Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

هر چی تو بخوای ... شک نکن!

 

خب هنوز یادم نرفته که قرار بود سه تا شعر قدیمی که قبلا گذاشته بودم رو سایت رو اینجا بنویسم .یکیشو که گذاشتم ولی بهتره اون دوتای دیگه رو بی خیال بشین چون دوتا شعر جدید می خوام بذارم.

  

ببین پیش گوی خوبی هستم یا نه؟!

 

آهنگ اولی رو افشین خونده , به اسم ( فصل آخر) : 

  

تو چشم من نگاه نکن دنبال اشک من نگرد

چشمای آینه قبل من تنهایی هامو گریه کرد

بی خودی حالمو نپرس چیزی نمی فهمی ازم

اشکاتو خرج من نکن ما که نمی رسیم به هم

تو هم به اندازه من تو فکر فصل آخری

فقط بدون جون منو داری به همرات می بری

تو چشم من نگاه نکن ,شهر غمه شهر چشام

دنیای تو مال خودت تنهام بذار با غصه هام

آخ که چه آسونه واست گذشتن از هر چی که بود

آدما یادشون میره عشق قدیمی خیلی زود

دارن به دنبالم میان تموم خاطرات من

می دونی بی تو میمیرم ,تیر خلاصاتو بزن

یه آرزو تو قلبمه می خوام که اینو بدونی

مثل دل عاشق من ,دل کسی رو نشکونی

وقتی نمونده واسه ما ,حتی واسه خدافظی

برو منو تنهام بذار با این گلای کاغذی

 

آهنگ دومی رو محسن یاحقی خونده , به اسم ( امید بده ):   

 

می دونم تا ته قصه جدایی در کمینه  

 

تو به من امید بده حرف من همینه  

 

می دونم سخته با من باشی و بدونی باید 

 

 بری و تنها شم نگو نتونی شاید 

 

 نمی گی از هجوم عشق من دلت می گیره 

 

 می ترسی بدونم و دل از غصه بمیره  

 

سرنوشت سنگ و منم از جنس شیشم  

 

برات مهم نباشه بعد از تو چی می شم  

 

تو به من امید بده آرامش بگیرم 

 

 بگو بی من راحتی تا راحت بمیرم 

 

  

 پیوست: ببین گلم حتما می دونی که قضیه پیش بینی کردن فقط یه شوخیه ولی واقعیت اینه که ما خیلی راحت می تونیم چیزهایی که مربوط به خودمون هست رو پیش بینی کنیم . در واقع همه ما یه جورایی در مورد خودمون و آیندمون یه پیشگو هستیم .  

 چون آینده دقیقا همون چیزیه که ما بهش فکر می کنیم و می خوایم. شک نکن!  

 

- با اجازه بزرگترا اعلام می کنم که :من تسلیم می شم! خوبه؟

 
نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا جولی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ http://goolchehre.iranblog.com

بد نبود به منم سر بزن

x دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

چرا دانلودشو نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عذر!

زری سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

اگه بخوایم متن شعر رو بنویسیم که کاری نداره اهنگ رو پاوز میکنیم مشکل اینجاست که ما اهنگ رو نداریم

hamid دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://eghbal1348.blogfa.com

............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
اومدی نظرم بده
خواستی منو با عنوان خبرستان لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
مرسی[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد