Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

باز هم می خندم .

 

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست  

 

و دلم بس تنگ است!  

 

بی خیالی سپر هر درد است ... 

 

باز هم می خندم , 

 

آنقدر می خندم که غم از روی رود!  

  

  

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* 

پری نازم نوشته : "  پروانه من در تاری افتاده که عنکبوتش سیر است .  

نه می تواند پرواز کند , نه بمیرد... " 

 

 

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.
اگر با خنده غم از رو میرفت ٬ هیچ کسی الان غم نداشت!

سلام

امتحان کن ,مطمئن باش از رو میره . اگه نرفت با من .

" هر قدر درد داشته باشم ,اخم نمی کنم . هر قدر غصه داشته باشم ,گریه نمی کنم . چون یکی اون بالا نشسته که همیشه مواظب منه و دوستم داره! تا اونو دارم چرا غصه بخورم؟ اون بهترین دوستمه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد