Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

فامیل فرماندار

 

فامیل فرماندار!  

  

امروز کلی اتفاق با مزه واسم افتاد , البته یکیش خوب نبود ولی در کل روز جالبی داشتم . از همه بامزه تر ماجرای حالگیری فامیل فرماندار بود!   

همسایه ما, مامانه فرمانداره ! خیلی وقتا پیش میاد که صدای تلوزیونشون رو خیلی بلند می کنند و اهمیتی به همسایه ها نمی دن . بقیه هم چون بالاخره این بنده های خدا فک و فامیل فرماندارن چیزی نمی گن و تحمل می کنن!   

امروز ظهر تازه از دانشگاه برگشته بودم ,یه کار اداری داشتم که درست نشده بود و ناراحت بودم! کسی خونه نبود , چون تنها بودم حوصله غذا خوردن نداشتم فقط خواستم یه کم استراحت کنم  که چشمتون روز بد نبینه!   

یه صدای بلند از داخل کوچه شنیدم .گفتم شاید یه نفر پشت در خونه ما رادیو یا تلوزیون روشن کرده؟ خدایا این صدای چیه! سریع یه چادر رنگی رو سرم انداختم و رفتم بیرون. بله... طبق معمول صدا از طرف خونه مامانه فرماندار بود! یه ماشین جلو در پارک شده بود که یه مرد مسن داخلش نشسته بود و سرگرمه یه کاری بود .نمی دونم چی! چون سرش پایین بود و متوجه من نشد! در ماشین هم سمت خودش باز گذاشته بود. نمی دونستم صدا از ماشین میاد یا از خونه ! چون در خونه هم باز بود! و قبلا هم دیده بودم که صدای تلوزیونشون داخل کوچه هم میاد. همین طور که داشتم اون مردو نگاه می کردم دیدم که بقیه همسایه ها هم با تعجب داخل کوچه رو نگاه می کنن ببینن صدا از کجا میاد ولی وقتی می فهمیدن صدا از کجاست بی خیال می شدن و می رفتن داخل خونشون!  

ولی من بی خیال نشدم. اونقدر صداش بلند بود که سرم داشت درد می گرفت. بالاخره اون آقا متوجه من شد . من همون موقع رفتم به طرف ماشینش! خواستم بهش بگم که اگه ممکنه صداشو کمتر کنید!  

فکر می کنید چی شد؟ تا دید من دارم میرم به طرفش, سریع رادیو ماشینشو خاموش کرد و در ماشین رو بست!  

 

از کارش تعجب کردم!!! خدایا یعنی اینقدر ترسناک بودم که مرد بیچاره  اینطوری هل شد! وقتی این صحنه رو دیدم بدون اینکه چیزی بگم  برگشتم به طرف در خونه. حالا حدس می زنید چی دیدم؟  پسرهمسایه که دیده بود چه اتفاقی افتاده , وایساده بود و داشت می خندید. منم قبل از اینکه بزنم زیر خنده رفتم داخل خونه!

 

توضیحات اضافه: واقعا نمی دونستم اینقدر جذبه دارم. تازه اینو کشف کردم! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد