Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

آی خدا ممنونم ازت

 آی خدا ممنونم ازت

 

 

بی تو لبالب بی تابم , دلم آشوبه  

 

سرنوشت حالم با تو , بدشم خوبه 

 

روشنه شعله فانوسم ,بی تو مایوسم 

 

تا به سجده سر می ذارم تو رو می بوسم 

 

همین که تو باشی همیشه کنارم , همه چی حله  

 

اسمتو هر جایی که بیارم , همه چی حله 

 

خسته کننده هست دنیامون , بی ترانه تو 

  

چه دلنوازه آهنگه عاشقانه تو  

 

از خودم می پرسم چشمات واسه چی خیسه! 

 

بذار رو قلبت دستاتو تا که بنویسه 

 

همین که تو باشی پشت و پناهم ,واسه من بسه 

 

یاد تو باشه فانوس راهم , واسه من بسه 

 

آی خدا ممنونم ازت , بابت همه چی ! 

 

بی تو خوش کنم چشمای آرزومو به چی؟! 

 

ببخش اگه پر پاییزم , ببخش اگه زردم  

 

ببخش اگه توی تنهایی , تو رو گم کردم  

 

همه جا رو گشتم از همه گذشتم,هیشکی مثل تو نیست 

 

ترانه عشقم بهانه اشکم , هیشکی مثل تو نیست

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد