Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

از هر دری ...

به نام خدا   

  

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*

  

قبول شدن به چه قیمتی؟! 

با یه دختره توی کلاس زبان آشنا شدم به اسم سمیرا .میگه حتما باید همین امسال کنکور ارشد قبول شه وگرنه خیلی بد میشه!برنامه روزانشو که بهم گفت که چقدر نماز و دعا می خونه که کنکور قبول شه ، باورم نشد .

  

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*

   

سرماخوردگی یا آنفولانزای خوکی؟!  

چند روزه که کمی بی حالم و آب ریزش بینی دارم . اه ،چقدر از سرماخوردگی بدم میاد .اونم توی این هوای گرم! 

 

  

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×* 

 

یه دوست خوب بودم و هستم؟!!  

شاید قبلا یه دوست خوب براش بودم ولی الان فکر می کنم دیگه نیستم و نمی تونم باشم . نباید یه اشتباه رو دوبار تکرار کنم.رها رها رها ... من!  

  

 

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×* 

 

این خانم حالش خوبه؟   

نمی دونم چرا این خانمه فکر میکنه که دخترهای خوشگل باید اعتماد بنفس زیادی داشته باشن و حتما خوشحال و خوشبخت و خوش شانس باشن . بابا به خدا اینجوری نیست .اینا همش به شرایط زندگی وروحی آدمها بستگی داره نه زیبایی .لطفا اگه می تونی درک کن! 

    

 *×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×* 

اگه ارشد قبول نشم چی؟   

خب معلومه یا برای پزشکی می خونم یا هنر یا هیچ کدوم ! خودم می دونم اینا هیچ ربطی به هم ندارن ولی به من که مربوط میشن ! 

     

*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×* 

 

شبها من هستم  و رادیو و یه دنیا  ... !   

چند وقت پیش یه آهنگ زیبا از رادیو جوان شنیدم که خیلی ازش خوشم اومد ولی نه اسم اهنگو فهمیدم نه اسم خوانندشو . بعد یه بار دیگه هم شنیدم و فهمیدم اسم خوانندش روزبه هست .امشب دوباره شنیدم و فهمیدم اسم آهنگ " هجرانی" و اسم خوانندش "روزبه نعمت الهی" هست . صدای این خواننده عالیه و خیلی به دل میشینه .پیشنهاد می کنم حتما این آهنگ رو گوش بدید.

نظرات 5 + ارسال نظر
اریا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام.حسی رو که تجربه می کنید توش تنها نیستید.برای خیلیا پیش میاد و نتیجش هم قویتر شدن هست.

سلام .منظورتون کدوم حسه؟

نوید جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان ، به یک بازی وبلاگی دعوتت کردم، امیدوارم دعوت رو پس نزنی .

مرصاد جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام عزیزم..من خوب خوبم..ممنون از کامنتت..امیدوارم شماهم خوب باشین ...وای.....حیف.. خوب میومدی همشهری ما میشدی ...بی وفا....فارس همون شیرازه...درسته....من سعی میکنم تا بتونم وبلاگمو زودتر ازتیرماه آپدیت کنم...فعلا بای...

سلام .منم خوبم .ممنون. فارس همون شیراز نیست .کلی شهر داره ! ولی شما فکر کنید همون شیرازه :) . امتحان مهمتر از آپدیت کردن وبلاگه . در هر صورت موفق باشید.

نوید شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

منم زمزمه میکنم ...
رها رها رها از دوست داشتن و وابستگی!

نوید دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

طعنه جاهلان نخواهم ترسید
بر خنده این زمانه خواهم خندید
من بر سر عشق پاک خود میمانم
((تا کور شود هر آنکه نتواند دید))

***
بازی تموم شد دردونه ، نبودی بیای .

وای چه بد که دیر رسیدم .متاسفانه زیاد وقت اینترنت گردی ندارم . :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد