Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

همش پرید!

 

 

 

کلی چرت و پرت نوشته بودم ولی این بلاگ اسکای واسه حالگیری رو دست نداره ! وقتی خواستم آپ کنم گفت که از سیستم خارج شدید .اه!  

یعنی همه نوشته هام پرید . خیلی خوابم میاد . بی خیال همشون . 

  

*** شب خوش گلم ***

نظرات 4 + ارسال نظر
آقای نون پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام. نمی دونم چرا ولی بهت شک دارم. فکر می کنم تو رو میشناسم. کلی نشونه پیدا کردم. این باز چندمه که بهت شک می کنم. تو کی هستی؟ چرا من فکر می کنم که تو اونی؟ طرز نوشتن. تیکه کلام ها. اسم ها. بالاخره می فهمم.

:) خیلی ها به هم شبیه هستن . به من شک نکن .من فقط یه غریبه ام ! که خیلی حال و روزش به تو شبیه هست نه به خانم نون! خیلی از دخترها تیکه کلام هاشون مشترکه ، درست مثل پسرها!

علی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

ببخشید من فضولی می کنم
ممکن است بگویید در دانشگاه چه رشته ای خواندید؟

خواهش می کنم . من مهندسی برق خوندم . گرایش الکترونیک .

هفت رنگ پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

آقای نون پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ

حقیقت در واقع همان چیزی است که هیچ کس آن را انکار نمی کند. اما آیا تا ابد هیچ کس تصمیم می گیرد؟ شاید روزی فردی قادر به انکار حقیقت باشد. در آن روز آیا باید به حقیقتی دیگر دل بست یا به پوچی؟

حقیقت ، حقیقته ولی انکار ناپذیر نیست . همه در فکر و تعقل به یه اندازه توانا نیستن ! حقیقت برای هر کسی ممکنه یه معنا داشته باشه . کسی می تونه به حقیقت برسه که چشم و گوشش رو باز کنه و از خدا کمک بخواد ! تعصب در هر چیزی حتی عشق ، چشم رو کور می کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد