Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

تو رو رها نمی کنم

 

عمه به من محبتی کن که دل من آروم بشه

نذار ببینم این دمی که عمو کارش تموم میشه  

می غلته روی خاک خونین مثل دریا عموی من

اگر که کاری نکنم من ,که میره آبروی من  

من میرم پیش اسب خون یال,اگه رفتم میون گودال سپر جان می گیرم

اگه پیش شما بمونم ,اگه حالا نریزه خونم, من تو خیمه میمیرم  

عمو حسین عمو حسین   

اگر منو رها کنی تو رو رها نمی کنم

اگر منو رها کنی تو رو رها نمی کنم  

 

 

 

 

کبوترم ,عمه می دونه که تو سینه ات مونده نفس

تو آخرش هر جوری باشه پر می گیری از این قفس  

سرخی خشم چشم نازت شیوه آل هاشمه

دیگه پیشم نمی مونی تو, که دلت تنگ قاسمه  

گل بر لب رسیده جونی, می گی با من به هر زبونی که یه دریا دلتنگی

ولی عمه طاقت نداره کسی رو تا خیمه بیاره با یه دریا دلتنگی  

دنبال تو اسیر موج تیر و تیغ و خار و خسم

نرو مثل باد بهاری که به گردت نمی رسم  

میام به دنبال صدایی که پیچیده تو گوش باد

اومدنم فایده نداره که صدای حسن میاد  

برو ای غنچه برادر دیدمت مثل کبوتر به آرامی خوابیدی

دل عمه چه بی قراره ,اینه تعبیر آشکاره خوابی که دیشب دیدی

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد