Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

عشق اجباری نیست!

 

نخواستم با غم بسازی 

   

نخواستم هیچی نگی  

 

نخواستم درد دلت رو دیگه با هیشکی نگی 

  

آخه عشق اجباری نیست! 

   

تو زندون من نمون    

حالا که فکر رفتنی ,دیگه از موندن نخون  

 

تا دیدم می خوای بری    

دلم راهتو سد نکرد    

برو فردا مال تو , دیگه این جا برنگرد   

 

بدون من, بعد من, دلتو هر جا, جا نذار  

غم با من بودنو تو دیگه یادت نیار    

اگه شونت تکیه گامه پس چرا من تنها شدم؟   

 

چرا هر لحظم همیشه منم تنها با خودم    

یه تصویر از عکس چشمات روی دیوار دلم    

    

 

چقدر قصم خنده داره   

 

چقدر بیکاره دلم!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://ye2khtaretanha.blogsky.com

برایت ارزو می کنم
اول از همه برایت ارزو می کنم که عاشق شوی واگر هستی کسی هم به تو عشق بورزد.
واگر این گونه نیست تنها یی ات کوتاه باشد وپس از تنهای نفرت از کسی نیابی ارزومندم که این گونه پیش نیاید.
اما اگر پیش امد بدانی چگونه به دور از نا امیدی زندگی کنی برایت همچنان ارزو دارم دوستنی داشته باشی از جمله دوستان بد و نا پایداربرخی نا دوست و برخی دوست دار که یکی در میانشان بی تردید مورد اعتماد باشد وچون زندگی بد ین گونه است برایت ارزو مندم که دشمن نیز داشته باشی نه کم و نه زیاد درست به اندازه تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهند که دست کم یکی از انها اعتراضش به حق باشد تا که زیاده به خود غره نشوی ونیز ارزو مندم مفید فایده باشی نه خیلی غیر ضروری تا در لحظات سخت وقتی دیگر چیزی باقی نمانده همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سر پا نگاه دارد همچنین برایت ارزو مندم صبور باشی نه با کسانی که اشتباهات کوچک می کنند چون این کار ساده ای است بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میکنند و با کاربرد درست صبوریت برای دیگران نمونه شوی و امید وارم اگر جوان هستی خیلی به تعجیل رسیده نشوی و اگر رسیده ای به جوان نمایی اصرار نورزی و اگر پیری تسلیم نا امیدی نشوی چرا که هر سنی خوشی و ناخوشی خودش دارد و لازم است بگذاریم در ما جریان یابد امید وارم سگی را نوازش کنی به پرنده ای دانه بدهی و به اواز یک سهره گوش کنی وقتی که اوای سحر گاهیش را سر میدهد چرا که به این طریق احساس زیبایی خواهی یافت به رایگان امید وارم که دانه ای هم بر خاک بنشانی هر چند خرد بوده باشد و با روییدنش هم راه شوی تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد به علاوه امید وارم پول داشته باشی زیرا در عمل به ان نیاز مندی و سالی یکبار پولت را جلوی رویت بگذاری و بگویی این مال من است فقط برای اینکه روشن کنی کدامتان ارباب دیگری است! ودرپایان اگر مرد باشی ارزومندم زن خوبی داشته باشی که اگر فردا خسته باشید یا پس فردا شادمان باز هم ازعشق حرف برانید تا از نو بیاغازید اگرهمه این ها که گفتم برایت فراهم شد دیگر چیزی ندارم برایت ارزو کنم.

دوست مجازی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

مرسی هستی جون. آرزوهات خیلی خوب بود .

کاش واقعا بتونیم اینجوری باشیم.

مرسی گلم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد