Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

اردی بهشت

به نام خدا  

اردیبهشت داره تموم میشه .اینم از آخرین نوشته های اردی بهشتی من :

   

 

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*  

اولین ورود به جام جهانی !  

اول به همه ایرانی های عزیز تبریک می گم . به خاطر تیم بسکتبال خوب و قوی که در کشورمون داریم . تیم مهرام موفق شد برای اولین بار در تاریخ ورزش بسکتبال وارد جام جهانی بشه . دیروز مسابقشون رو با تیم " زین"  از " پرتغال"  دیدم . واقعا تیم فوق العاده ایی داریم . نمی دونم چرا ایرانی ها اینقدر به فوتبال اهمیت می دن ونسبت به بقیه ورزشها بی اعتنا هستن!؟!   

 

 

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×* 

 

تا جایی که پاهایم توان رفتن دارد!  

تا جایی که بتونم سعی می کنم به  آدمهای ناامید کمک کنم تا روحیشون بهتر بشه ولی متاسفانه نمی تونم چون فقط خودشون باید بخوان که از وضعیتی که دارن بیرون بیان ! 

 

 

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*  

 

جون مادرت ما رو بیخیال شو...    

باید از آدمهای منفی که منو دپسرده ( دپرس+ افسرده) می کنن دور بشم ولی متاسفانه  گاهی نمی شه و نمی تونم .تعدادشون خیلی زیاده . با شنیدن صحبت های اونا واقعا وضع روحیم خراب میشه .من عاشق خنده و شادی هستم . پس غم و غصه برید از من دور شید که حال و حوصله شما رو ندارم . 

 

 

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*   

مرغش یه پا داره !  

وقتی شنیدم که شنبه نتیجه کنکور رو توی سایت می زنن بازم سعی کردم با دوستم صحبت کنم و بهش کمک کنم که بتونه نتیجه رو هر چی که هست قبول کنه ولی...وقتی  مرغش یه پا داره ! چرا بیخود خودمو خسته کنم؟ !!!! 

   

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*  

 

امروز ... بازرس و خانم!  

طفلکی این خانم! امروز یه کم گند زد . پس اون همه ادعا واسه اعتماد به نفس کجا رفت؟ دلم براش سوخت ! اگه می تونست مثل همیشه باشه و سعی نکنه بهتر از چیزی که هست خودشو نشون بده ، حتما وضعیت بهتری داشت .  

  

 *×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×* 

  

واقعا چرا... ؟   

چرا از خوابش میزنه و برای من وقت میذاره؟ واقعا برای تنوع هست!  باید به خاطر این کارش ممنون باشم؟!

   

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*   

 

پی نوشت 1: نوشته های اردی بهشتیم رو دقایقی قبل از تموم شدن ماه اردیبهشت ارسال کردم . حیف بود ارسالی های این ماه عالی ،کم باشه .  

  

پی نوشت2 :خیلی خوبه که همیشه " شکر خدا " ورد زبونم بوده و هست . به خاطر این هم از خدا ممنونم .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد