Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

ممنون بابایی

 

بالاخره امشب لیاقت پیدا کردم که برم عزاداری امام حسین. روضه علی اکبر رو خوندن . این از زبون امام حسین هست:    

  

جوانان بنی هاشم بیایید * علی را بر در خیمه رسانید  

 

خدا داند که من طاقت ندارم * علی را بر در خیمه رسانم  

 

           

 

  

هر شب وقتی صدای عزاداری رو می شنیدم دلم می گرفت که من نتونستم برم و برای امام حسین عزاداری کنم.  

  

اوضاع مردم غزه اصلا خوب نیست .ما چقدر خوشبختیم که حال و روز اونا رو نداریم. ممنون بابایی که رفتی و نگذاشتی این بلاها امروز سر ما بیاد. اگه نرفته بودی ما الان نمی تونستیم تو آرامش درس بخونیم و زندگی کنیم. وقتی می بینم اون از خدا بی خبرا چی به سر مردم غزه میارن ,خونم به جوش میاد . چقدر دلم می خواست می تونستم ازشون دفاع کنم . بهت حق می دم که تو هم وقتی دیدی عراق چه به روز مردمت میاره خونت به جوش اومده و نتونستی دست رو دست بذاری و تماشا کنی.

  

دیگه هیچ وقت ازت گله نمی کنم که چرا رفتی . الان خوب می فهمم چه حسی داشتی . اگه منم جای تو بودم همین کارو می کردم ,با وجود اینکه یه دخترم.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام ، آیا مطالبی که در وبلاگت می نویسی جالب تر از بقیه وبلاگ ها هستن ؟
اگه وبلاگت یک وبلاگ خاصه و جالبتره سیستم وبلاگت هم باید بهتر باشه و با بقیه فرق کنه

این دعوتنامه سیستم وبلاگدهی شهر الکترونیک حتما یک تستی بکن
http://www.xec.ir/online/free.invite.php?id=shima&pass=1

نه - وبلاگ من خیلی ساده و معمولیه . هیچ چیز خاصی هم نداره . فقط برای دلم می نویسم .ولی به هر حال مرسی لیلی جان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد