Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

دزد آی دی

شعرای قدیمی ... چه دنیایی داشتیم.یادش بخیر! 

 

بازم به شعرای قدیمی که تو سایت نوشته بودم سر زدم . دلم می خواد سه تاشو اینجا بنویسم . 

 

عجب خاطره هایی بود . انگار خیلی چیزا رو از قبل پیش بینی کرده بودم .   

 

 

اول شعر " دزد آی دی" رو می ذارم .قضیشو بعدا می گم .  

 

 عنوانش این بود: تقدیم به دزد آی دیم

 

این آهنگه منصور هست .وقتی که شنیدم یاد تو افتادم گفتم بهت تقدیم کنم:

نمی تونی -------------نمی ذارم

تو کی هستی که به من زور می گی

به چه حقی به من حرفای ناجور می گی؟

هیچی نیستی اصلا از اولشم چیزی نبودی

واسه این حرفا کوچیکی

واسه این جور کارا زودی

نمی تونی ------------نمی ذارم

نمی ترسم دیگه از تو نمی ترسم

دیگه از ترس نمی میرم

دیگه آتیش نمی گیرم

نمی تونی -----------نمی ذارم

منظور شاعر این بوده که !no problem - خیالی نیست!


این یکی هم شهرام کاشانی خونده . بازم هم تقدیم به شما:


تو کی هستی که دل منو شکستی

تو کی هستی فکر می کنی کی هستی

که در رو به روی من این جوری بستی (منظور از در همون آی دی هست!)

تو عجب آدمی هستی

نمی خوام بگم که پستی ( که البته گفتم) 

  

توضیحات اضافه:این شعرو در تاریخ 6 فروردین 86 گذاشتم رو سایت و لینکشو دادم به اون دزد نامرد .آشنایی که دوتا آی دیمو هک کرده بود .به قول خودش می خواست منو تنبیه کنه .تازه به خاطر همین قضیه تنبیه کردن من ,سایت رو هم هک کرده بود و کلی مشکل واسه مدیر سایت درست کرده بود . آی دی مدیر سایتم هک کرد.... البته هکر نبود فقط یه دزد نامرد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://swampland.blogsky.com/

عحب آدمایی ییدا می شن ..موندم چرا آدم باید اینقدر عوضول با شه ..

لیندا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://marjaneh.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود
:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد