Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی!

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی!   

 

سلام گلم ، سلام عشقم ، سلام نازنینم ، سلام عزیزتر از جونم .  

 

خیلی دوستت دارم . این نوشته فقط مال تو هست و بس! فقط تو عزیز دلم ! 

 

خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم که تو رو دارم .آخه هم مهربونی هم نازنینی !    

 

  

 

فدات شم که هر روز حالمو می پرسی ولی بی معرفتی من خیلی زیاده و از یادتو غافلم !  

 

فدات شم که گاهی حتی حوصله بد اخلاقی هاتو ندارم و جوابتو نمی دم ولی مهربونی تو کم نمی شه !

 

 فدات شم که با حرفای من شاد می شی و می خندی و منو هم شاد می کنی !  

 

فدات شم که اگه یه روز ازم بی خبر باشی نگرانم میشی و دلت واسم شور میزنه ! 

 

فدات شم که با همه ی عالم بداخلاقی ولی مهربونیاتو واسه من گذاشتی!  

فدات شم که طاقت نداری ناراحتیمو ببینی و هر جور که بتونی شادم می کنی! 

فدات شم که دلتنگم می شی و بهونه دیدنمو می گیری! 

فدات شم که با وجود این همه اصرار ، هنوز آدرس وبلاگمو بهت ندادم . ببخش گلم . بالاخره یه روز همه نوشته هامو می خونی و بهم می خندی ... به من و خل بازی هام ... به غصه ها و شادی هام ... به عشق و امیدم ... به علاقه زیادی که به تو دارم !  

  

*** 

کاش این علاقه بین ما همیشگی باشه! کاش تو برای همیشه بهترین رفیقم باشی... کاش هیچ وقت فراموشم نکنی ... کاش هیچ وقت تنهام نذاری ... کاش ... کاش ... کاش!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نوید شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان چقدر قشنگن این بهونه ها
هرچی داریم و هرچی میمونه همین بهونه واسه زندگیه ، هرکی یه بهونه ای داره واسه زندگی ، کاش که این علاقه بین همه همیشگی باشه ...

مرسی نوید جان . مرسی.

evil love شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.sasare.blogsky.com

سلام وبت خیلی خشکله من که از خوندنش لذت بردم فقط چند تا عکس میزاشتی تا خشکل تر بشه به ما هم سر بزن

neda چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

بابا احساسات!!!!!!
وجداناً وبلاگ خیلی زیبایی داری.
خسته نباشی بابت این همه عشق ومحبت.
باآزوی موفقیت برای شما.

abbasam چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

واقعانم ای کاش

فریماهم پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.eshghe70.blogfa.com

فریماهم نظر بدید

پاتی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

کاش عشق منم باهام مهربون بود

عزیزمی! مخاطب این نوشته یه پسر نبود! پسرا همشون بی معرفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد