Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

شب آرزوها

شب آرزوها

  

  

 

امشب ، شب آرزوهاست . نمی دونستم چه آرزویی برای خودم  داشته باشم. ولی بالاخره به یه چیز مهم فکر کردم . 

 

از خدا خواستم که کمکم کنه کمتر اشتباه کنم . می دونم نمی شه اصلا اشتباه نکرد ولی میشه با عبرت گرفتن از اشتباهای گذشته و کمک خواستن از خدا اونها رو کم و کمتر کرد . 

 

خدایا کمکم کن و راه درست رو بهم نشون بده . مهربونم هیچ وقت منو تنها نذار !  

 

  

*^*^*^*^*^*^*^*^* 

یه متن زیبا از دکتر علی شریعتی:   

 

" کدام چشمه؟ "  

دلی که عشق ندارد و به عشق نیاز دارد ، 

آدمی را همواره در پی گمشده اش ، 

ملتهبانه به هر سو می کشاند . 

خدا ، آزادی، هنر و دوست  

در بیابان طلب بر سر راهش منتظرند  

تا وی کوزه خالی خویش را  

از آب کدامین چشمه پر خواهد کرد؟ 

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*

پیوست: شما کدوم چشمه رو انتخاب می کنید؟

 من از هر ۴ چشمه کوزه آبمو پر می کنم، ولی می دونم که چشمه اول آبش خیلی با ارزش تره !

نظرات 2 + ارسال نظر
مرصاد جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام گلم..باشه حتما..امیدوارم مطالب قبلی را حسابی کارکرده باشی ویادگرفته باشی...

آقای نون جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

حرف حساب جواب نداره! حرف حساب زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد