Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

تو چقدر ساده ایی!

 

خوش خیال کاغذی!   

 

 

  

آقا نوید واسه کی غصه می خوری؟ دستمال کاغذی؟!!!! 

 

خوشبختانه این روزا ما دخترا همه دستمال کاغذی ها رو به اشکامون می رسونیم. اونقدر ازدواج اشک و دستمال کاغذی زیاد شده که ... بااین همه ازدواج که ما مسببش هستیم یه ریزه هم از غم و غصمون کم نمی شه . و این ازدواج شوم به قیمت شکسته شدن دل ماست. 

  

من شاید مثل دستمال کاغذی یه خوش خیال و ساده دل باشم, شاید مثل دستمال کاغذی زود دلم می شکنه و اشک می ریزم  ولی مثل دستمال کاغذی خودمو از بین نمی برم چون هیچ کس ارزش این همه دوست داشتن رو نداره , من راضیم به خواست خدا .چون می دونم که اون واسم بهترین رو می خواد .  

  

هیچ وقت نتونستم به یه پسر اعتماد داشته باشم و دوستش داشته باشم . فکر می کنم سخت ترین کار توی دنیا همینه ! دوست داشتن و اعتماد کردن به یه آقا پسر ! 

 

  

 تو چقدر ساده ایی , خوش خیال کاغذی! 

  

 خوش خیال کاغذی نباید وابسته بشه .نباید عاشق بشه!  

ولی مگه میشه آدم به دلش یاد بده که عاشق نشه ؟ مگه میشه به کسی که دوست داره وابسته نشه؟ مگه میشه؟   

  

نکته : وابسته یعنی دچار و دچار یعنی عاشق! وای اگه یه روز ماهی کوچولو عاشق دریا بشه ! چی میشه!!! خوشبختانه نه من ماهی کوچولو هستم و نه کسی دریا ... چون اگه ماهی کوچولو رو از دریا بگیری میمیره ولی من هنوز زنده ام!

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

نمیدونم . متاسفانه هنوز هیچکدوم از ما _ دختر یا پسرا _ متوجه نشدیم که اعتماد چیزی هست که از دست دادنش همیشگیه و دوباره به دست آوردنش امکان نداره .
اینکه میگی جیزی از دست ندادی ... اما از این زاویه هم نگاه کن که یک فرصت خوب رو برای درک عشق واقعی دست دادی .
قصد جسارت نداشتم .
آبی و آسمونی باشی دوست خوبم

مرسی آقا نوید .

من آبیم آبیم ,آسمونو عشقه!

امیر کاکا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://amirlovenews.blogsky.com/

سلام سلامی به زیبایی دستان کودکان جنوب و به عطر مست کننده کارون
بی حاشیه یم رم سراغ نظرم بنا بر این که به وبلاگ سر زندی و نظری دادی
1-مرسی که نظر دادی
2-به وبلاگت جهت بده یا حمایت کن یا نقل کن
3-تا جایی که به نظر یم یاد وبلاگ شما طبق تقسیم بندی نوشتاری نت خاطره نویسی هست این قسم هم ساده هست هم دقیق و دقت اون جایی هست که نباید قضاوت کنی هیچ وقت از جایی خودت قضلوت نکن
4-هیچ وقت نتونستم به یه پسر اعتماد داشته باش
این جمله شمارو من یا خیلی از پسر ها هم تایید یم کنن هم با یه سری تغییرات اونو جواب می دن یعنی هیچ وقت نتونستم به یه دختر اعتماد داشته باشم
البته نه به همه دختر ها بحثم به انسان هاست همه انسان ها یه ظرفیت برای اعتماد دارن
به نظر بنده اعتماد از ایمان نشات می گیره و توجیه می شه نه از تجربه و رو در رو بودن با ادم ها از ایمان
ادمی که ایمان خوبی داشته باشه همی م تونه اعتماد کنه هم دیگران به اون اعتماد کنن
5- گفتید که من شیرازی هستم ؟
نه شیرازی نیستم
6-من زیاد چت یم کنم اکثر کارم با نته تا چیز دیگه اما خدارو شکر برای همه چیز برنامه دارم ادم بی نقصی نیستم و به نقص ها اعتراف می کنم
7-من اشکامو با دستمال کاغذی پاک نمی کنم چون یم دونم می ره توی سطل زباله
با دست پاک یم کنم تا روز قیامت که یقین دارم هست شهادت می دن.
به هر حال نوشته دتمال کاغذی خیلی نظرمو جلب کرد .
دمت گرم کاکا دردونه
موفق و سر بلند باشی

سعی می کنم قضاوت نکنم .

با خوندن چند تا از نوشته هاتون متوجه شدم جنوبی هستید .

ممنون امیر کاکا

امیر کاکا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://amirlovenews.blogsky.com/

این عنوان وبلاگتون خیلی منو کجکاو کرده در کل ادم کنجکاوی هستم تا حدودی هم به جا بودن
معنی dead می شه مرده ، متوفی همچین چیزی
دوست نداری توضیح بدید؟؟؟
اون مواردی که به شما دادم رو یادم رفتم چیزی اضافه کنم
شما اضافه کنید :
"لطفا"

ممنون اقا امیر. نظراتتون خیلی جالب بود .
عنوان وبلاگم یعنی " زنده یا مرده" . روز تولد این وبلاگ نمی دونستم زنده هستم یا مرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد