از این چیزا هم میده ... 

 

مامانم به همه کمک میکنه و معتقده به خاطر این کمک های کوچک ، خدا به دختراش کمک می کنه که همیشه توی زندگی موفق و خوشبخت باشن . امیدوارم بتونم یه روزی مثل اون باشم ...

  

خدا حفظش کنه!  

 

^*^*^*^*^*^*^*^  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://40m.blogsky.com

سلام دوست عزیز من کارم رو تازه شروع کردم امیدوارم سری بزنی به ما http://40m.blogsky.com دمت گرم

باشه دوست محترم . دم خودت گرم.

محمد پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ http://zemzeme.blogsky.com

مامان بزرگ یک نعمت بزرگ وقتی بین نوه هاش فرق نگذاره من که همیشه به بعضی از نوه های دیگه مادر بزرگ جسودیم میشد؟

محمدرضا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ق.ظ http://40m.blogsky.com

سلام عزیز دل

نه جیگر من اتفاقا میگم تقلب نبوده و واقعا نبوده
من سید آمریکایی نمیخوام
من عاشق دینم وطنم نظام جمهوری اسلامی و رهبری هستم
اگه تو خط ما هستی قدمت رو چشم اگر هم نیستی باز قدمت رو چشم مهم اینه ایرانی هستی

بیاببین

نوید پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

خدا حفظشون کنه خدا هرچی مادر هست رو حفظ کنه که دوریشون غیر قابل تحمله
توکی هستی که بخوای خودتو برای بقیه مردم بگیری؟
اینو خوب اومدی اگه نمی گفتی خودم می نوشتم واست :)
مرسی که میای گهگداری

بدجنس مهربون . :)

مرصاد شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

ممنون..یه سری اصطلا حات تووبلاگم هست به نام اسلنگهی زبان انگلیسی ..یه سری بزن..ولی بازم سعی میکنم باشه گلم..بای.

بی نام سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

کمک کردن خیلی خوبه. اما یه عافت داره. گدا پروری. مواظب باشید با این کارها کسی رو به گدایی نندازید. خیلی مهمه که فرد به مورد لطف قرار گرفتن عادت نکنه.
خدا عوضتون بده. پیر شی جوون. یک در دنیا هزار در آخرت.

چشم آقای نون. :) جالبه اینو قبلا یه نفر به مامانم گفته بودن که کمک هاتون بهتره به صورت قرض باشه تا گدا پروری نشه ! البته کمک های زیاد نه این کمک های کم و ساده . اول مامانم سعی می کنه واسشون کار پیدا کنه( مثل تمیز کردن خونه دیگران) تا در عوض کارشون بهشون پول بده .

الهه چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

خدا مامانتو حفظ کنه
مطمئن هستم که این مادر دختراش رو هم خوب تربیت کرده

مرسی الهه جون . ممنون عزیزم که به اینجا سر زدی . :)

نوید چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان‌، یک سوالی پرسیدم توی وبلاگ شاید دیده اشی ، دوس دارم جوابتو بدونم البته اجباری نیست . خوشحال میشم که همراهی کنی . خلاصه ممنونم خیلی

خواهش می کنم نوید جان . به روی چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد