Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

دیوار نوشته و پیامک

 

دیوار نوشته های اتاقم: 

 

  • خدا منو دوست داره و همیشه مواظب منه. او بهترین چیزها رو واسه من می خواد !  
  •   
  •  
  •  یه جمله زیبا از انیشتین: اگه فلج مادرزادی قهرمان دو ماراتن نشه... اشکال در پای اون نیست بلکه اشکال در امید اون  هست! 

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~   

پیامک های دوست داشتنی:  

  • صد دفعه گفتم وقتی داری راه میری جلو پاتو نگاه کن , ببین باز افتادی توی قلب من! 

  • تنها برنامه ایی که تکرارش آرزوی منه, پخش زنده نگاه توئه! 

  • یه دنیا فدای دلی که مهربونه, یه دل فدای هر کی این پیام رو می خونه! 

  • اتل متل ستاره گلم دوستم نداره, نه اس ام اس نه یگ زنگ , دلم شده تنگ تنگ 

  • فکر کردی اس ام اس میدم کارم پیشت لنگه یا دستم زیر سنگه؟نه بابا دلم برات تنگه!  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد